Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hagelslag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 06:43

En alweer silo vol en stofzak kapot gevlogen.
Echt..... Das zoooo irritant.
Ohja en de eerste boer waar ik heen moest ben ik zonder uitblazen weer weg gereden.
Ik moet in silo 4 koeienvoer blazen, maar silo 4 krijgt die boer normaal varkensvoer in.
Hij heeft silo 5+6 voor koeienvoer. Maarja ik kan niet zelf even beslissen in welke silo het dan maar moet.
Dussss totaal 25 km omrijden en veel tijd wat vandaag verloren gaat

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 07:49

Aan mijn vorige bijrijdster die me zwart zit te maken op stal. Dat zij alles deed, ik haar niet betaalde maar wel dingen kocht.
Maar hierbij wel vergeet te zeggen wat wij al 10j voor haar gedaan hebben (halen & brengen, laten mee eten, meenemen naar evenementen, niet vergeten de 100en-1000en euro’s die we eringestoken hebben met alle liefde. En nog niet eens meer een dank je van haar krijgen. Was nu eenmaal “normaal”. Ze was nu eenmaal mijn zusje)
Maar nu ze niet meer wilt komen omdat ik de geldkraan dicht gezet heb ben ik de boeman.

Erger er me nog veel meer in dat he me toch zo’n zeer doet.

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 07:50

poes schreef:
Goh wat is het probleem om even de auto te draaien in een doodlopende straat?

Niet in de doodlopende straat. Door ons hekken midden op onze afgesloten binnenkoer.

Dat is mijn inziens privé terrein. Dat is niet buiten op de oprit.

En dat mensen zich per ongeluk vast rijden tot daar aan toe maar zeg iets, vraag of je mag keren of excuseer je. Maar zonder iets te zeggen in mijn 'tuin' met de auto rijden vind ik toch ergerlijk.

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 08:13

Dat het koffiezetapparaat is overleden en ik nu geen koffie heb |(

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 08:25

Fireheart schreef:

Dat is idd wel een drama.... -O-
Even naar de buren een bakkie doen?

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 08:30

Warmte bultjes en die krengen zitten altijd op bewegelijke plekken waardoor ze nog irritanter zijn.

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 08:34

LaPluche schreef:
Fireheart schreef:

Dat is idd wel een drama.... -O-
Even naar de buren een bakkie doen?

Ben nu maar eerder naar mijn werk gegaan om daar even een bakkie te doen, anders werd het een lange dag |(

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 08:55

Fireheart schreef:

:(:)
Dat is wel echt een ramp. Is er al zicht op redding?

*edit: ja dus. :9k

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 10:40

Laibadji: ik maak mij daar ook super vaak schuldig aan. Wel enkel neus of achterste van de auto even op de oprit zeker niet door het hele hek. Nooit bij stilgestaan dat mensen daar wat vinden dus goeie wel!

Als ze helemaal binnenreed is het wel onhandig ja :’)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 10:46

Oh ik erger me ook altijd aan mensen die onze oprit gebruiken om om te keren, en dan erger ik me meteen aan mezelf want het is maar een oprit :') :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 10:52

Als het niet anders kan gebruik ik ook een oprit om te keren. Een heel stuk achteruit terwijl dat niet nodig is als ik gewoon netjes keer en geen schade maak aan iemands terrein kan toch geen kwaad?

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 10:53

poes schreef:
Laibadji: ik maak mij daar ook super vaak schuldig aan. Wel enkel neus of achterste van de auto even op de oprit zeker niet door het hele hek. Nooit bij stilgestaan dat mensen daar wat vinden dus goeie wel!

Als ze helemaal binnenreed is het wel onhandig ja :’)

Je moet ons huis en hof een beetje zien als vierkantshoeve. Ze reed inderdaad door het hek in het midden van de binnenkoer. 3 a 4 keer manoeuvreren/ draaien en dan pas weg. We stonden met open mond te kijken. Geen sorry of oeps. Want uiteindelijk maak er op zich geen probleem van. Vaak stel ik het automatisch voor omdat het zo een onhandig straatje is.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 11:05

Dat ik de hele nacht heb lopen janken en nu onwijs dikke ogen heb en me nu dood schaam op werk.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 11:30

Dat ik zo raar doe. Ik lijk soms helemaal te vergeten wat ik aan het doen ben en schrik steeds als mensen mijn naam zeggen omdat ik op een of andere manier helemaal vergeet dat ik in een ruimte sta? Het voelt een beetje alsof ik helemaal alleen ben zo diep ben ik in gedachte. En als ik dan schrik dan denken ze dat ik iets te verbergen heb ofzo. Super vervelend want dat is niet zo en ik ben die stomme opmerkingen erover helemaal zat

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 11:34

SindyKaya schreef:
Dat ik de hele nacht heb lopen janken en nu onwijs dikke ogen heb en me nu dood schaam op werk.

Zou gewoon zeggen dat je last van hooikoorts of allergieën hebt, als je er niet over wilt praten :(:)

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 12:27

Alvast aan de afgegeven temperatuur voor komende week.... Kom op 38 graden dat word smelten :(

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 13:43

De twee dames die de katten in het kattencafe voeren... Ik weet niet of ik nou moet gaan 'klikken'... :n

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 14:08

Ik viel bijna in slaap net voor een middagdutje, toen ging de deurbel. -O-

XRuby_SymmyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 14:21

Dat ik nu mijn 10 allerheftigste zwartste dagen van mijn leven doorga en constant de angst dat het gat in mijn mond kan ontsteken en ik 10 dagen mijn pony niet mag rijden en longeren ect. 10 dagen lang met pijn, onzekerheid en angst zitten waar ik zelf geen echte invloed op heb. Moet ook met zout water gaan spoelen maar zout kan erg in open wonden bijten dus ik hik er enorm tegenaan.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 14:24

MarlindeRooz schreef:
Ik viel bijna in slaap net voor een middagdutje, toen ging de deurbel. -O-

Ohhhh dit is zo poedersuiker :+

Erger me aan vandaag. Super laat pas thuis, moet waarschijnlijk alsnog 'eventjes' weg naar een winkel. Mezelf kennende wordt dat weer heel veel onzin kopen.
Had eigenlijk een rustig dagje maar zal wel niks van terecht komen

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 14:30

XRuby_SymmyX schreef:
Dat ik nu mijn 10 allerheftigste zwartste dagen van mijn leven doorga en constant de angst dat het gat in mijn mond kan ontsteken en ik 10 dagen mijn pony niet mag rijden en longeren ect. 10 dagen lang met pijn, onzekerheid en angst zitten waar ik zelf geen echte invloed op heb. Moet ook met zout water gaan spoelen maar zout kan erg in open wonden bijten dus ik hik er enorm tegenaan.

Niet te druk maken, lekker gaan longeren. Enige belangrijke: niet bukken/tillen. Spoelen is echt geen ramp, zelfs een opluchting aan het einde van de dag :). Bijten doet het niet, het is geen open open wond, er zitten gewoon hechtingen in. Voorzichtig poetsen aan het einde van je kiezen, verder gewoon lekker je ding doen. Vooral je mond wel open doen. Niet stijf laten worden, krijg je juist meer last van. Vla is makkelijker dan mousse :). Gewoon je ding doen, na 5 dagen had ik weinig last meer de tweede keer. Eerste keer over mijn grenzen heen gegaan. En gewoon je pijnstillers pakken op tijd! Weet niet welke je hebt gekregen?

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 14:40

Dat ik minder loon heb gekregen als ik had gehoopt.
Belastingdienst pikt gewoon echt veel in -O-

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 15:26

CharIsabella schreef:
SindyKaya schreef:

Zou gewoon zeggen dat je last van hooikoorts of allergieën hebt, als je er niet over wilt praten :(:)

Dat heb ik inderdaad gedaan

XRuby_SymmyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 16:08

Jikkeee schreef:
XRuby_SymmyX schreef:

Niet te druk maken, lekker gaan longeren. Enige belangrijke: niet bukken/tillen. Spoelen is echt geen ramp, zelfs een opluchting aan het einde van de dag :). Bijten doet het niet, het is geen open open wond, er zitten gewoon hechtingen in. Voorzichtig poetsen aan het einde van je kiezen, verder gewoon lekker je ding doen. Vooral je mond wel open doen. Niet stijf laten worden, krijg je juist meer last van. Vla is makkelijker dan mousse :). Gewoon je ding doen, na 5 dagen had ik weinig last meer de tweede keer. Eerste keer over mijn grenzen heen gegaan. En gewoon je pijnstillers pakken op tijd! Weet niet welke je hebt gekregen?

Dank je wel! Ik heb om de 8 uur naproxen met 2 paracetamols. Mijn keel doet pijn door de narcose. Ze hebben mij niet eens verteld of het gehecht is! Ik heb een jeukend maar ook een fijn bonkend gevoel en ik weet niet wat het inhoud. Net als dat je gaat rennen en je lichaam bonkt fijn na dat voel ik op die plek. Ik had niks gegeten maar heb wel iets groots doorgeslikt is dat die belangrijke stolsel die moest blijven zitten? Ze zeggen dat er een stolsel moet blijven zitten en als die weggaat krijg je een ontsteking. Ik wil gewoon kunnen praten met iemand die dit weet maar mij niet als last ziet maar weet niet wie daar voor open staat zodat ik er wat doorheen wordt gesleept zeg maar.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 16:12

Maak je niet druk :) mij werd ook amper wat verteld en dat is omdat het gewoon vaak goed gaat zonder veel gedoe. Medische dingen moet je niet te veel googelen. Ik ben weer gaan rijden na 3 of 4 dagen en ben maar een dag thuisgebleven van werk.