Ik date, jij datet, wij daten?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 21:16

Neverland schreef:
Iemand ervaring met badoo? Ik dacht probeer het eens maar snap er niks van. Ik heb het nu 3 uur en al tegen de 3.000 likes? Moet ik nu door al die likes gaan? Of wat is de beste manier om leuke mensen tegen te komen daarop? :+

Ik ken het niet dus geen idee sorry

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 21:18

Degene die jou geliked heb, kom je ook tegen in het gedeelte wat je kan swypen. Dat werkt t zelfde als tinder.
Alleen kan bijna iedereen je een berichtje sturen . Als je geen interesse hebt, niet reageren, na 2 berichten kunnen ze niets meer sturen. Tenzij je reageert natuurlijk.

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 22:24

Neverland schreef:
Iemand ervaring met badoo? Ik dacht probeer het eens maar snap er niks van. Ik heb het nu 3 uur en al tegen de 3.000 likes? Moet ik nu door al die likes gaan? Of wat is de beste manier om leuke mensen tegen te komen daarop? :+

Ik heb dat inderdaad ook. Likes doorgaan heb ik geprobeerd: niet doen! Dat duurt echt lang. Ik heb daar al best leuke gesprekken gehad, leuker dan op tinder. Je kan gewoon swipen.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 04:56

Dat is inderdaad niet bij te houden... Elke keer als ik iemand had weg gegooid stonden er weer 4 bij. Het is wel goed voor je ego. Maar daar blijft het ook bij denk ik. :+ Vind de mannen hier meer wanhopig tot nu toe. En er zullen vast wat gekkies bij zitten aangezien iedereen je een bericht kan sturen.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 06:05

Niveau gekkies is idd hoger, maar ik had op badoo ook leukere gesprekken dan op tinder dus ik vond het daar leuker. Voordeel en nadeel dat iedereen een gesprek kan beginnen. Mijn vriend viel qua leeftijd onder mijn ingestelde range. Als hij niet was gaan chatten dan had ik hem uberhaupt niet voorbij zien komen haha of ik had hem weg geswipet

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 08:02

Op Tinder krijg je toch ook de mannen te zien die jouw liken? Heb daar ook wel vieze oude mannetjes voorbij zien komen terwijl het maar ingesteld is op 30. :+ Oh en vrouwen kom ik ook regelmatig tegen. Maar jullie praten dan dus ook tegen de mensen die niet jullie types zijn op Badoo?

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 08:14

Neverland schreef:
Op Tinder krijg je toch ook de mannen te zien die jouw liken? Heb daar ook wel vieze oude mannetjes voorbij zien komen terwijl het maar ingesteld is op 30. :+ Oh en vrouwen kom ik ook regelmatig tegen. Maar jullie praten dan dus ook tegen de mensen die niet jullie types zijn op Badoo?

Niet heel vaak, maar soms heb ik een bericht, dan kijk ik ff naar de foto's en denk ik okk, waarom niet. Dus dan wel praten, soms is dat best leuk. Wat ik bij badoo soms een nadeel vind: heb vaak hele leuke gesprekken, maar dan komen ze uit brabant ofzo. Dat is zo ver weg

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 08:28

Ahh oke! Denk gewoon niet dat het de app voor mij is. Heb al zo veel berichten gekregen dat het niet meer te overzien is. En in mijn ervaring nu is de ene helft mooiboy met glinsterende oorbelletjes, en de andere helft type wanhopig. Op Tinder zitten toch meer normalere tussen naar mijn idee. :P

Maar ik hou het nog even aan. Misschien verandert mijn mening wel. :+

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 08:33

Neverland schreef:

Ligt eraan wat ze typen. Ik vind het heerlijk om over voetbal te kletsen dus als ze daar over beginnen boeit het me niet hoe erg ze niet mn typ waren :') zei dat overigens er wel eerlijk bij. Mijn vriend maakte daar ook een opmerking over en dat heeft hem gered :')

Ik vond op tinder juist meer mooiboys zitten die een match opheffen als je geen bikinifoto oid wil sturen. Of die uberhaupt niet praten.

Janinevv

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 19:58

Op Tinder moet je geluk hebben jaa.
Volgens mij word tinder nu ook wel een stuk minder..

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 21:02

Ik heb nu al wel ruim een half jaar een relatie maar wil toch mijn ervaringen delen :+

Ik vond Badoo wel grappig maar was niet voor iets serieus (lees: bijna alle mannen wilde alleen de bloemetjes buiten zetten :') ). Via Tinder toen wel leuke gesprekken en toch ook wel dates gehad, maar vaker liep het gesprek gewoon dood).

Mijn huidige vriend heb ik leren kennen via Happn. Nooit verwacht eigenlijk maar het werkt dus echt, ik ken hem nu iets langer als 3/4 jaar en we zijn 6 maanden samen. <3

Hoe vinden jullie dates via datingsites? Vond het in het begin reuze spannend!

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 22:03

Wat leuk dat je je ervaring deelt.
Het kan ook zeker! En wat fijn dat je 6 maanden al wat met hem hebt :)

Ik heb zelf heel lang op tinder gezeten, in oktober 2018 ongeveer mijn eerste tinder date gehad, leuke jongen paar keer afgesproken maar daar bleef het bij van ons beiden niet echt wauw wel gewoon gezellig gehad. In januari dus een match met een militair no way dat ik met een militair zou gaan daten, dus zou eerst nog met andere tinder match afspreken maar die heb ik toch afgezegd voor de militair omdat ik daar veel nieuwsgieriger naar was. Nu zijn we twee weken officieel samen, en dat via tinder :D

Morgen lekker uiteten samen.

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 12:47

Veraaaaah schreef:
Ik heb nu al wel ruim een half jaar een relatie maar wil toch mijn ervaringen delen :+

Ik vond Badoo wel grappig maar was niet voor iets serieus (lees: bijna alle mannen wilde alleen de bloemetjes buiten zetten :') ). Via Tinder toen wel leuke gesprekken en toch ook wel dates gehad, maar vaker liep het gesprek gewoon dood).

Mijn huidige vriend heb ik leren kennen via Happn. Nooit verwacht eigenlijk maar het werkt dus echt, ik ken hem nu iets langer als 3/4 jaar en we zijn 6 maanden samen. <3

Hoe vinden jullie dates via datingsites? Vond het in het begin reuze spannend!

vriendin van mij heeft ook haar vriend leren kennen via happn :P

ik vind alle datingsites die ik geprobeerd heb (en apps)
tot nu toe allemaal vreselijk, misschien is het ook gewoon niet mijn manier van mensen ontmoeten.
In het echt (face to face) gaat mij denk ik toch beter af.
maar dan moet ik ze wel tegen komen :+
Dus ik probeer nu de evenementen een beetje in de gaten te houden,
waar leuk is om eventueel heen te gaan ;)

Igniss

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 22:28

Ik lees hier sporadisch nog mee maar wil toch even dit delen.

Die hele leuke collega waar ik dus een relatie mee heb heeft zojuist een huis gekocht. En gezien ik toch zowat hier al woon heeft die gevraagt of ik officeel bij hem kom wonen in het nieuwe huis <3

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 22:41

Igniss schreef:

Die hele leuke collega waar ik dus een relatie mee heb heeft zojuist een huis gekocht. En gezien ik toch zowat hier al woon heeft die gevraagt of ik officeel bij hem kom wonen in het nieuwe huis <3

Wauw wat een super leuk nieuws! Heel veel geluk samen :o

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 08:21

Igniss schreef:

Ooo wat super leuk zeg!!! <3
Geniet er van samen

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-19 08:30

Leuk Igniss! :D

Vriend en ik gaan ook de volgende stap in onze relatie zetten: we gaan over op één gezamenlijk Netflix account :+ .
En morgenochtend vertrekken we voor een paar daagjes weg, lekker van het mooie weer en de paasdagen genieten!

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 08:52

prulletje schreef:

Vriend en ik gaan ook de volgende stap in onze relatie zetten: we gaan over op één gezamenlijk Netflix account :+ .
En morgenochtend vertrekken we voor een paar daagjes weg, lekker van het mooie weer en de paasdagen genieten!

Super leuk! Geniet van jullie daagjes samen

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 09:44

prulletje schreef:

Dat is oprecht een heel slim idee, dat gezamenlijke netflixaccount :+

Veel plezier, jullie hebben er heerlijk weer bij! {:}

Wat leuk Igniss!

Waar ik al stress heb over een vakantie boeken, zijn we nu al serieuzer aan het denken over samenwonen := Maar dat zit er sowieso pas in als ik klaar ben met mijn studie, in februari als het goed is.

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 16:11

prulletje schreef:

haha geniaal.
Maar zeker een slimme volgende stap _O-

Waar gaan jullie heen?
Het wordt top weer, dus goed ingepland!

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 15:24

Hoe gaat het hier?

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 08:56

er was in ieder geval geen match voor mij voor een volgende blind date etentje :P
ik heb niks gehoord namelijk.
Dus niks hier :+

ben ook buiten de inschrijving voor die blind dates
nergens meer mee bezig

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 09:27

Jammer! Nu weer ingeschreven voor de volgende?

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 09:31

Janinevv schreef:

dat hoef ik niet te doen
je staat in hun systeem en als ze iemand hebben waarvan ze denken dat het matched
dan krijg je een mailtje of je kan.
dus hoef me niet elke keer opnieuw aan te melden zeg maar :)

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 09:35

lovelyfiefy schreef:
Janinevv schreef:

dat hoef ik niet te doen
je staat in hun systeem en als ze iemand hebben waarvan ze denken dat het matched
dan krijg je een mailtje of je kan.
dus hoef me niet elke keer opnieuw aan te melden zeg maar :)

Oh kijk ideaal! Hopelijk volgende keer een match en kun je weer lekker op date.