Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 08:52

LukieBradley schreef:
Loeky01 schreef:
Onderburen die al de hele ochtend (vanaf 6u) aan het schreeuwen zijn in hun ruzie.... als een relatie niet werkt kap er dan mee. Deze mensen maken sinds de zomer al zo ontzettend veel ruzie. Niet te doen

Ik zou een brief in de bus doen :')

Gewoon eens aanbellen. Brief vind ik erg onpersoonlijk. Of het moeten aso's zijn maar dan werkt een brief ook niet.

Wij hebben het ook al een aantal keer ter sprake gebracht bij de bovenbuurvrouw. Eigenlijk zou ik eens een klacht moeten gaan indienen maar dat vind ik weer zo ver gaan omdat ze het wel goed probeert te doen. Haar kind is echt extreem druk, gilt en krijst, slaat met deuren, springt en rent door het hele huis (Ik hoor het zelfs als de tv zo hard staat dat het vervelend is). En ons complex is al zo gehorig als wat. Dus na een half uur word je daar gillend gek van en dat bijna dagelijks. Dus echt de reden dat we willen verhuizen. Laatst was ik er zo klaar mee dat ik even een liedje op YouTube hard heb aangezet.

https://youtu.be/zok-lMtUr18

Toen was het opeens wel snel rustig :')

MoniekJ

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 09:34

mijn zus is terminaal en net belde haar man. Kreeg meteen hartverzakking. Had hij op verkeerde knopje gedrukt.. (was verder wel blij dat er niks was hoor)

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 09:54

Dat we omgeroepen werden op het vliegveld terwijl we nog wat zaten te drinken (uur voor vertrek) maar zonder verder info. Alleen “direct melden bij de balie”. Wij drankje achterover geslagen en op een holletje naar de gate.
Wat bleek; ze waren bij het inchecken vergeten ons visum voor Nieuw Zeeland te bekijken 8)7
En die grond stewardess deed nog soort van gepikeerd ook.
Hallo, het is jouw werk om de juiste documenten op te vragen / na te kijken. Weet ik veel dat je tegenwoordig ook een visum moet hebben als je Australië UIT wilt :')

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 10:07

Dat een klasgenoot verwacht dat ik alles wel even regel, iedereen overal over informeer etc.
Ik ben de klassenvertegenwoordiger niet, wil best helpen waar nodig maar dat KAN SOMS NIEEEETTT >;)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 10:19

Dat ik over 2 week alleen moet autorijden _O-

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 10:52

AylaL schreef:
Dat mijn vriend het onrealistisch vind dat ik later dieren wil.
Terwijl t enige wat ik echt wil later dieren hebben is...

Laat hem als voorbeeld mijn huishouden zien,
23 cavias, 1 hond, 4 katten en een aquarium. Ponys buitenshuis.
Ik denk dat je dan best een 'paar' huisdieren mag :')

Ik erger me aan het feit dat ik nu opstart voor kuikens en lekker in 30 graden + werk maar de overgang als je de stal uit gaat zo groot is :')

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 12:11

Aan hoe ontzettend down ik me voel

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 13:58

Dus. Ik bestel twee kleuren fleece. Lime groen & licht roze. Vandaag eindelijk mijn pakketje. Ik krijg binnen: limegroen en … GEEL.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 14:59

Gisteren s’avonds gegeten bij mijn zus. Ga ik iets na half 9 weg en ik voelde mij even daarvoor al niet best. Ik kreeg ook het drinken niet meer op en snapte niet waarom ik mij zo ‘vol’ voelde.

Steek ik de straat over en hoppa moest een keer of 3 overgeven :x

Vervolgens sta ik net thuis op de parkeerplaats ongeveer 20 min verder moest ik héél snel de auto uit, want moest nog een keer vanalles uit blijkbaar...

Ga ik boven mijn appjes lezen, heeft mijn zus echt bijna gelijktijdig hetzelfde.

Kortom er was zeer waarschijnlijk iets per ongeluk niet helemaal goed aan het eten of drinken.

Midden in de nacht nogmaals moeten rennen naar de wc, gelukkig wel gehaald en nu niet ziek ofzo wel voelt mijn buik nog raar. Durf niet echt iets te eten :=
Heb een beschuitje op en een glas cola :')

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 15:05

Amira_ schreef:
Aan hoe ontzettend down ik me voel

I feel you. :(:)

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 15:06

2 dezelfde leggings besteld en de M zit strakker dan de S.. of ik wil dat ie fijner zit omdat de kleur van de M mooier is of de legging rekt snel uit en de S is al eens door iemand anders gedragen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 15:08

Aan het feit dat m'n pakket die retour is gegaan, door m'n ouders die het weigerden, nog steeds niet bij de webshop retour is volgens hun. We zijn bijna 2 weken verder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 15:16

Neefjes van school halen , wat een kippenhok al die moeders :x

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 15:18

Dat die tanden van mij echt een groot mysterie zijn. .. Sinds ik heb besloten dat regelmatig naar de tandarts gaan misschien beter is voor mijn tanden is het alleen maar gezeik geweest. Sinds de restauratie al meerdere keren met klachten terug geweest, laatste keer een wortelkanaal behandeling, nu weer kneiter gevoelig aan een kant van mijn tand waar blijkbaar een gaatje in zat wat ze een maand geleden tijdens de controle niet hebben gezien >;)
Ik ben er een beetje klaar mee eigenlijk...

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 16:01

Ik wou dat ik terug kon naar een tijd waarin niet vrijwel iedereen in mijn omgeving (kleine) kinderen heeft ^)

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 18:10

Dat we vandaag onze nieuwe auto opgehaald hebben en bij mijn dochter, kilometer verderop, een kras op de auto zien ;(
Morgen weer terug :roll:

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 18:33

Dat ik verdorie weer mijn sleutel binnen was vergeten. Gelukkig kwam na een uurtje een buurvrouw die mijn sleutel heeft thuis }:0 ^)

En dat er een pakket was bezorgd bij 1 van de buren maar ik geen briefje in de bus had dus niet wist dat hij daar was. Kreeg ik een betalingsherinnering... gaan bellen en toen bleek dat hij daar al een tijdje was. Buren zijn ook niet komen vragen ofzo. Maargoed gelukkig opgelost.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 21:57

Dit bericht:

Bakker Jurgen Verwoerd uit Monster, die de naam moorkop veranderde in roomkop, heeft besloten zijn winkel te sluiten vanwege de onveilige situatie. "Een klant begon met ferme taal opmerkingen te maken over de naamswijziging en wilde per se moorkoppen. Mijn personeel werd geïntimideerd. Dat gaat echt te ver."

Waar haalt die man ook het gore lef vandaan om in zijn eigen winkel zijn eigengemaakte produkten zomaar een andere naam te geven zonder eerst met de sneue proleten in zijn omgeving te overleggen?! :roll:

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 21:59

Cowboy55 schreef:
Dit bericht:

Bakker Jurgen Verwoerd uit Monster, die de naam moorkop veranderde in roomkop, heeft besloten zijn winkel te sluiten vanwege de onveilige situatie. "Een klant begon met ferme taal opmerkingen te maken over de naamswijziging en wilde per se moorkoppen. Mijn personeel werd geïntimideerd. Dat gaat echt te ver."

Waar haalt die man ook het gore lef vandaan om in zijn eigen winkel zijn eigengemaakte produkten zomaar een andere naam te geven zonder eerst met de sneue proleten in zijn omgeving te overleggen?! :roll:

Hoe durft ie!

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 22:02

MamaMiesje schreef:
...Dat het überhaupt door blijft gaan als je kinderwens klaar is, of je helemaal (nog) geen kinderen wil. Daar moet Moeder Natuur toch 'es wat anders voor regelen... :roll:

...en dat het dan blijkbaar ook nog (wéér) nodig is om de maandelijkse dosis ellende "op te leuken" met een migraine... -O-

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 22:03

black_kelpie schreef:
Ik wou dat ik terug kon naar een tijd waarin niet vrijwel iedereen in mijn omgeving (kleine) kinderen heeft ^)

Of vooruit in de tijd, dat de kinderen ouder en zelfstandiger zijn :')

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 22:08

MamaMiesje schreef:
black_kelpie schreef:

Of vooruit in de tijd, dat de kinderen ouder en zelfstandiger zijn :')

Maar dan ben ik ook een ouwe taart, doe maar terug :')

Ivana78

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 22:47

Even aan alles en iedereen :evaw:

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 22:48

aan het vertrouwen in mezelf dat weer eens ontbreekt

mensen die niet terug mailen, terwijl je mondeling hebt afgesproken dat je zou mailen

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 22:57

Meester Frank Visser. Eerste paar tellen. Schelden op de buurman maar wel zelf je konijn in een te klein hokje & alleen houden en dan zeggen dat de hond van de buren liefde wilt :') Pffffff