Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
poes schreef:Goh wat is het probleem om even de auto te draaien in een doodlopende straat?
poes schreef:Laibadji: ik maak mij daar ook super vaak schuldig aan. Wel enkel neus of achterste van de auto even op de oprit zeker niet door het hele hek. Nooit bij stilgestaan dat mensen daar wat vinden dus goeie wel!
Als ze helemaal binnenreed is het wel onhandig ja :’)
MarlindeRooz schreef:Ik viel bijna in slaap net voor een middagdutje, toen ging de deurbel.
XRuby_SymmyX schreef:Dat ik nu mijn 10 allerheftigste zwartste dagen van mijn leven doorga en constant de angst dat het gat in mijn mond kan ontsteken en ik 10 dagen mijn pony niet mag rijden en longeren ect. 10 dagen lang met pijn, onzekerheid en angst zitten waar ik zelf geen echte invloed op heb. Moet ook met zout water gaan spoelen maar zout kan erg in open wonden bijten dus ik hik er enorm tegenaan.
Jikkeee schreef:XRuby_SymmyX schreef:Dat ik nu mijn 10 allerheftigste zwartste dagen van mijn leven doorga en constant de angst dat het gat in mijn mond kan ontsteken en ik 10 dagen mijn pony niet mag rijden en longeren ect. 10 dagen lang met pijn, onzekerheid en angst zitten waar ik zelf geen echte invloed op heb. Moet ook met zout water gaan spoelen maar zout kan erg in open wonden bijten dus ik hik er enorm tegenaan.
Niet te druk maken, lekker gaan longeren. Enige belangrijke: niet bukken/tillen. Spoelen is echt geen ramp, zelfs een opluchting aan het einde van de dag. Bijten doet het niet, het is geen open open wond, er zitten gewoon hechtingen in. Voorzichtig poetsen aan het einde van je kiezen, verder gewoon lekker je ding doen. Vooral je mond wel open doen. Niet stijf laten worden, krijg je juist meer last van. Vla is makkelijker dan mousse
. Gewoon je ding doen, na 5 dagen had ik weinig last meer de tweede keer. Eerste keer over mijn grenzen heen gegaan. En gewoon je pijnstillers pakken op tijd! Weet niet welke je hebt gekregen?