[18+] Bijzonder luguber deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

rensju

Re: [18+] Bijzonder luguber deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 10:34

Ik dacht dat dit echt een autopsie was, dan weten ze het nadien wel. Of doet hij dit puur om zulke filmpjes te maken?

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 04:32

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 22:25

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-22 10:15

https://youtu.be/CfWQuRD9sTg

De beelden.

Je ziet niks, ze hakken op de slang in met machetes, vervolgens zie je alleen de ruggen van de mannen die voor de cameraman staan. Op het laatst zie je, wat ik aanneem de vrouw, soort van in beeld.

Maar het had net zo goed een hoop blauwe kleding kunnen zijn. Maw je ziet er geen mens in.

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-22 12:48

Onali schreef:

De beelden.

Je ziet niks, ze hakken op de slang in met machetes, vervolgens zie je alleen de ruggen van de mannen die voor de cameraman staan. Op het laatst zie je, wat ik aanneem de vrouw, soort van in beeld.

Maar het had net zo goed een hoop blauwe kleding kunnen zijn. Maw je ziet er geen mens in.

Zou de vrouw nog geleefd hebben toen ze doorgeslikt werd? Ik vraag me af hoe zoiets gegaan zou zijn.. ik heb echt totaal geen verstand van slangen en hoe zij eten.

Het lijkt erop dat ze de slang inderdaad doodmaken en opensnijden om te kijken of de vrouw erin zit en zodra ze zien dat dit het geval is brengen ze het geheel ergens anders heen in een zijl. Ze gaan niet zelf in de bush die vrouw er helemaal uithalen gelukkig.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-22 12:56

Charlottemv schreef:
Onali schreef:

De beelden.

Zou de vrouw nog geleefd hebben toen ze doorgeslikt werd? Ik vraag me af hoe zoiets gegaan zou zijn.. ik heb echt totaal geen verstand van slangen en hoe zij eten.

Het lijkt erop dat ze de slang inderdaad doodmaken en opensnijden om te kijken of de vrouw erin zit en zodra ze zien dat dit het geval is brengen ze het geheel ergens anders heen in een zijl. Ze gaan niet zelf in de bush die vrouw er helemaal uithalen gelukkig.

De slang is een wurgslang, dus ze zal gewurgd zijn en toen opgegeten :\

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-22 13:01

Ze zal gestikt zijn voor het inslikken. Dat scheelt dan misschien weer iets maar toch…

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-22 15:45

Denk zo'n twintig jaar geleden dat het was, toen er ook zo'n nieuwsbericht kwam. De slang werd opengesneden en je zag de persoon nog redelijk in tact erin liggen. Dat filmpje en de foto's waren toen niet afgedekt of vaag gemaakt, maar kon je in z'n geheel meekijken.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-22 15:47

Kwam vandaag nog twee filmpjes op YT tegen.

https://youtu.be/Dk4458BXKVQ
Deze gaat over hoe men in de 19e eeuw nog post mortem foto's maakte.

https://youtu.be/ZUeVJViAwyQ
Deze gaat over een paard dat een doodskist stuk trapte, omdat zijn (nog levende!) eigenaresse erin lag. Dankzij dit paard is zij uiteindelijk niet levend begraven.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-22 15:56

in mijn gedachte zat dat paard ook in de kist :+

Ga nu even kijken...

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-22 16:02

Gelukkig niet, arm ding. :')

Leandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-22 10:30

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-22 11:37

Leandra schreef:
https://historianet.nl/cultuur/hoepelro ... wen-fataal

Hoe de hoepelrok duizenden vrouwen fataal werd.

Als het niet zo tragisch was, was het komisch. Welke imbeciel heeft die rare dingen dan ook bedacht? Wijde rokken oké, maar complete kooiconstructies? Totaal niet praktisch en inderdaad gevaarlijk. En alleen maar weer voor de vrouwelijke schoonheid, het verbergen van de buik etc.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-22 14:02

Suzanne F. schreef:
Leandra schreef:
https://historianet.nl/cultuur/hoepelro ... wen-fataal

Hoe de hoepelrok duizenden vrouwen fataal werd.

Als het niet zo tragisch was, was het komisch. Welke imbeciel heeft die rare dingen dan ook bedacht? Wijde rokken oké, maar complete kooiconstructies? Totaal niet praktisch en inderdaad gevaarlijk. En alleen maar weer voor de vrouwelijke schoonheid, het verbergen van de buik etc.

Toch handig, hoe je met een paar hoepels een hele rits aan onderrokken overbodig kunt maken. Weet je hoeveel stof je anders nodig hebt om een vergelijkbaar effect te krijgen?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-22 14:18

Dat ligt er aan wat voor stof. Als je petticoat stof hebt kan je een eind komen. Gelukkig kwamen ze daar na die tijd achter. In de jaren 50-60 waren de petticoats erg in.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 01:07

Het drama in Itaewon.
Op verschillende filmpjes zie je een opening aan één kant van het steegje en toch lukt het de hulpverleners niet om de eerste mensen uit de rij los te krijgen.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 12:28

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 13:15

Shenavallie schreef:
Misschien niet eng, maar wel intrigerend: gemummificeerd lichaam van John Torrington, die omgekomen is op Antarctica. Het is net of zijn mond vertrokken is van de kou (of misschien is dat ook wel zo).

https://allthatsinteresting.com/john-to ... on-mummies

Interessant! Hele artikel gelezen. Bizar dat ze nog steeds niet weten hoe en waarom die 2 schepen gezonken zijn. En wat er precies daarna gebeurd is met de bemanning. Feit is dat ze allemaal dood gegaan zijn in ieder geval. En ze hadden zich zo goed voorbereid en zoveel eten en drinken aan boord. Bizar.
Die lichamen zijn echt nog heel goed bewaard gebleven, zelfs de kleur ogen zie je nog.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 18:04

Vond/vind het ook mega interessant! :j
En heel erg sneu...

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 10:50

Luguber en triest tegelijk. Dat je 2 jaar gewoon niet gemist wordt -O- .
Alleen tekst.
Man man, je zal daar aan het opruimen/schoonmaken zijn geweest. Je schrikt jezelf toch een hartaanval.

Citaat:
Zweeds appartement verkocht met dode bewoner er nog in
https://nos.nl/artikel/2451516-zweeds-a ... -er-nog-in

De koop van een verlaten appartement in Zweden leverde een macabere verrassing op voor de nieuwe eigenaar: de oude eigenaar.
De gerechtsdeurwaarder bood het appartement aan in de staat waarin het werd aangetroffen, volgens Zweedse media vol rommel en stinkend naar afval.
Door de bende werd het lichaam van de oude eigenaar pas weken na de koop in juni ontdekt. De bewoner, een man van in de tachtig, zou volgens de politie al zeker twee jaar dood zijn geweest.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 11:29

Ja maar als de rekeningen opeens niet betaald worden dan ga je toch pols hoogte nemen vind ik???

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 11:56

Roodvos schreef:
Luguber en triest tegelijk. Dat je 2 jaar gewoon niet gemist wordt -O- .
Alleen tekst.
Man man, je zal daar aan het opruimen/schoonmaken zijn geweest. Je schrikt jezelf toch een hartaanval.

Citaat:
Zweeds appartement verkocht met dode bewoner er nog in
https://nos.nl/artikel/2451516-zweeds-a ... -er-nog-in

De koop van een verlaten appartement in Zweden leverde een macabere verrassing op voor de nieuwe eigenaar: de oude eigenaar.
De gerechtsdeurwaarder bood het appartement aan in de staat waarin het werd aangetroffen, volgens Zweedse media vol rommel en stinkend naar afval.
Door de bende werd het lichaam van de oude eigenaar pas weken na de koop in juni ontdekt. De bewoner, een man van in de tachtig, zou volgens de politie al zeker twee jaar dood zijn geweest.

Vooral die laatste regel: dat het vaker voorkomt dat bij executieverkopen de oude eigenaar dood is aangetroffen. 8)7

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 12:06

Nja ik snap 't wel.. Zo te lezen was 't de woning van een (extreme) hoarder.. En het is heel kostbaar om zo'n woning van onder tot boven op te ruimen en te reinigen.. Dan beter voor een lagere prijs verkopen in huidige staat..

En tussen werkelijk bergen en bergen puinzooi, kan ik me voorstellen dat ze de oude eigenaar over het hoofd gezien hebben..

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 12:22

Maar die man zal toch meer rekeningen niet betaald hebben… het is ergens wel jammer dat er nergens lampjes dan gaan branden

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 12:24

Ik denk dat ze dan dachten dat hij er vandoor was ofzo, en als iemand verder geen familie heeft.. In een hoarders huis zie je iemand snel over het hoofd denk ik.