Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tanya schreef:Musiqolog(ofzo haha sorry), ik lees hier vooral mee nu maar ik heb het idee dat jij alles heel erg analyseert en ik proef ook regelmatig wat frustratie mbt het vrouwelijk geslacht en ze niet begrijpen, klopt dat? Gewoon jezelf zijn, en als iemand dat niet kan waarderen is het niet de juiste voor jou
hyppolyte schreef:@musiqolog, ik denk dat je je gewoon een klein beetje minder druk moet maken en wat minder voor een ander moet denken. Verder moet je absoluut jezelf zijn en blijven, maar dat houdt niet in dat je je dan niet sociaal wenselijk hoeft te gedragen, dus dat betekent wss ergens een middenweg in vinden. Prima dat je sommige opvattingen voor je houdt tot iemand je beter leert kennen, maar aan de andere kant zijn dat soms juist hele belangrijke onderwerpen die essentieel zijn voor de eventuele voortzetting van een relatie. Neem wel/niet kinderwens, politieke voorkeur omgang met maatschappelijke discussies etc.
Ik zou bijvoorbeeld echt niet willen en kunnen samen met iemand die racistisch of homofoob is.
hyppolyte schreef:Hahaha, rustig aan doen is overrated.
OMG Sure_lee, wat supercute gewoon! En WTF mee naar Afrika... *jaloers* geniet ervan!
@musiqolog, ik denk dat je je gewoon een klein beetje minder druk moet maken en wat minder voor een ander moet denken. Verder moet je absoluut jezelf zijn en blijven, maar dat houdt niet in dat je je dan niet sociaal wenselijk hoeft te gedragen, dus dat betekent wss ergens een middenweg in vinden. Prima dat je sommige opvattingen voor je houdt tot iemand je beter leert kennen, maar aan de andere kant zijn dat soms juist hele belangrijke onderwerpen die essentieel zijn voor de eventuele voortzetting van een relatie. Neem wel/niet kinderwens, politieke voorkeur omgang met maatschappelijke discussies etc.
Ik zou bijvoorbeeld echt niet willen en kunnen samen met iemand die racistisch of homofoob is.
HIer weinig boeiends, maar even wat oude bekenden ingeschakeld voor de noodzakelijkheden en verder staat er dinsdag dus nog die date met die vuurwerkknakker, ik weet echt niet wat dat me gaat brengen, hij klinkt me heel gecompliceerd en merk dat ik daar gedeeltelijk op afhaak, maar ook door geïntrigeerd ben, heel tegenstrijdig dus. We zien het wel, maar duuuuuuuurrrttt lang, mijn geduld is een beetje op
.
Wat betreft de dickpics, ik vind het geen drama, maar alleen als ik ook echt maar voor 1 ding in gesprek ben, en dan nog word ik er meestal niet echt warm of koud van (uitzonderingen daargelaten). Torsofoto's.... mjammie! Ik ben ook gek op die gespierde apen (vond ik vroegah 3x niks, maar nu dus wel), dus ja, best leuk om naar te kijken soms. Prima als iemand trots is op zijn/haar lijf toch? ik ben ook trots op mijn lijf en ik show het ook door de kleding die ik draag, niets aantrekkelijker dan iemand die goed in zn velletje zit! En dan maakt je maat niets uit
.
Bij mij is het zelfs zo erg dat ik eigenlijk op mezelf val![]()
... Als ik kijk naar de vrouwen die ik mooi vind dan zijn dat dus vooral de dames met lang donker haar, flinke heupen/ass, smalle taille en redelijke voorgevel (maar niet té)
. Ik geil gewoon op mezelf
Geryon schreef:Ik vind trouwens ook dat politiek veel zegt over een persoon hoor.
musiqolog schreef:Geryon schreef:Ik vind trouwens ook dat politiek veel zegt over een persoon hoor.
Nou, nog niet eens alles. Ik kan soms best goed opschieten met mensen die vreselijke opvattingen hebben. Maar een relatie? Nee. Dan kun je geen gespreksonderwerpen uit de weg gaan, zoals dat in de kroeg nog wel kan. Of stel je voor: jij doneert aan een goed doel, de ander vindt dat schandalig en jij vindt dát weer schandalig? Dan wordt lekker, zeker als je wat verder bent en je doet meer samen met het geld...