Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
roxiie schreef:Ik wist ook niet dat je ook direct naar een PostNL punt kunt sturen.
Ik had ook weer iets "raars".
Ik had voor mijn vader zijn oude race fiets op marktplaats staan, er reageerde een man (woonplaats 85 km verder op) dat hij de fiets wel wou overnemen, maar of de fiets gebracht kon worden, vond dit best wel een rare vraag gezien de afstand en de prijs van de fiets..
Maar goed, pa gaf aan er in het weekend nagenoeg langs te komen vanwege een uitje, dus hij wou hem wel langs brengen.. afgesproken dat hij de fiets tussen 11 en 12 langs zou brengen, heeft die man vanaf 0900 non stop lopen bellen en smsen, of ie even op kon schieten met brengen, want hij wou fietsen
Oryani schreef:Afgelopen week heb ik iets gekocht via Marktplaats. Ik had aangegeven dat het pakket verzonden mocht worden naar een pakketpunt, met het adres bij. Dat punt ligt vlak over de grens, voor mij een korte rit.
Maar helaas, de dag van de verzending kreeg ik bericht van de verkoper: Het door mij opgegeven adres kwam niet overeen met een Kialapunt, dus had ze het naar een ander Kialapunt gestuurd.
Eh, nee, het moest ook niet naar een Kialapunt?
Ik hoop nu maar dat het allemaal goed komt.
Weer een les geleerd: Expliciet vragen om met PostNL te verzenden