Maar ik woon hier tijdelijk en ik hoor er binnen niet veel van gelukkig. Ik vind het alleen vervelend als ze op de parkeerplaats of in het parkje van dit gebouw spelen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idinn schreef:Oh de horror wonen jullie bij scholen in de buurt? Mijn buren is de begraafplaats, echt zalig! Enkel de kleinkinderen van huisbaas zomers in het zwembad. Maar dat is leuk, dus janken doen ze hier nooit
Varekaj schreef:Ik hoop voor je dat ze minder geluiden gaan maken als ze voor het eerst een vriendinnetje te slapen hebben.
Ceffyl schreef:Varekaj schreef:Ik hoop voor je dat ze minder geluiden gaan maken als ze voor het eerst een vriendinnetje te slapen hebben.
ik gun het die ouders om dan ook alles te horen.
@Mars: Apenheul is een hele mooie vergelijking. Zo klinkt het indd. Vreselijk, ze zouden die dingen moeten verbieden. Ik denk er serieus over om super explicit muziek te draaien wanneer ze erop staan. Hun geitenwollen-ouders gegaan dat niet leuk vinden denk ik
Ceffyl schreef:Varekaj schreef:Ik hoop voor je dat ze minder geluiden gaan maken als ze voor het eerst een vriendinnetje te slapen hebben.
ik gun het die ouders om dan ook alles te horen.
@Mars: Apenheul is een hele mooie vergelijking. Zo klinkt het indd. Vreselijk, ze zouden die dingen moeten verbieden. Ik denk er serieus over om super explicit muziek te draaien wanneer ze erop staan. Hun geitenwollen-ouders gegaan dat niet leuk vinden denk ik
capopjekop schreef:Ik zet tegenwoordig rammstein heel hard aan als ik het echt zat ben. En deze heb ik ook al eens gebruikt. Best effectief
[ Video ]
Prairy schreef:capopjekop schreef:Ik zet tegenwoordig rammstein heel hard aan als ik het echt zat ben. En deze heb ik ook al eens gebruikt. Best effectief
[ Video ]
Ik quote deze nog maar eens voor je
Relaxed schreef:https://www.ad.nl/koken-en-eten/zo-scha ... ~ae176e7e/
Lekker joh, dat kind zit overal met zijn kwijlvingers aan en inEn hem lekker laten roeren in een hete pan
Citaat:Er is niets schattiger dan kleine kinderen die zich als een volwassene gedragen.