Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Szan schreef:Voor iedereen die dagelijks in de drukte tussen Amersfoort en Utrecht moet reizen, een opbeurend filmpje met een knipoog![]()
http://www.ad.nl/dossier-amersfoort/26- ... ~af8faa3c/
Foaly schreef:Over personeel en regels niet opvolgen: Ik zat laatst heerlijk rustig in een eersteklas stiltecoupé, totdat er een stel conducteurs aankomt die blijkbaar klaar waren met kaartjes knippen, met z'n drieën in twee vierzits neerploffen en uitgebreid en luidkeels hun weekend gaan bespreken. Weg rust
ben zelf personeel en ook wij moeten ons aan de regels houden.
Zit stukjes tussen waar de deuren naar buiten zitten en dat is het
MarlindeRooz schreef:MarJon schreef:Ik vind het vooral grappig dat de stiltecoupé van Arriva in dezelfde coupé zit als waar je gewoon mag pratenZit stukjes tussen waar de deuren naar buiten zitten en dat is het
Bedoel je die vechtdallijnen? Daar is de stiltecoupe erg gehorig wanneer er mensen staan ja.
Of naja, ik weet het in elk geval van deze trein. Zou best kunnen dat het in meerdere treinen zo is. LiannePuthzy schreef:moest overstappen op de tram/metro op laan van noi, maar bijn de tram halte staan ook incheck paaltjes en in de tram zelf ook, weet iemand waarvoor die paaltjes op t station zelf zijn? had namelijk toen zowel bij t paaltje ingechekt en in de tram zelf
) en ik sta dus liever niet in de bus, maar ik moest staan om dat de bus zo vol zat. Naast mij stonden 2 oude mensen, die niet meer goed ter been waren. Naast ons zaten allemaal kinderen uit(denk ik) de 1e en 2e klas, dus ik dacht die kunnen toch wel opstaan? Maar niemand stond op voor mij of voor dat oude echtpaar. Dat vond ik wel erg vervelend 
http://www.nu.nl/buitenland/4329094/dod ... ersey.html
oja en om de chaos compleet te maken rijden de hele week de treinen tussen Alphen en Leiden al erg slecht, waardoor er momenten zijn dat de mensen uit 6 treinen per uur, in 4 lijnbussen per uur moeten. Proppen gegarandeerd
Nouja, nog tot dinsdag volhouden en dan is het weer voorbij 
heb al een aantal keer eerste klas mogen reizen van de conducteur, en dan moet je die gezichten eens zien. Pure jaloezie, als de trein propvol is en iemand op krukken mag eerste klas zitten!