Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sans6 schreef:Wegens ongelooflijk pijnlijke voeten (te lang gelopen in de hitte op mijn pumps) even een relaxschoentje aan[ [url=m/UeqNIm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Danique_G schreef:Dankjewel Sans, ik ga eens kijken!
Heb 2 nieuwe outfits
[ [url=m/zX16xQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nieuwe favoriete zomer outfit
[ [url=m/cG7JMF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik had bijna een zelfde jurkje van de bershka maar met citroentjes. Hij is helaas stuk dus nu heb ik deze. Doet nog steeds pijn..
[ [url=m/L7iKrk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Print van het jurkje
wiebke schreef:Dit was ik vandaag:
[ [url=m/Gbwi2U.jpg]Afbeelding[/url] ]
jadeken schreef:Na lang meelezen ook een foto'tje van mezelf. Ik vind dit echt spannend[ [url=m/rbO4PG.png]Afbeelding[/url] ]
sans6 schreef:[ [url=m/cCxHPf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Goedemorgen!
Vandaag niet te werk, maar bezoekje ziekenhuis (niets ernstigs) en verder een rommeldagje.
sans6 schreef:Wegens ongelooflijk pijnlijke voeten (te lang gelopen in de hitte op mijn pumps) even een relaxschoentje aan[ [url=m/UeqNIm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Danique_G schreef:Dankjewel Sans, ik ga eens kijken!
Heb 2 nieuwe outfits
[ [url=m/zX16xQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nieuwe favoriete zomer outfit
[ [url=m/cG7JMF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik had bijna een zelfde jurkje van de bershka maar met citroentjes. Hij is helaas stuk dus nu heb ik deze. Doet nog steeds pijn..
[ [url=m/L7iKrk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Print van het jurkje
wiebke schreef:Dit was ik vandaag:
[ [url=m/Gbwi2U.jpg]Afbeelding[/url] ]
jadeken schreef:Na lang meelezen ook een foto'tje van mezelf. Ik vind dit echt spannend[ [url=m/rbO4PG.png]Afbeelding[/url] ]
sans6 schreef:[ [url=m/cCxHPf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Goedemorgen!
Vandaag niet te werk, maar bezoekje ziekenhuis (niets ernstigs) en verder een rommeldagje.
Es_ther schreef:Staat goed, mooi figuur!
Leuke jurk Sans!
Wiebke, wat zie je er goed uit zeg!
[ [url=m/aE5WHP.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dit draag ik vandaag!
thirteenn schreef:Ik kom even hier binnenvallen want ik heb geen idee waar ik het anders moet vragen.. Ik heb binnenkort een bruiloft en ben uitgenodigd als avondgast met mijn ouders en broer. Vanmiddag dus wezen shoppen, maar we twijfelen of de rok geschikt is..
https://www.costesfashion.com/nl-nl/rok ... rti-322653
thirteenn schreef:Ik kom even hier binnenvallen want ik heb geen idee waar ik het anders moet vragen.. Ik heb binnenkort een bruiloft en ben uitgenodigd als avondgast met mijn ouders en broer. Vanmiddag dus wezen shoppen, maar we twijfelen of de rok geschikt is..
https://www.costesfashion.com/nl-nl/rok ... rti-322653