Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sodera schreef:DeMolenhoek schreef:Bubbel van 5 dat is verlengd tot eind september. Heel erg fijn met nog 6 levende grootouders...
Je kunt ze toch nog Zien, maar dan op 1.5 m?
Niet ideaal maar ja..
Mijn irritatie: de (zonder grappen) 25 muggenbulten op mijn linkeronderbeen en de andere 20 die verspreid zijn over de rest van mijn benen.
HorseTimeXL schreef:Aan mezelf. Dat ik mezelf compleet gek kan maken om degene om wie ik zeer veel geef door eigen aannames op het gebied van communicatie. Spraken nu een paar dagen achter elkaar en dan sluit ze af met fijne avond en op de een of andere manier maak ik me dan meteen weer gek met dat ze me niet wil spreken. Terwijl bij een goeie vriendin/familie oid heb ik daar totaal geen last van.
HorseTimeXL schreef:HorseTimeXL schreef:Aan mezelf. Dat ik mezelf compleet gek kan maken om degene om wie ik zeer veel geef door eigen aannames op het gebied van communicatie. Spraken nu een paar dagen achter elkaar en dan sluit ze af met fijne avond en op de een of andere manier maak ik me dan meteen weer gek met dat ze me niet wil spreken. Terwijl bij een goeie vriendin/familie oid heb ik daar totaal geen last van.
Dat ik me wederom van alles heb voorgesteld , want ook nu bleek er niks aan de hand want we zaten 1 uur en 15 aan de telefoon te lettende. als er wat geweest was dan zou dat niet het geval zijn. Wordt zo moe van mijn gedachtes soms..
HorseTimeXL schreef:HorseTimeXL schreef:Aan mezelf. Dat ik mezelf compleet gek kan maken om degene om wie ik zeer veel geef door eigen aannames op het gebied van communicatie. Spraken nu een paar dagen achter elkaar en dan sluit ze af met fijne avond en op de een of andere manier maak ik me dan meteen weer gek met dat ze me niet wil spreken. Terwijl bij een goeie vriendin/familie oid heb ik daar totaal geen last van.
Dat ik me wederom van alles heb voorgesteld , want ook nu bleek er niks aan de hand want we zaten 1 uur en 15 aan de telefoon te lettende. als er wat geweest was dan zou dat niet het geval zijn. Wordt zo moe van mijn gedachtes soms..
Gea99 schreef:Als je zulke hebt als ik heb gehad. Dan niet aankomen en vette zalf liefst zonder parfum opsmeren. Was bij mij soort eczeem. Jeukt verschrikkelijk. Wil natuurlijk niet zeggen dat jij dat ook hebt..
TessaxQuincy schreef:Dat ik last heb van een soort rode/witte bultjes/blaasjes op mn voet heb en die soms echt verschrikkelijk jeuken maar kan nog niet echt uitvinden wat het is.
sharoontje schreef:TessaxQuincy schreef:Dat ik last heb van een soort rode/witte bultjes/blaasjes op mn voet heb en die soms echt verschrikkelijk jeuken maar kan nog niet echt uitvinden wat het is.
Dit krijg ik altijd als het warm is en m’n handen en voeten beginnen te zweten. Nu ook, hele handen onder die vochtblaasjes en ze jeuken zo erg dat ik alles kapot krab. Uiteindelijk droogt het op en wordt het een soort eczeem ofzo. Die jeuk is echt verschrikkelijk.