Ga ergens anders sneu doen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
UhNee schreef:MarlindeRooz schreef:Ik denk dan altijd "yep, weer een minder". De aarde is overbevolkt mensen.![]()
Ga ergens anders sneu doen.
Poeh, dat zijn nogal pittige woorden....
MarlindeRooz schreef:UhNee schreef:Het kwam op mij over alsof je zo denkt over iedereen die een einde aan zijn leven maakt.
Dat soort comments lijken misschien sneu, maar kunnen wel degelijk mensen redden.
Als iemand echt ver genoeg heen is om zelfmoord te gaan plegen redden vaak een paar berichtjes hem niet.
MarlindeRooz schreef:Nee vroeger vielen die zwakke mensen sneller af, als klein kind. Natuurlijke selectie bestaat bijna niet meer.
Ik was zelf ook niet ouder geworden dan een jaar hoor. Kan fatsoenlijk lopen dankzij de medische zorg van nu.
My thoughts , kinderen gaan minder dood en we worden ouder .
Schandalig eigenlijk. Steeph schreef:Er zijn mensen waarvan ik denk "Jeetje, wat doe jij op deze aardkloot. Zoek een maar een andere aardkloot."
MarlindeRooz schreef:Steeph schreef:Er zijn mensen waarvan ik denk "Jeetje, wat doe jij op deze aardkloot. Zoek een maar een andere aardkloot."
Bedoel je mij?
Sorry maar er sterven zoveel mensen per dag...
Ik neem toch aan dat al die mensen op youtube niet echt zelfmoord plegen, heb daar namelijk nog nooit iets over gehoord.
Bij alle gevallen van zelfmoord die ik ken in mijn persoonlijke omgeving (!!!) vraagt men niet om hulp op social media. Die gevallen zijn erg zeldzaam. Maar dat zie je wel erg vaak op TV.
Peuk schreef:Een vriendin van mij is echt een enorme gierige vrek. Dat praat verder mijn verhaal niet goed, maar verklaart het wel. We zijn allebei zo ongeveer rond dezelfde tijd jarig en besloten een keer samen een feestje te geven. We hadden ook drie jongens uitgenodigd (of ja.. zij eigenlijk, dat maakt het nog erger). Toen deze aankwamen liepen ze naar mij toe en feliciteerden ze me. Tegelijkertijd gaven ze me een envelop met geld. Ik was toen in de veronderstelling dat de envelop alleen voor mij was. Een paar dagen later zei mijn vriendin tegen mij: 'Ik heb helemaal geen cadeautje van jongen A, B en C gehad. Best vreemd toch?'. Toen kwam ik er dus achter dat het geld in de envelop gedeeld moest worden! Ik heb alleen nooit meer gezegd dat ik wel geld voor ons samen had gekregen en heb het geld lekker zelf gehouden. Het mooiste was nog dat mijn andere vrienden me achteraf groot gelijk gaven hahaha.Schandalig eigenlijk.
vind dat echt een cry for attention. Als iemand zelfmoord wil plegen, dan laten ze zich niet ompraten door 'lieve' facebookberichtjes.
nu is er dus een soort driehoeksverhouding. Zij houdt ze alle twee enorm aan het lijntje en met scharrel nummer 2 doet ze ook wel meer dan alleen klef zijn. Het grappige is dat ze dus laatst uit waren (ja alle drie) en zij liep met vriendjelief hand in hand en scharrel liep erachteraan
vriendje weet ervan en vind het maar gewoon goed. Snap zulke mensen echt niet
maar kan me we wel om vermaken, net zoals de hele vriendengroep
Peuk schreef:Een vriendin van mij is echt een enorme gierige vrek. Dat praat verder mijn verhaal niet goed, maar verklaart het wel. We zijn allebei zo ongeveer rond dezelfde tijd jarig en besloten een keer samen een feestje te geven. We hadden ook drie jongens uitgenodigd (of ja.. zij eigenlijk, dat maakt het nog erger). Toen deze aankwamen liepen ze naar mij toe en feliciteerden ze me. Tegelijkertijd gaven ze me een envelop met geld. Ik was toen in de veronderstelling dat de envelop alleen voor mij was. Een paar dagen later zei mijn vriendin tegen mij: 'Ik heb helemaal geen cadeautje van jongen A, B en C gehad. Best vreemd toch?'. Toen kwam ik er dus achter dat het geld in de envelop gedeeld moest worden! Ik heb alleen nooit meer gezegd dat ik wel geld voor ons samen had gekregen en heb het geld lekker zelf gehouden. Het mooiste was nog dat mijn andere vrienden me achteraf groot gelijk gaven hahaha.Schandalig eigenlijk.
gerpiegorp schreef:Ik ben het eigenlijk wel een beetje eens met MarlindeRoozvind dat echt een cry for attention. Als iemand zelfmoord wil plegen, dan laten ze zich niet ompraten door 'lieve' facebookberichtjes.
Mam, "Op haar manier heeft ze het geprobeerd" of "Nou ja op haar manier is ze natuurlijk toch wel succesvol" of "Op hun manier zijn ze wel trots op hem hoor" zijn GEEN complimenten. Maar (confession!) blijf er vooral mee doorgaan want stiekem vind ik het heerlijk dat je zo'n bitch bent