Mode 'blunders'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 18:09

Nee die 2e vind ik ook lelijk hoor. Maar timberlands ofzo vind ik dan wel weer :9

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 20:08

BaileyMix schreef:
Kinke schreef:
hoe ziet een leuke mannenschoen er dan uit?

[ [url=m/Cm7bJk.jpg]Afbeelding[/url] ]

:~ Dit soort schoenen natuurlijk. Al oordeel ik mannen bij daten niet metéén op hun schoenen hoor want dat is gewoon míjn probleem haha.
Ja ik ben het echt 100% met je eens, ook over die sullenschoenen :') Mijn vriend heeft een heel mooi paar van Ted Baker, maar hij draagt sowieso een pak naar kantoor dus kleedt zich bijna nooit erg casual.

Maar sommige sneakers vind ik bij jongens tot een jaar of 30 ook prima kunnen, zoiets:

Afbeelding

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 21:21

Santigo_ schreef:
Die schoenen zijn wel alleen mooi onder pak of nette kleren. Niet bij
Casual jeans ofzo.

Casual kan wel, maar ligt er net aan wat de man erboven draagt :j

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 23:33

Eulogy schreef:
Citaat:

Ja ik ben het echt 100% met je eens, ook over die sullenschoenen :') Mijn vriend heeft een heel mooi paar van Ted Baker, maar hij draagt sowieso een pak naar kantoor dus kleedt zich bijna nooit erg casual.

Maar sommige sneakers vind ik bij jongens tot een jaar of 30 ook prima kunnen, zoiets:

Haha ja vooruit, die mogen nog net. Maar alleen af en toe hoor :+ En teenslippers naar het strand is ook toegestaan. Maar dan wel met verzorgde voeten.
Zo fijn als ze dagelijks een pak dragen. Vergroot echt de aantrekkelijkheid met 500% :))

Edit; erg veel moeite met quoten, sorry :')

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 08:23

Mijn vriend heeft zowel allstars als nette schoenen. Heeft alleen geen pak, wel nette broeken en bloesjes.

Jildau

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 09:48

Sneakers graaaaag bij een man. Vind in het dagelijkse leven van die kak schoentjes aan echt vreselijk. :') En dat kan gewoon niet comfi lopen ook.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 10:49

Jildau schreef:
Sneakers graaaaag bij een man. Vind in het dagelijkse leven van die kak schoentjes aan echt vreselijk. :') En dat kan gewoon niet comfi lopen ook.

Haha nee prachtig. Ik date ook vrijwel altijd mannen die zich zo kleden, maar nooit kakkers. Ook geen mensen werkzaam in de economie/bank sector o.i.d. :')

En wie mooi wil zijn... ~~}>

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 10:53

Eigenlijk dus hetzelfde als hakken bij de vrouw. :D

Ik heb een tijdje een man gedate die dus altijd in pak werkt met dit soort schoenen eronder. Alleen tijdens onze dates droeg hij uiteraard casual kleding met sneakers. :)

Mijn vader draagt dit soort schoenen ook gewoon met spijkerbroek en een blouse erboven. Of met een polo.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 11:21

Bij oudere mannen vind ik het soms wel mooi staan en voor zakelijke dingen of onder een pak ook zeker wel. Maar als ik met mijn vriend van 26 een dagje naar de dierentuin of pretpark ga en hij komt met zulke schoenen aan.. Dat vind ik hetzelfde als met zulke dingen op hakken gaan als vrouw inderdaad. Gewoon niet.. ;)

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 11:47

Jildau schreef:
Bij oudere mannen vind ik het soms wel mooi staan en voor zakelijke dingen of onder een pak ook zeker wel. Maar als ik met mijn vriend van 26 een dagje naar de dierentuin of pretpark ga en hij komt met zulke schoenen aan.. Dat vind ik hetzelfde als met zulke dingen op hakken gaan als vrouw inderdaad. Gewoon niet.. ;)

Dit.

Met een uitje heb ik gewoon makkelijk zittende kleding aan.
Broek, shirt, vest(hangt van weer af) en sneakers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 12:03

Ik vind schoenen bij mannen altijd zoiets lastigs. Ik vind nette schoenen heel mooi staan, maar een goede basic sneaker kan ik ook zeker wel waarderen. Allstars tot een bepaalde leeftijd ook prima. De schoenen die BaileyMix hier postte vind ik echt afschuwelijk, dat is voor mij echt een afknapper :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 21:35

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-04-26 23:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 09:00

Jullie kijken teveel tv denk ik :D

Ik werk in een pakkenwereld en echt, knap wordt knapper door een pak, maar het is geen wondermiddel voor iedereen helaas :')

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 09:07

Voor mij is pak juist afknapper ipv knapper :D

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 09:13

Tiggs schreef:
Jullie kijken teveel tv denk ik :D

Ik werk in een pakkenwereld en echt, knap wordt knapper door een pak, maar het is geen wondermiddel voor iedereen helaas :')

Haha tot deze conclusie ben ik ook gekomen..
Ik was altijd van mening dat mannen in pak "lekker" zijn...

Nou als ik naar het overgrote deel van mijn mannelijke collega's kijk, heb ik me daar goed in vergist :')

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 09:58

omdat de meeste ook geen correct zittend pak dragen. Maar mannen die een goed aangemeten pak hebben met nette schoenen eronder... owja....... :9 :9

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 10:08

Je hebt gewoon verschillende typen jongens in pak. Met het corps vind ik het ook niks. Maar mannen die waar prestéren in pak, zoals het geven van een concert, vind ik dan wel weer erg leuk :)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 10:33

Liever mannen in uniform dan in pak. Landmacht- en luchtmachtdagen heb ik me wel vermaakt.

Ik moet het doen met een overall. :D

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 10:36

Een goedzittend pak kan een man zeker goed doen. Maar een man in een slecht zittend pak... dan wordt het geheel al heel snel jammer. En helaas loopt het merendeel in pakken die nét niet goed passen. Te ruim, te krap, te lang, te kort..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 10:40

Zwarte sokken in witte slippers zag ik vanmorgen! :+

En van de week reed ik met de auto achter een fietser in een zwart wielrenbroekje, ze had een rood/roze string aan, dat en haar blote billen kon ik gewoon zien....... Het broekje scheen een beetje door :')

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 10:45

Hier in Zweden zie ik ze veel in klompen, maar dan net iets minder lomp dan de "boeren klompen". Stoms gepaard met een hakje

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 10:48

Anoniem schreef:

En van de week reed ik met de auto achter een fietser in een zwart wielrenbroekje, ze had een rood/roze string aan, dat en haar blote billen kon ik gewoon zien....... Het broekje scheen een beetje door :')

Zooo gênant! -O- Je kunt toch wel even opletten wat je aantrekt onder zo'n broekje :+

De vriend van een vriendin van mij draagt overhemden en eronder een joggingsbroek := Ook zo lekker charmant.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 11:06

Onder een wielrenbroekje draag je over het algemeen überhaupt geen ondergoed := Maar doorschijnend is wel erg charmant dan _O- Is de broek dan niet gewoon veel te klein dat de stof zo enorm uitrekt?

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 11:07

Coconut schreef:
Anoniem schreef:

Zooo gênant! -O- Je kunt toch wel even opletten wat je aantrekt onder zo'n broekje :+

De vriend van een vriendin van mij draagt overhemden en eronder een joggingsbroek := Ook zo lekker charmant.

Echte fietsbroeken (met zeem onder je kont) draag je eigenlijk helemaal niets onder.
*edit: spuit elf

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 11:19

Dan had ik nog meer gezien..... :wow: ik ben blij dat zij er een string onder had