[HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 19:15

Ik ben vlakbij een soort verzamelpaats voor kinderen gaan wonen :Y) Meerdere basischolen + gymgebouw en opvang bij elkaar. Met een voetbalveld en speeltuin. En vlak daarnaast nog een groot speelveld.
Maar ik woon hier tijdelijk en ik hoor er binnen niet veel van gelukkig. Ik vind het alleen vervelend als ze op de parkeerplaats of in het parkje van dit gebouw spelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 20:01

Hekel aan kinderen die zo onwijs lopen te schreeuwen tijdens het spelen..men..doe gewoon ff normaal. :o .

Anoniem

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 20:05

Hele tijd terug paar ...kinderen gehad die takken gingen breken van een prachtige bloesem boom. {:)-:(

Ben keihard met mijn auto hun richting op gereden..uit de auto gestapt ..en gezegd laat het mij niet zien dat 1 v jullie ooit nog met 1 vinger 1 een tak aan raakt

Zag 3 beteuterde gezichtjes..stamelde ja mevrouw..sorrie mevrouw..afdruipen ~~}>

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 07:55

idinn schreef:
Oh de horror wonen jullie bij scholen in de buurt? Mijn buren is de begraafplaats, echt zalig! Enkel de kleinkinderen van huisbaas zomers in het zwembad. Maar dat is leuk, dus janken doen ze hier nooit :+

Gillen en krijsen ze dan nooit? De kleinkinderen van mijn buren zetten altijd 'n scheur open, ook al zijn ze zogenaamd 'leuk aan 't spelen'.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 09:48

Ik woon ook vlakbij een kleuter- en lagere school en juist nu die dicht zijn is het hier zalig vertoeven! Geen gedoe met ouders die zich pal voor je poort parkeren, geen huilbuien op straat, geen loslopende projectielen en... Geen muziekles *\o/*
Enige lawaai zijn die koters van de buren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 10:31

Ze gillen weleens.. maar op de normale manier. Niet van dat krijsen om het krijsen. Gewoon omdat ze lol hebben. Wat ik ook doe als mn vriend mij het zwembad in mikt :')

Ceffyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 10:44

Mijn buren zijn de allergrootste trampoline ooit in elkaar aan het knutselen, achter mijn tuin |( Ik was zo blij toen de oude wegging, blijkt het alleen maar te zijn om ruimte te maken voor een nieuwe. Ik heb echt zo’n intense haat tegen trampolines sinds ik hier woon. Dat geschreeuw erop, altijd moeten ze tellen tijdens het springen, AAAARGH |( -O-

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 11:20

Hier staat ook een trampoline voor Deeeeehmijèèèn en Rhiiiicaaaardoooo. En natuurlijk buurjongetjes Djeeeedeeen en Dilaaaaahnooo. De geluiden die er vandaan komen houden het midden tussen de apenheul en een slachthuis. Vraag me af wat voor geluid die dingen maken als er écht wat loos is en hoe die moekes het verschil horen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 11:34

Ik hoop voor je dat ze minder geluiden gaan maken als ze voor het eerst een vriendinnetje te slapen hebben.

Ceffyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 11:57

Varekaj schreef:
Ik hoop voor je dat ze minder geluiden gaan maken als ze voor het eerst een vriendinnetje te slapen hebben.

:') ik gun het die ouders om dan ook alles te horen.

@Mars: Apenheul is een hele mooie vergelijking. Zo klinkt het indd. Vreselijk, ze zouden die dingen moeten verbieden. Ik denk er serieus over om super explicit muziek te draaien wanneer ze erop staan. Hun geitenwollen-ouders gegaan dat niet leuk vinden denk ik ~~}>

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 12:02

Ceffyl schreef:
Varekaj schreef:

@Mars: Apenheul is een hele mooie vergelijking. Zo klinkt het indd. Vreselijk, ze zouden die dingen moeten verbieden. Ik denk er serieus over om super explicit muziek te draaien wanneer ze erop staan. Hun geitenwollen-ouders gegaan dat niet leuk vinden denk ik ~~}>

Opvoedkundig en pedagogisch best verantwoord vind ik.

Kennis maken met allerlei vormen van cultuur en kunst lijkt me prima. }>

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 12:33

Ceffyl schreef:
Varekaj schreef:

capopjekop schreef:
Ik zet tegenwoordig rammstein heel hard aan als ik het echt zat ben. En deze heb ik ook al eens gebruikt. Best effectief

[ Video ]

Ik quote deze nog maar eens voor je *\o/*

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 12:46

Ik stem voor “praise abort” van Lindemann O:)
Over Muziek met een boodschap gesproken

Ceffyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 12:54

Prairy schreef:
capopjekop schreef:
Ik zet tegenwoordig rammstein heel hard aan als ik het echt zat ben. En deze heb ik ook al eens gebruikt. Best effectief

[ Video ]

Ik quote deze nog maar eens voor je *\o/*

*\o/*

Nietsmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 14:03

Sonja_vR schreef:
Ik stem voor “praise abort” van Lindemann O:)
Over Muziek met een boodschap gesproken

_/-\o_

Had 'm al eens eerder in dit topic willen gooien maar durfde niet goed :')

Was het topic ff kwijt -O-

Oh die stoepkrijt op de schutting, ik snap dat je not amused was. Ook niet ff 1 streepje ofzo...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 17:32

Ik ben voor dat nummer heel hard draaien :D

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 17:36

Peter Tägtgren en Till Lindemann zijn echt een gouden duo :')

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 17:39

Walking on glass van Pain (ook Peter Tägtgren) zou mijn gevoelens daar ook goed bij weergeven :j

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 18:03

O man ... thanks for reminding me
Die was de afgelopen tijd aan mijn aandacht ontsnapt

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 02:06

Pffff ik heb deze avond bij een stel hyperactieve, vermoeide, overprikkelde kinderen gezeten en niet consequente ouders met een iets te kort lontje...
Als mijn eierstokken nog niet stil lagen, dan hebben ze zich nu wel binnenste buiten gekeerd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 13:28

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 13:38

Relaxed schreef:
https://www.ad.nl/koken-en-eten/zo-scha ... ~ae176e7e/

Lekker joh, dat kind zit overal met zijn kwijlvingers aan en in :+ En hem lekker laten roeren in een hete pan :roll:

Omg :

Citaat:
Er is niets schattiger dan kleine kinderen die zich als een volwassene gedragen.

Mijn god vrijwel alles is schattiger dan dit :')
Het zal je baan maar zijn om dit soort pulp uit te braken

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 13:43

Gadver.Net als een kind toastjes laten maken op een verjaardag omdat ze dat zo goed kan.Brrrrrr.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 13:50

Op zulke verjaardagen ben ik altijd spontaan op dieet _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 14:03

Mijn neefje zat gisteren ook weer te harken in de plakjes komkommer :+ Even ervoor zat ie nog in het kippenhok, ik heb er niet meer van gegeten :')