Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

soloro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 16:38

xDenies schreef:
Nou oké. Na veelvuldig dit topic vanonder een steen te hebben meegelezen, heb ik de gok maar eens gewaagd. Kan niet beloven voor hoe lang; maar Tinder is geïnstalleerd .... Voelt een beetje gek, geen idee of ik er überhaupt wel aan toe ben. Maar er is maar één manier om daar achter te komen, is t niet? :')

Dus ik meld mij dan maar.

Bereid je mentaal maar voor :') _O- Je komt de meest bizarre types tegen _O-

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 16:46

Zoals deze openingszin:

Citaat:
We zullen wel liegen tegen onze ouders hoe we elkaar hebben ontmoet, deal?

|o

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 17:38

xDenies schreef:
Zoals deze openingszin:

Citaat:

|o

‘Als ik een watermeloen was, zou jij mijn zaad dan doorslikken of uitspugen?’

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 17:38

Mwahah :D

Welkom! En succes op Tinder :))

Ik ben van m'n geloof afgestapt en heb Tinder nu 'jonger dan ik' (vanaf 28 staan). Allemaal van die.... jongetjes := komen nu voorbij. Maar he, het zou toch jammer zijn als ik de man van m'n dromen mis alleen omdat hij een jaar ofzo jonger is :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 17:52

xxcleeoo schreef:
‘Als ik een watermeloen was, zou jij mijn zaad dan doorslikken of uitspugen?’

Noooo :')

Flessuh

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 17:54

omg die zijn wel erg.. ik ben wel van de foute/flauwe grappen, maar zoiets toch net niet :P

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 18:02

SophievdV schreef:
Bambi wat onwijs klote!! Veel sterkte.. zoals ik laatst al schreef vind ik liefdesverdriet het meest akelige. Dat gevoel ik zo snijdend. Nu voelt het echt nog naar, maar weet dat dat slijt. Al klinkt dat nu vast nog als onmogelijk :(:)

Ik wil jullie niet te veel lastig vallen met mijn verdriet maar ik ben dus gister avond wezen stappen met mijn vriendin om de pijn te vergeten. Door social media wist hij waar ik was die avond. Hij is mij komen op zoeken :oo Natuurlijk had ik iets te diep in het glaasje gekeken, maar toen ik hem plotseling zag voor mijn neus wist ik precies wie het was. Hij wou weten of ik geen domme dingen ging doen. Hij vond het akelig om mij zo te zien. Hij vind het zo verschrikkelijk zegt hij. Hij verbood mij om nog meer te drinken. Stond ik daar huilend in die bar -O- Ik heb mezelf echt zwaar voor l*l gezet. Hij heeft mij naar buiten gebracht, weg uit die awkward situatie :oo Toen hebben we iets van een uur in zijn auto gezeten. Hij zei dat hij zo in de war was en dat hij het verschrikkelijk vond dat hij dit mij aan gedaan heeft. Toen wou ik met mijn dronken hoofd met hem mee naar huis maar dat zag hij niet zitten. Mijn vriendin heeft mij thuis gebracht.

Ooh wat een avond, ik heb mezelf zo erg voor schut gezet pfff :oo -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 18:06

Bambi, gooi hem dan van je social media af, dan word je er ook niet mee geconfronteerd en kan hij je ook niet volgen.. hier schiet je niks mee op. Daarbij is drank om iets te vergeten vaak ook niet zo slim :+

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 18:12

Relaxed schreef:
Bambi, gooi hem dan van je social media af, dan word je er ook niet mee geconfronteerd en kan hij je ook niet volgen.. hier schiet je niks mee op. Daarbij is drank om iets te vergeten vaak ook niet zo slim :+

Vertel mij wat haha :') Ik heb hem nu inmiddels verwijderd.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 18:14

xDenies schreef:
Zoals deze openingszin:

Citaat:

|o

Die kom ik ook met enige regelmaat in profielen tegen. Vraag me dan altijd af of het serieus bedoeld is of een soort humor moet voorstellen :')

Bambi1995 schreef:
SophievdV schreef:
Bambi wat onwijs klote!! Veel sterkte.. zoals ik laatst al schreef vind ik liefdesverdriet het meest akelige. Dat gevoel ik zo snijdend. Nu voelt het echt nog naar, maar weet dat dat slijt. Al klinkt dat nu vast nog als onmogelijk :(:)

Ik wil jullie niet te veel lastig vallen met mijn verdriet maar ik ben dus gister avond wezen stappen met mijn vriendin om de pijn te vergeten. Door social media wist hij waar ik was die avond. Hij is mij komen op zoeken :oo Natuurlijk had ik iets te diep in het glaasje gekeken, maar toen ik hem plotseling zag voor mijn neus wist ik precies wie het was. Hij wou weten of ik geen domme dingen ging doen. Hij vond het akelig om mij zo te zien. Hij vind het zo verschrikkelijk zegt hij. Hij verbood mij om nog meer te drinken. Stond ik daar huilend in die bar -O- Ik heb mezelf echt zwaar voor l*l gezet. Hij heeft mij naar buiten gebracht, weg uit die awkward situatie :oo Toen hebben we iets van een uur in zijn auto gezeten. Hij zei dat hij zo in de war was en dat hij het verschrikkelijk vond dat hij dit mij aan gedaan heeft. Toen wou ik met mijn dronken hoofd met hem mee naar huis maar dat zag hij niet zitten. Mijn vriendin heeft mij thuis gebracht.

Ooh wat een avond, ik heb mezelf zo erg voor schut gezet pfff :oo -O-

Ach, daar zijn we ook voor hoor :(:)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 18:24

Wat Exitium zegt, we delen hier lief en leed. Dus voel je niet bezwaard!

Gooi hem inderdaad van je social media af, en probeer hem achter je te laten. Doet zeer, heel veel zeer, maar zo doe je jezelf alleen nog maar meer pijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 18:28

Hoe moeilijk ook; als hij in de war is weet jij 1 ding zeker: hij gaat niet onvoorwaardelijk voor jou! Plaats jezelf dus uit die misschien positie, je doet jezelf zoveel zeer anders...

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 18:33

@ Exitium,

Deze was niet op een profiel maar in een bericht, ik lees dingen op profielen dat ik bij mezelf denk van ....
Maar goed, dat denk ik nog steeds bij deze gozer. Wat een saai gesprek :')

Sterkte Bambi, maar laat je niet kennen door één zo iemand. Hij wilt duidelijk niet voor je gaan en moet je dus gewoon met rust laten. Al is dat voor sommige best lastig! En tsja ... drank + emoties = altijd een lastig iets.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 18:44

Jemig bambi wat een droeftoeter die gast! Als hij het echt erg zou vinden zou hij dit niet gedaan hebben, getuigd van weinig respect naar jou en jou verdriet toe. En je hoeft je niet te schamen, hij bracht jou in een rotsituatie. Koppie op en hoe naar het nu ook Is, het wordt echt beter! :(:)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 19:16

Jeetje Bambi1995 wat een vervelende situatie! Snap dat het lastig is om het achter je te laten. Zeker als hij je nog achtervolgt. Goed dat je hem van fb af hebt gegooid. Geeft wellicht wat meer rust!

Hier net weer met date afgesproken voor woensdagavond :o Mijn training gaat toch niet door, dus k nam maar meteen de gelegenheid om af te spreken :+ Anders werd het pas over 2 weken. Heb echt wel weer zin om hem te zien! :D Voelt als een maand geleden ofzo, terwijl k em vorige week zaterdag voor t laatst zag.

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 20:31

Jeetje Bambi, wat een domper.. lekker verwijderen inderdaad en als hij nog wat laat horen, duidelijk laten weten dat je liever met rust wordt gelaten!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 20:48

Nou, dit had ik eerder moeten doen :’) 2 jaar eraf en 25km erbij en de matches vliegen me om de oren _O-

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 20:49

Berdien schreef:
Nou, dit had ik eerder moeten doen :’) 2 jaar eraf en 25km erbij en de matches vliegen me om de oren _O-

met je leeftijd verbergen op Tinder kan je je lol ook wel op :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 21:03

En zit er wat bij? :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 21:05

Nou een 28-jarig jongetje wat vroeg hoe hoog mijn libido was. Toen voelde ik me oud _O-

Nu wel een het kletsen met iemand die wel leuk/normaal/oud genoeg lijkt :))

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 21:10

Mijn gedachten over Tinder worden wel aan alle kanten bevestigd :') Ik weet niet hoe lang ik dit blijf volhouden _O-

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 21:10

Boooeehhh de leuke/normale is 1.73. Heb ik weer :roll: _O-

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 21:17

Zo typisch dat leuke mannen zo klein zijn _O-

Ik heb vanmiddag stapjongen heeel even gezien, beetje ouwehoeren enzo. En hij appte net dat hij het leuk vond om me even gezien te hebben :) Dinsdag doen we poging 2 tot de date, pizzaaaa :~

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 21:28

xDenies schreef:
Mijn gedachten over Tinder worden wel aan alle kanten bevestigd :') Ik weet niet hoe lang ik dit blijf volhouden _O-

_O- _O-

veel erger zal het dan niet worden dus :+

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 21:30

Flessuh schreef:
xDenies schreef:

_O- _O-

veel erger zal het dan niet worden dus :+

Jawel, het moment dat je op date gaat en ze je laten staan omdat je ze niet leuk vind :j