Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
BaileyMix schreef:Ja ik ben het echt 100% met je eens, ook over die sullenschoenenKinke schreef:hoe ziet een leuke mannenschoen er dan uit?
[ [url=m/Cm7bJk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit soort schoenen natuurlijk. Al oordeel ik mannen bij daten niet metéén op hun schoenen hoor want dat is gewoon míjn probleem haha.
Mijn vriend heeft een heel mooi paar van Ted Baker, maar hij draagt sowieso een pak naar kantoor dus kleedt zich bijna nooit erg casual.
Eulogy schreef:Citaat:
Ja ik ben het echt 100% met je eens, ook over die sullenschoenenMijn vriend heeft een heel mooi paar van Ted Baker, maar hij draagt sowieso een pak naar kantoor dus kleedt zich bijna nooit erg casual.
Maar sommige sneakers vind ik bij jongens tot een jaar of 30 ook prima kunnen, zoiets:
En teenslippers naar het strand is ook toegestaan. Maar dan wel met verzorgde voeten.
En dat kan gewoon niet comfi lopen ook. Jildau schreef:Sneakers graaaaag bij een man. Vind in het dagelijkse leven van die kak schoentjes aan echt vreselijk.En dat kan gewoon niet comfi lopen ook.

Jildau schreef:Bij oudere mannen vind ik het soms wel mooi staan en voor zakelijke dingen of onder een pak ook zeker wel. Maar als ik met mijn vriend van 26 een dagje naar de dierentuin of pretpark ga en hij komt met zulke schoenen aan.. Dat vind ik hetzelfde als met zulke dingen op hakken gaan als vrouw inderdaad. Gewoon niet..
Tiggs schreef:Jullie kijken teveel tv denk ik
Ik werk in een pakkenwereld en echt, knap wordt knapper door een pak, maar het is geen wondermiddel voor iedereen helaas
Anoniem schreef:Zwarte sokken in witte slippers zag ik vanmorgen!![]()
En van de week reed ik met de auto achter een fietser in een zwart wielrenbroekje, ze had een rood/roze string aan, dat en haar blote billen kon ik gewoon zien....... Het broekje scheen een beetje door
Je kunt toch wel even opletten wat je aantrekt onder zo'n broekje 
Ook zo lekker charmant.
Maar doorschijnend is wel erg charmant dan
Is de broek dan niet gewoon veel te klein dat de stof zo enorm uitrekt? Coconut schreef:Anoniem schreef:Zwarte sokken in witte slippers zag ik vanmorgen!![]()
En van de week reed ik met de auto achter een fietser in een zwart wielrenbroekje, ze had een rood/roze string aan, dat en haar blote billen kon ik gewoon zien....... Het broekje scheen een beetje door
Zooo gênant!Je kunt toch wel even opletten wat je aantrekt onder zo'n broekje
De vriend van een vriendin van mij draagt overhemden en eronder een joggingsbroekOok zo lekker charmant.
ik ben blij dat zij er een string onder had