Ik heb inmiddels ook nog steeds niks gekocht. Ik ga wel normaal koken zonder poespas. En dus zijn er wel weer nieuwe pannen aangeschaft want die oude waren wel oprecht overleden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
billy3105 schreef:Ik heb net heeel tactisch naast m’n reguliere spaargeld bewust meer naar m’n spaarrekening gesluisd dat ik m deze maand niet kan kopen. En tegen de tijd dat de volgende wedstrijd dan weer op de planning staat zijn we ruim een half jaar verder. Als ik m dan nog wil dan mag t onderhand wel toch?
Telpeva schreef:billy3105 schreef:Ik heb net heeel tactisch naast m’n reguliere spaargeld bewust meer naar m’n spaarrekening gesluisd dat ik m deze maand niet kan kopen. En tegen de tijd dat de volgende wedstrijd dan weer op de planning staat zijn we ruim een half jaar verder. Als ik m dan nog wil dan mag t onderhand wel toch?
Nee.
Als het echt zou werken dan zou ik verwachten dat elke sporter dit soort pakken zou dragen, maar niemand doet dat. Dat maakt dat ik de werking er van betwijfel, of dat het gewoon niet comfortabel genoeg is. Er zal een reden zijn waarom mensen dit niet dragen lijkt mij.
xSCWx schreef:Waarom heb ik geen infrarood deken nodig van €449?![]()
https://www.flamengolife.nl/products/fl ... auna-deken
xSCWx schreef:Ik ben een koukleum en heb lichtelijk last van PHPD (pijntje hier, pijntje daar)
rien10 schreef:Ziet er niet uit! een jas die bedoeld is om open te dragen, dicht doen. Je bent toch geen grijze zeventiger?
(Is zeg geen zestiger, ik kijk wel uit.....)
Lau07 schreef:Kan iemand me alsjeblieft even vertellen waarom ik deze niet nodig heb![]()
https://www.lecreuset.nl/nl_NL/p/braadp ... =24cm-l3-7
Summerfly schreef:Ik wil een nieuwe telefoon kopen..heb nu een iPhone 11 maar wil een iPhone 15.
Reden om het wel te doen:
Huidige telefoon heb ik al bijna 4 jaar (wat ik echt wel netjes vind) en heeft nog maar 72% battery health. Is met inruilen nog €170 waard, maar ik verwacht dat dit snel minder gaat worden. Nieuwe telefoon zou dan €630 zijn met die inruilwaarde er al af, wat ik opzich prima kan betalen.
Reden om het niet te doen:
Telefoon doet het echt nog prima en zal ook nog wel eventjes updates ontvangen. Ik zou het dan met name kopen omdat ik het mezelf gun maar ik wil juist graag wat bewuster bezig zijn met mijn telefoongebruik en ook vind ik het lastig vanwege milieuredenen en de huidige situatie in de regio’s waar kobalt wordt gemijnd..
Praat me hier maar vanaf aub
Summerfly schreef:Ik wil een nieuwe telefoon kopen..heb nu een iPhone 11 maar wil een iPhone 15.
Huidige telefoon heb ik al bijna 4 jaar (wat ik echt wel netjes vind) en heeft nog maar 72% battery health. Is met inruilen nog €170 waard, maar ik verwacht dat dit snel minder gaat worden. Nieuwe telefoon zou dan €630 zijn met die inruilwaarde er al af, wat ik opzich prima kan betalen.
Telefoon doet het echt nog prima en zal ook nog wel eventjes updates ontvangen. Ik zou het dan met name kopen omdat ik het mezelf gun maar ik wil juist graag wat bewuster bezig zijn met mijn telefoongebruik en ook vind ik het lastig vanwege milieuredenen en de huidige situatie in de regio’s waar kobalt wordt gemijnd..
xSCWx schreef:Ik ben een koukleum en heb lichtelijk last van PHPD (pijntje hier, pijntje daar)
rien10 schreef:Hoppa, belast het milieu ff lekker met je nieuwe telefoon. Lekker nodig ook zo'n nieuw ding. Hoesje er bij, hoesje met een andere kleur voor bij die ene blouse, Temu krijgt het nog druk met jou.