Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Donna89

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 14:31

Bij abn kan je alleen screenshot maken als je het in de app in stelt dat het kan.
Ik verstuur ook niks op alleen screenshot. Eerst geld op de rekening. Ik reserveer het wel. Als bijvoorbeeld vrijdag over gemaakt word en ik het pas maandag heb en een artikel is erg geliefd.
Maar meestal vertrouw ik er wel gewoon op dat over gemaakt is

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 17:45

Ik kan via de app van de ing wel een screenshot maken, maar een foto verzenden via de mp app dan weer niet...
Meestal stuur ik wel even een screenshot, maar vind het niet meer dan logisch dat men niet verstuurt voor het geld binnen is.

Oryani

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 21:17

Afgelopen week heb ik iets gekocht via Marktplaats. Ik had aangegeven dat het pakket verzonden mocht worden naar een pakketpunt, met het adres bij. Dat punt ligt vlak over de grens, voor mij een korte rit.
Maar helaas, de dag van de verzending kreeg ik bericht van de verkoper: Het door mij opgegeven adres kwam niet overeen met een Kialapunt, dus had ze het naar een ander Kialapunt gestuurd.

:? Eh, nee, het moest ook niet naar een Kialapunt?
Ik hoop nu maar dat het allemaal goed komt.
Weer een les geleerd: Expliciet vragen om met PostNL te verzenden :j

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 22:01

Komt vast goed, duurt alleen wel langer

snuffie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 22:46

Ohh Oryani: ik denk dat ik daar ook wel door in de war zou worden. Kiala weet ik inderdaad dat ze van die punten hebben dus ook ik zou daarvanuit zijn gegaan denk ik. Maar ik snap de verwarring van beide kanten dus wel. Wel heel vervelend natuurlijk en hopelijk komt het allemaal goed!

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 13:24

Ik wist ook niet dat je ook direct naar een PostNL punt kunt sturen. :=

Ik had ook weer iets "raars".
Ik had voor mijn vader zijn oude race fiets op marktplaats staan, er reageerde een man (woonplaats 85 km verder op) dat hij de fiets wel wou overnemen, maar of de fiets gebracht kon worden, vond dit best wel een rare vraag gezien de afstand en de prijs van de fiets..
Maar goed, pa gaf aan er in het weekend nagenoeg langs te komen vanwege een uitje, dus hij wou hem wel langs brengen.. afgesproken dat hij de fiets tussen 11 en 12 langs zou brengen, heeft die man vanaf 0900 non stop lopen bellen en smsen, of ie even op kon schieten met brengen, want hij wou fietsen :+

vimer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 19:03

roxiie schreef:
Ik wist ook niet dat je ook direct naar een PostNL punt kunt sturen. :=

Ik had ook weer iets "raars".
Ik had voor mijn vader zijn oude race fiets op marktplaats staan, er reageerde een man (woonplaats 85 km verder op) dat hij de fiets wel wou overnemen, maar of de fiets gebracht kon worden, vond dit best wel een rare vraag gezien de afstand en de prijs van de fiets..
Maar goed, pa gaf aan er in het weekend nagenoeg langs te komen vanwege een uitje, dus hij wou hem wel langs brengen.. afgesproken dat hij de fiets tussen 11 en 12 langs zou brengen, heeft die man vanaf 0900 non stop lopen bellen en smsen, of ie even op kon schieten met brengen, want hij wou fietsen :+

Hadden jullie wel extra kosten inbegrepen voor de benzine? Had ik wel gedaan hoor :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 20:33

Ik heb wel een redelijk grappige conversatie met iemand over een set nette peesbeschermers die ik te koop heb staan.
Diegene had €10 geboden, had netjes terug gemaild dat ik dat toch te weinig vond.
Krijg ik terug jammer want ik zie dat er geen andere biedingen staan en ze zijn toch 2ehands.
Dus stuur terug, dat klopt maar dan nog vind ik €10 te weinig en ze liggen mij niet in de weg.
Antwoord: denk je dat ze meer waard worden als je ze langer laat liggen?
Moest er toch wel om lachen en heb maar terug gestuurd misschien wel als ik ze heel erg lang laat liggen.
En dat ik bedoel dat ik wel wacht op iemand die er meer voor over heeft.
Ben benieuwd wat ik daar weer op terug krijg.

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 20:36

Of als ze straks antiek zijn, zijn ze ook meer waard :P hahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 21:08

Ja inderdaad haha, maar ik hoop toch dat ze voor die tijd toch wel een keer verkocht zijn _O-

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 16:12

Ik heb vanmorgen ons aquarium op mp gezet. Compleet met vissen of appart.
Heb ik net van 1 en de zelfde persoon 3 mails
In de eerste bied hij 10 euro voor ale vissen, in de 2de 5 euro en ij de 3de mail 15 euro.
Heb hem een mail terug gestuurd welke mail ik nu serieus moest nemen

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 22:01

Pfff, en dat gaat dan ook nog om dieren :n

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 15:03

Heb je al wat gehoord hagelslag?

Ik heb vorige week de spullen die op mp stonden weggegooid :')

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 15:11

Hier een ruitershop. Verkopen leuke half rondgenaaide hoofdstellen met korting. Ik wil deze enorm graag bestellen dus vroeg al of ze online kwamen. Nu zouden ze vandaag online komen maar ik kan ze nergens vinden. Ik reageerde al eerder op hun fb pagina met de merknaam etc maar dat werd genegeerd en nu vraag ik direct na het online zetten waar ik ze kan vinden in de webshop maar weer geen respons... Echt dan geef ik wel 30,- meer uit. Wil je dan verkopen of niet

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 16:04

gribaldi schreef:
Heb je al wat gehoord hagelslag?

Ik heb vorige week de spullen die op mp stonden weggegooid :')

Ja, kreeg terug sorry computer doet raar, maar voor 15 euri kom ik ze halen. Of alles voor 40 euro...

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 16:08

Nog een mail gekregen voor men fiets. Ik heb hem nodig, kan ik hem komen halen voor 150. Sukkel, hij staat voor 400 op mp -_-

ik heb het wel gehad met die mensen en hun onzin biedingen. Blergh

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 16:21

ik had iemand die had geboden op 2 spelletjes. het ene bod was ok maar het andere te laag. geen reactie van zijn kant meer.. prima... na het weekend de reservering er maar afgehaald.. mailt hij dat hij het ene spel toch wil hebben, prima. dag afgesproken.. en weer niets. dus uiteindelijk zijn bod verwijderd.
Komt er een mailtje "sorry sorry, ik was het vergeten" nouja vooruit ik had toch nog geen andere bieders.
Vandaag kwam hij hem dan ophalen.
Ik zit op zolder met de machines aan dus ik kan de bel niet horen en had een briefje op de deur geplakt dat hij me ff moest bellen. Hoor ik ineens een mega gebons (dacht dat de buurvrouw van de trap was gevallen)..
dus ik naar beneden.. was die suffert dus zijn telefoon vergeten.. maar goed.
En toen bleek dus dat hij niet eens meer wist wat hij nou kwam kopen bij me.. want hij dacht dat ik een lego set te koop had. heb hem het spel laten zien (lego spelletje) en toen begon er wel weer wat te dagen. Vervolgens had hij ook nog niet het hele bedrag bij zich ... omdat het maar ging om 20 cent te kort heb ik het maar geaccepteerd zodat hij vlot weg zou gaan.. wat een sufferd zeg. vraag me af of hij de weg naar huis nog wel kon vinden..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 16:26

Wie weet loopt hij nou wel te dwalen op zoek naar de weg naar zijn huis haha.
Nouja je bent er iig vanaf.

Hier echt niks noppes geen enkele reactie of bod, zelfs de rare mensen reageren niet

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 16:27

Pjer: _O- _O- _O- :')

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 16:41

Ik wou officieel een grote robdje met de honden wandelen, stuurt iemand een bericht dat hij het aquarium wil ophalen. Hij komt tussen nu en 5 uur. Dus maar even wachten met de honden...

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 16:49

Oryani schreef:
Afgelopen week heb ik iets gekocht via Marktplaats. Ik had aangegeven dat het pakket verzonden mocht worden naar een pakketpunt, met het adres bij. Dat punt ligt vlak over de grens, voor mij een korte rit.
Maar helaas, de dag van de verzending kreeg ik bericht van de verkoper: Het door mij opgegeven adres kwam niet overeen met een Kialapunt, dus had ze het naar een ander Kialapunt gestuurd.

:? Eh, nee, het moest ook niet naar een Kialapunt?
Ik hoop nu maar dat het allemaal goed komt.
Weer een les geleerd: Expliciet vragen om met PostNL te verzenden :j

Je hebt dan waarschijnlijk ook het bedrag van postnl overgemaakt i.p.v. 3,95 voor kiala?!

pjer :P gelukkig ben je er nu wel vanaf.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 18:28

Wauw t aquarium is weg :):)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 19:49

Met de vissen? :+

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 20:01

Jaaa die zijn ook mee

Kentaro