Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jibbel

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 14:56

Leuk, leuk, leuk!!! :D

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 15:03

Leuk om te lezen Shirley! Je hebt nu permanent iemand om je wang te bevochtigen. :P

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 15:45

Musiqolog(ofzo haha sorry), ik lees hier vooral mee nu maar ik heb het idee dat jij alles heel erg analyseert en ik proef ook regelmatig wat frustratie mbt het vrouwelijk geslacht en ze niet begrijpen, klopt dat? Gewoon jezelf zijn, en als iemand dat niet kan waarderen is het niet de juiste voor jou :D

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 15:53

Tanya schreef:
Musiqolog(ofzo haha sorry), ik lees hier vooral mee nu maar ik heb het idee dat jij alles heel erg analyseert en ik proef ook regelmatig wat frustratie mbt het vrouwelijk geslacht en ze niet begrijpen, klopt dat? Gewoon jezelf zijn, en als iemand dat niet kan waarderen is het niet de juiste voor jou :D

Dat klopt helemaal, maar mezelf zijn heeft me de afgelopen tien jaar niet vooruit geholpen. Dan ga je natuurlijk kijken of er iets beter kan.

Edit: het topic hoort over Tinder te gaan, het gaat onderhand voor de helft over mij. Dat wil ik eigenlijk zelf ook niet. Verdere tips/discussies over dit specifieke punt eventueel via pb.

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 16:03

Vanavond weer afgesproken met mijn date. Derde keer in één week tijd. Blijf nu ook slapen omdat dat gewoon beter uit komt. Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik niet goed ben in het "rustig aan doen".

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 16:21

Colien schreef:
Vanavond weer afgesproken met mijn date. Derde keer in één week tijd. Blijf nu ook slapen omdat dat gewoon beter uit komt. Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik niet goed ben in het "rustig aan doen".

have fun :)

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 16:42

Colien schreef:

Enjoy!

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 17:24

Colien schreef:

Veel plezier!!! Geniet!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 17:33

Colien schreef:

Have funn

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-17 18:23

Hahaha, rustig aan doen is overrated :').

OMG Sure_lee, wat supercute gewoon <3! En WTF mee naar Afrika... *jaloers* geniet ervan!

@musiqolog, ik denk dat je je gewoon een klein beetje minder druk moet maken en wat minder voor een ander moet denken. Verder moet je absoluut jezelf zijn en blijven, maar dat houdt niet in dat je je dan niet sociaal wenselijk hoeft te gedragen, dus dat betekent wss ergens een middenweg in vinden. Prima dat je sommige opvattingen voor je houdt tot iemand je beter leert kennen, maar aan de andere kant zijn dat soms juist hele belangrijke onderwerpen die essentieel zijn voor de eventuele voortzetting van een relatie. Neem wel/niet kinderwens, politieke voorkeur omgang met maatschappelijke discussies etc.
Ik zou bijvoorbeeld echt niet willen en kunnen samen met iemand die racistisch of homofoob is :n.

HIer weinig boeiends, maar even wat oude bekenden ingeschakeld voor de noodzakelijkheden en verder staat er dinsdag dus nog die date met die vuurwerkknakker, ik weet echt niet wat dat me gaat brengen, hij klinkt me heel gecompliceerd en merk dat ik daar gedeeltelijk op afhaak, maar ook door geïntrigeerd ben, heel tegenstrijdig dus :j. We zien het wel, maar duuuuuuuurrrttt lang, mijn geduld is een beetje op :').

Wat betreft de dickpics, ik vind het geen drama, maar alleen als ik ook echt maar voor 1 ding in gesprek ben, en dan nog word ik er meestal niet echt warm of koud van (uitzonderingen daargelaten). Torsofoto's.... mjammie! Ik ben ook gek op die gespierde apen (vond ik vroegah 3x niks, maar nu dus wel), dus ja, best leuk om naar te kijken soms. Prima als iemand trots is op zijn/haar lijf toch? ik ben ook trots op mijn lijf en ik show het ook door de kleding die ik draag, niets aantrekkelijker dan iemand die goed in zn velletje zit :))! En dan maakt je maat niets uit :n.
Bij mij is het zelfs zo erg dat ik eigenlijk op mezelf val :') _O-... Als ik kijk naar de vrouwen die ik mooi vind dan zijn dat dus vooral de dames met lang donker haar, flinke heupen/ass, smalle taille en redelijke voorgevel (maar niet té) :'). Ik geil gewoon op mezelf :')

Ginger1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 18:29

Wat leuk voor je Sure_lee !! En Afrika wauw zeker mee gaan.

Die slechte humor ken ik, heb ik ook met mijn 1e ex/nu beste vriend. Ik kan de meest vreemde dingen zeggen en hij doet net zo gek terug en andersom :')

Have fun Colien! Rustig aan doen hoeft soms niet en niet alleen hoeven slapen is ook wel heel erg fijn!

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 18:30

hyppolyte schreef:
@musiqolog, ik denk dat je je gewoon een klein beetje minder druk moet maken en wat minder voor een ander moet denken. Verder moet je absoluut jezelf zijn en blijven, maar dat houdt niet in dat je je dan niet sociaal wenselijk hoeft te gedragen, dus dat betekent wss ergens een middenweg in vinden. Prima dat je sommige opvattingen voor je houdt tot iemand je beter leert kennen, maar aan de andere kant zijn dat soms juist hele belangrijke onderwerpen die essentieel zijn voor de eventuele voortzetting van een relatie. Neem wel/niet kinderwens, politieke voorkeur omgang met maatschappelijke discussies etc.
Ik zou bijvoorbeeld echt niet willen en kunnen samen met iemand die racistisch of homofoob is :n.

Toch nog even over mij. :) Dat laatste, daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in. Zeker in deze gepolariseerde tijd wil ik wel in een vroeg stadium weten of iemand geen heel andere politieke ideeën heeft. Nee, zover was ik beslist wel.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 18:36

Och die politiek. Mijn vriend volgt momenteel alles en gaat vokgende week zeker stemmen. Ik heb geen idee waarop. Boeit me weinig tot niets.
Een kinderwens daarentegen vond ik wel dusdanig belangrijk dat ik die op date 1 besproken heb. Ik had hem overigens ook al in mijn profieltekst staan. Voor mij geen kinderen en ik ga mijn tijd niet verdoen aan iemand die dat wel wil.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-17 18:37

Haha ok dan ;). Als ik bijvoorbeeld een PVV stemmer zou treffen zou ik echt behoorlijk afhaken (*hoopt niet dat hier PVV- stemmers tussen zitten*). Ik kan daar niet over uit dat je op zoiets zou kunnen stemmen als je ook maar enigszins iets van herseninhoud hebt :=.

Ik ben ook niet heeel heftig geïnteresseerd in de politiek, maar ik vind het wel tot op zekere hoogte veelzeggend over de persoon die je voor je hebt. Wel of niet ergens doorheen kunnen prikken vind ik een belangrijke eigenschap.

Wat kinderen betreft indd ook, beter maar duidelijk over zijn. Ik ben er zelf niet zo happig op, maar bij mij ligt het nog niet geheel vast, maar iemand die dus heel graag een elftal wil mag lekker door blijven swipen. Dat iemand kinderen heeft vind ik niet direct een bezwaar, daar zou ik nog wel mee kunnen leven.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 18:40

Eens met je. Maar je komt er al eerder achter of iemand anti-islam oid is. Daar heb je geen politiek voor nodig. Zo iemand wil ik ook niet. Wat hij verder stemt zal me echt een rotzorg zijn.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-17 18:56

Nee ok, maar dat bedoel ik dus ook, en l*llig gezegd kun je momenteel wel makkelijk die mensen eruit filteren :=. En soms kom je er niet zo direct achter, ik heb het echt wel eens gehad dat dat pas later naar voren kwam, zo'n teleurstelling -O-

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 19:04

hyppolyte schreef:
Hahaha, rustig aan doen is overrated :').

OMG Sure_lee, wat supercute gewoon <3! En WTF mee naar Afrika... *jaloers* geniet ervan!

HIer weinig boeiends, maar even wat oude bekenden ingeschakeld voor de noodzakelijkheden en verder staat er dinsdag dus nog die date met die vuurwerkknakker, ik weet echt niet wat dat me gaat brengen, hij klinkt me heel gecompliceerd en merk dat ik daar gedeeltelijk op afhaak, maar ook door geïntrigeerd ben, heel tegenstrijdig dus :j. We zien het wel, maar duuuuuuuurrrttt lang, mijn geduld is een beetje op :').

Wat betreft de dickpics, ik vind het geen drama, maar alleen als ik ook echt maar voor 1 ding in gesprek ben, en dan nog word ik er meestal niet echt warm of koud van (uitzonderingen daargelaten). Torsofoto's.... mjammie! Ik ben ook gek op die gespierde apen (vond ik vroegah 3x niks, maar nu dus wel), dus ja, best leuk om naar te kijken soms. Prima als iemand trots is op zijn/haar lijf toch? ik ben ook trots op mijn lijf en ik show het ook door de kleding die ik draag, niets aantrekkelijker dan iemand die goed in zn velletje zit :))! En dan maakt je maat niets uit :n.
Bij mij is het zelfs zo erg dat ik eigenlijk op mezelf val :') _O-... Als ik kijk naar de vrouwen die ik mooi vind dan zijn dat dus vooral de dames met lang donker haar, flinke heupen/ass, smalle taille en redelijke voorgevel (maar niet té) :'). Ik geil gewoon op mezelf :')

Omg dat heb ik ook _O- ik 'val' vooral op het type dat ik zelf ook ben (geen smal poppetje) :') komt doordat ik mezelf ging leren waarderen denk ik nadat ik heel onzeker was over mezelf. :+

Shirley wat heerlijk zeg <3

Ik vind trouwens ook dat politiek veel zegt over een persoon hoor. :)

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 19:13

Geryon schreef:

Nou, nog niet eens alles. Ik kan soms best goed opschieten met mensen die vreselijke opvattingen hebben. Maar een relatie? Nee. Dan kun je geen gespreksonderwerpen uit de weg gaan, zoals dat in de kroeg nog wel kan. Of stel je voor: jij doneert aan een goed doel, de ander vindt dat schandalig en jij vindt dát weer schandalig? Dan wordt lekker, zeker als je wat verder bent en je doet meer samen met het geld...

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 19:54

Voor vriendschappen maakt het mij ook niet uit. Maar voor een relatie moet je toch wat meer raakvlakken hebben.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 19:59

Ik hoef die raakvlakken niet perse op politiek gebied te hebben.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 20:00

Mijn vriend en ik stemmen niet hetzelfde. Zelfs mijn ouders stemmen niet altijd hetzelfde.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 20:05

Wij stemmen ook niet hetzelfde. We werken in andere branches en dat is bij mij wel van belang. Hij heeft weer andere dingen die hij belangrijk vindt. Ieder z'n ding.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 20:24

Ik heb ook niet veel met politiek, en als we daar niet hetzelfde over denken vind ik ook niet erg.

Ik kwam steeds op 50+ uit hahaha.. Geen idee wat ik ga stemmen

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 20:58

musiqolog schreef:
Geryon schreef:

Nou, nog niet eens alles. Ik kan soms best goed opschieten met mensen die vreselijke opvattingen hebben. Maar een relatie? Nee. Dan kun je geen gespreksonderwerpen uit de weg gaan, zoals dat in de kroeg nog wel kan. Of stel je voor: jij doneert aan een goed doel, de ander vindt dat schandalig en jij vindt dát weer schandalig? Dan wordt lekker, zeker als je wat verder bent en je doet meer samen met het geld...

Ik denk dat dat meer te maken heeft met acceptatie van de andere persoon. Waarom moet iemand ruzie maken omdat zijn partner doneert aan een goed doel? Leven en laten leven. Als mijn vriend wil doneren en ik niet, prima, moet hij doen.
Ik doneer maandelijks een klein bedrag aan een goed doel, hij niet, prima toch? Je hoeft echt niet op alle fronten hetzelfde in het leven te staan. Dat kan niet, dat ga je niet vinden, zoek er ook niet naar.

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 21:08

Nee, maar ik heb het over grote verschillen. Veel PVV'ers vinden het echt verkeerd om geld te geven aan projecten in ontwikkelingslanden. Veel linkse mensen vinden het juist een morele plicht. Daar kun je nog flink ruzie om krijgen; een GroenLinkser en een PVV'er moet je niet in één stel hebben. Terwijl ze misschien best samen met nog twee anderen een potje kunnen klaverjassen.

Helemaal eens word je het nooit en dat hoeft ook niet. Sterker nog: alsjeblieft niet. Waar moet je het dan nog over hebben, als je het over alles helemaal met elkaar eens bent? :P