Het is ook verrekte koud
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
ligt echt een enorme berg.
Wel minder koud lijkt het. Er is wat sneeuw bijgekomen wel vannacht nu droog. Ik moet geloof ik even een methode vinden om het windgeluid uit te schakelen. Mijn hoofd raakt er wat door
teveel continue prikkels kwa geluid. Ach jade ochtend wandeling was lekker.
wendy1987 schreef:Wijchen blijft gewoon door sneeuwen. Er ligt inmiddels echt veel. Door duinen op sommige plekken in onze tuin wel zo'n 60 cm.. andere plekken ook gewoon een kleine 20cm.. elke keer weg schuiven, maar uur later al niets meer van te zien.. bizar gewoon..
kijken of er er kan komen. wendy1987 schreef:Ik heb al geappt dat ik deze week niet naar stal ga. Ze komt af en toe in de molen en indien mogelijk buiten. T is even niet anders nu. Maar ik ga t nu niet redden met de auto naar stal.
Van het weekend hopelijk weer. Dan zullen de wegen iig weer te doen zijn hoop ik..
dus stappen aan de hand is denk ik het hoogst haalbare
vind het niks aan deze sneeuwbende. Het is leuk voor een dag maar nu mag het wel lente worden MarjanB schreef:wendy1987 schreef:Wijchen blijft gewoon door sneeuwen. Er ligt inmiddels echt veel. Door duinen op sommige plekken in onze tuin wel zo'n 60 cm.. andere plekken ook gewoon een kleine 20cm.. elke keer weg schuiven, maar uur later al niets meer van te zien.. bizar gewoon..
Hier in Nijmegen ook.. gok dat er 30cm gevallen is in totaal, het is echt veel! Ga straks naar Groesbeek naar stalkijken of er er kan komen.

Zij had er uiteraard geen last van