Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Schuur_

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 19:24

Er zijn nog winkels open in Amsterdam toch?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 19:35

Misschien is er in de buurt nog een supermarkt open? Bij ons in het dorp is de AH elke dag open tot 22:00, die verkopen ook paracetamol

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 19:38

Zelfs in Deurne is de jumbo tot 22u open. Dan zal er vast wel iets open zijn.

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 19:43

Dat het opnieuw zo warm is.

Ons favoriete huis aan on neus voorbij ging. En famikie leden die geen flikker uitvoeren

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 19:46

Mijn buren hebben geloof ik een windgong opgehangen in hun tuin, ik wil huilen wat een vreselijk hoog constant plingel geluid ik word er helemaal naar van

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 19:47

Ik zit op zo'n stukje amsterdam waar de dichtst bijzijnde supermarkt rustig 10 minuten onderweg is en dan denk ik eerder laat maar :+ als ik het echt niet meer trek ga ik gewoon en haal ik wel op centraal station ofzo

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 20:01

Dat het rooster van school welke maandag begint nog niet online staat

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 20:12

Ben in mijn been gestoken door iets, het is echt mega opgezwollen, rood en doet echt verschrikkelijk pijn, helemaal met lopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 20:44

Sodera schreef:
DeMolenhoek schreef:
Bubbel van 5 dat is verlengd tot eind september. Heel erg fijn met nog 6 levende grootouders...

Je kunt ze toch nog Zien, maar dan op 1.5 m?
Niet ideaal maar ja..

Mijn irritatie: de (zonder grappen) 25 muggenbulten op mijn linkeronderbeen en de andere 20 die verspreid zijn over de rest van mijn benen.

Ja, als je een sportieve activiteit doet. Dat zie ik ze niet meer doen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 21:14

Ontstoken muggenbult op m'n enkel. Autorijden is gwn pijnlijk. Week 34 voor mij: pijn lijden. Kan ook nooit normaal gaan bij mij hahah

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 21:48

Dat ik steeds dezelfde blauwe plek opnieuw stoot op dezelfde manier :')

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 21:51

HorseTimeXL schreef:
Aan mezelf. Dat ik mezelf compleet gek kan maken om degene om wie ik zeer veel geef door eigen aannames op het gebied van communicatie. Spraken nu een paar dagen achter elkaar en dan sluit ze af met fijne avond en op de een of andere manier maak ik me dan meteen weer gek met dat ze me niet wil spreken. Terwijl bij een goeie vriendin/familie oid heb ik daar totaal geen last van.

Dat ik me wederom van alles heb voorgesteld , want ook nu bleek er niks aan de hand want we zaten 1 uur en 15 aan de telefoon te lettende. als er wat geweest was dan zou dat niet het geval zijn. Wordt zo moe van mijn gedachtes soms..

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 21:52

HorseTimeXL schreef:
HorseTimeXL schreef:
Aan mezelf. Dat ik mezelf compleet gek kan maken om degene om wie ik zeer veel geef door eigen aannames op het gebied van communicatie. Spraken nu een paar dagen achter elkaar en dan sluit ze af met fijne avond en op de een of andere manier maak ik me dan meteen weer gek met dat ze me niet wil spreken. Terwijl bij een goeie vriendin/familie oid heb ik daar totaal geen last van.

Dat ik me wederom van alles heb voorgesteld , want ook nu bleek er niks aan de hand want we zaten 1 uur en 15 aan de telefoon te lettende. als er wat geweest was dan zou dat niet het geval zijn. Wordt zo moe van mijn gedachtes soms..

Herkenbaar. 9 van de 10 keer heb ik ook zelf alles al bedacht en is er vaak niets aan de hand.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 22:38

Allerlei misstanden die in Nederland momenteel gebeuren.
Het spijt mij zeer, maar ik ben echt blij dat ik in Duitsland woon

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 22:47

HorseTimeXL schreef:
HorseTimeXL schreef:

:(:) Herkenbaar hoor ik vul ook te veel in voor anderen. En maar mezelf makkelijk gek in mn hoofd.

Zo erger ik me er aan dat ik in mn hoofd zo druk ben met van alles dat mijn dromen alleen maar raader,naarder en meer overdreven woorden. Tot op het punt dat ik droomde dat onze hele flat onder het uitlaten vN de hond in een sinckhole achtig iets was verdwenen en er alleen een. Hoopje rotzooi over was. Erg naar want voelde me oorecht heel angstig en verdietig er over en ongerust over mijn konijntjes(de rest van de familie was mee hond uitlaten gek genoeg) en waar we dan moesten slapen alle foto’s herinneringen die weg waren en geen kleren of autosleutels of iets meer hadden. Heel poedersuiker en die droom ging niet uit mn hoofd, rondje wc gedaan en de hond in bed uitgenodigd om even te kroelen en rustig te worden. Puntje bij paaltje hele dag een poedersuiker gevoel gehad daardoor en droom zit nog altijd in mijn hoofd. Hopelijk nu een beetje er uit geschreven dat ik straks wel rustig kan slapen en morgen met een beter humeur op kan staan.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 22:53

Dat mijn knie zeer doet al een paar weken maar ik niet denk dat je nu snel in aanmerking komt voor een fysio. Ik heb dit in fasen dus kan ook zo over 2 weken weer over zijn.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 23:27

Mag ik even een kwartier stilte onweersbui? Ik probeer in slaap te vallen hier _O-

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 23:36

Kreeg ik hier maar onweer (bij Efteling nabij) tis hier om af te sterven zo benauwd en er gebeurd niks nada noppes.
Stuur maar hierheen hoor.

Mijn ergernis dus ook, zo benauwd en kan niet slapen

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 00:10

Iemand is hier vrij luidruchtig nog muziek aan het draaien en ik moet morgen om 7 uur op.

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 01:49

Dat ik last heb van een soort rode/witte bultjes/blaasjes op mn voet heb en die soms echt verschrikkelijk jeuken maar kan nog niet echt uitvinden wat het is. :\

Gea99

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 01:54

Als je zulke hebt als ik heb gehad. Dan niet aankomen en vette zalf liefst zonder parfum opsmeren. Was bij mij soort eczeem. Jeukt verschrikkelijk. Wil natuurlijk niet zeggen dat jij dat ook hebt..

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 02:17

Gea99 schreef:
Als je zulke hebt als ik heb gehad. Dan niet aankomen en vette zalf liefst zonder parfum opsmeren. Was bij mij soort eczeem. Jeukt verschrikkelijk. Wil natuurlijk niet zeggen dat jij dat ook hebt..

Zal morgen even kijken of ik iets van zalf heb en anders even langs de winkel, maar ik pulk er best veel aan dus dat helpt ook niet echt mee. Hopen dat de zalf gaat werken.

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 02:17

TessaxQuincy schreef:
Dat ik last heb van een soort rode/witte bultjes/blaasjes op mn voet heb en die soms echt verschrikkelijk jeuken maar kan nog niet echt uitvinden wat het is. :

Dit krijg ik altijd als het warm is en m’n handen en voeten beginnen te zweten. Nu ook, hele handen onder die vochtblaasjes en ze jeuken zo erg dat ik alles kapot krab. Uiteindelijk droogt het op en wordt het een soort eczeem ofzo. Die jeuk is echt verschrikkelijk.

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 02:19

sharoontje schreef:
TessaxQuincy schreef:
Dat ik last heb van een soort rode/witte bultjes/blaasjes op mn voet heb en die soms echt verschrikkelijk jeuken maar kan nog niet echt uitvinden wat het is. :

Dit krijg ik altijd als het warm is en m’n handen en voeten beginnen te zweten. Nu ook, hele handen onder die vochtblaasjes en ze jeuken zo erg dat ik alles kapot krab. Uiteindelijk droogt het op en wordt het een soort eczeem ofzo. Die jeuk is echt verschrikkelijk.

Ja klopt. Het zit op mijn hak dus misschien door de wrijving ofzo van mijn schoenen als het warm is

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 06:49

Aan dat ik moe ben en de hond ook. Dus die wilde ook eigenlijk niet uit. :') zij is nog niet uit het vakantie ritme.