Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 21:26

Ik denk dan altijd "yep, weer een minder". De aarde is overbevolkt mensen. :evaw:
Ga ergens anders sneu doen. :o

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 21:58

MarlindeRooz schreef:
Ik denk dan altijd "yep, weer een minder". De aarde is overbevolkt mensen. :evaw:

Poeh, dat zijn nogal pittige woorden.... :n

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 22:00

UhNee schreef:
MarlindeRooz schreef:

Poeh, dat zijn nogal pittige woorden.... :n

Ja sorry maar je gaat niet op internet onder een filmpje zetten dat je zelfmoord gaat plegen, dat is gewoon sneu. Allemaal mensen overstuur en 99% van de mensen doet het niet.

En ik ben best hard ja, sorry. Elke seconde (?) gaat er iemand dood... Hoor je niemand over.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 22:01

Het kwam op mij over alsof je zo denkt over iedereen die een einde aan zijn leven maakt.

Dat soort comments lijken misschien sneu, maar kunnen wel degelijk mensen redden.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 22:03

UhNee schreef:
Het kwam op mij over alsof je zo denkt over iedereen die een einde aan zijn leven maakt.

Dat soort comments lijken misschien sneu, maar kunnen wel degelijk mensen redden.

Als iemand echt ver genoeg heen is om zelfmoord te gaan plegen redden vaak een paar berichtjes hem niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 22:03

Natuurlijk is het een schreeuw om aandacht; niemand wilt namelijk zomaar dood. Dat is iets wat niet van nature in je systeem zit; je lichaam zal altijd proberen te overleven.
Als iedereen die mensen maar gewoon laat gaan verandert er nooit iets.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 22:05

Nee vroeger vielen die zwakke mensen sneller af, als klein kind. Natuurlijke selectie bestaat bijna niet meer.
Ik was zelf ook niet ouder geworden dan een jaar hoor. Kan fatsoenlijk lopen dankzij de medische zorg van nu.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 22:06

MarlindeRooz schreef:
UhNee schreef:

Als iemand echt ver genoeg heen is om zelfmoord te gaan plegen redden vaak een paar berichtjes hem niet.

Is ook zo, maar het kan wel hetgene zijn wat hun over de drempel helpt om hulp te gaan zoeken.

En misschien krijg je van dat soort berichten de kriebels wat ik me prima kan voorstellen, dan nog vind ik 'yep, weer een minder' niet echt een normale reacite tbh :o

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 22:08

Er zijn mensen waarvan ik denk "Jeetje, wat doe jij op deze aardkloot. Zoek een maar een andere aardkloot."

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 22:11

Ik word zo gek van mijn vriend soms. We zitten beiden in ons examenjaar en hij neemt het allemaal totaal niet serieus. Zo staat ie nu een 3 voor duits wat simpelweg woordjes leren is. Moet me echt inhouden er wat van te zeggen, want dat maakt totaal geen indruk op hem en ik ben zn moeder niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 22:13

MarlindeRooz schreef:
Nee vroeger vielen die zwakke mensen sneller af, als klein kind. Natuurlijke selectie bestaat bijna niet meer.
Ik was zelf ook niet ouder geworden dan een jaar hoor. Kan fatsoenlijk lopen dankzij de medische zorg van nu.

_/-\o_ My thoughts , kinderen gaan minder dood en we worden ouder .

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 22:13

Een vriendin van mij is echt een enorme gierige vrek. Dat praat verder mijn verhaal niet goed, maar verklaart het wel. We zijn allebei zo ongeveer rond dezelfde tijd jarig en besloten een keer samen een feestje te geven. We hadden ook drie jongens uitgenodigd (of ja.. zij eigenlijk, dat maakt het nog erger). Toen deze aankwamen liepen ze naar mij toe en feliciteerden ze me. Tegelijkertijd gaven ze me een envelop met geld. Ik was toen in de veronderstelling dat de envelop alleen voor mij was. Een paar dagen later zei mijn vriendin tegen mij: 'Ik heb helemaal geen cadeautje van jongen A, B en C gehad. Best vreemd toch?'. Toen kwam ik er dus achter dat het geld in de envelop gedeeld moest worden! Ik heb alleen nooit meer gezegd dat ik wel geld voor ons samen had gekregen en heb het geld lekker zelf gehouden. Het mooiste was nog dat mijn andere vrienden me achteraf groot gelijk gaven hahaha. :D Schandalig eigenlijk.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 22:14

Steeph schreef:
Er zijn mensen waarvan ik denk "Jeetje, wat doe jij op deze aardkloot. Zoek een maar een andere aardkloot."

Bedoel je mij?

Sorry maar er sterven zoveel mensen per dag...

Ik neem toch aan dat al die mensen op youtube niet echt zelfmoord plegen, heb daar namelijk nog nooit iets over gehoord.

Bij alle gevallen van zelfmoord die ik ken in mijn persoonlijke omgeving (!!!) vraagt men niet om hulp op social media. Die gevallen zijn erg zeldzaam. Maar dat zie je wel erg vaak op TV.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 22:16

MarlindeRooz schreef:
Steeph schreef:

Bedoel je mij?

Sorry maar er sterven zoveel mensen per dag...

Ik neem toch aan dat al die mensen op youtube niet echt zelfmoord plegen, heb daar namelijk nog nooit iets over gehoord.

Bij alle gevallen van zelfmoord die ik ken in mijn persoonlijke omgeving (!!!) vraagt men niet om hulp op social media. Die gevallen zijn erg zeldzaam. Maar dat zie je wel erg vaak op TV.

Ik bedoelde je niet.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 22:16

Dat dacht ik, mijn excuses.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 22:19

Peuk schreef:
Een vriendin van mij is echt een enorme gierige vrek. Dat praat verder mijn verhaal niet goed, maar verklaart het wel. We zijn allebei zo ongeveer rond dezelfde tijd jarig en besloten een keer samen een feestje te geven. We hadden ook drie jongens uitgenodigd (of ja.. zij eigenlijk, dat maakt het nog erger). Toen deze aankwamen liepen ze naar mij toe en feliciteerden ze me. Tegelijkertijd gaven ze me een envelop met geld. Ik was toen in de veronderstelling dat de envelop alleen voor mij was. Een paar dagen later zei mijn vriendin tegen mij: 'Ik heb helemaal geen cadeautje van jongen A, B en C gehad. Best vreemd toch?'. Toen kwam ik er dus achter dat het geld in de envelop gedeeld moest worden! Ik heb alleen nooit meer gezegd dat ik wel geld voor ons samen had gekregen en heb het geld lekker zelf gehouden. Het mooiste was nog dat mijn andere vrienden me achteraf groot gelijk gaven hahaha. :D Schandalig eigenlijk.

Terecht :=

gerpiegorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 22:33

Ik ben het eigenlijk wel een beetje eens met MarlindeRooz :o vind dat echt een cry for attention. Als iemand zelfmoord wil plegen, dan laten ze zich niet ompraten door 'lieve' facebookberichtjes.

Confession: een vriendin heeft 2 weken ongeveer een relatie met een jongen die ze bij het uitgaan had ontmoet. Na de eerste week had ze dus met een andere jongen gezoend. Ze zitten bij elkaar in de klas en als ik ze dan bv in pauzes tegenkwam waren ze heel klef. Had ze het tegen haar vriendje verteld, hij vond het niet erg want ze was nog jong :') nu is er dus een soort driehoeksverhouding. Zij houdt ze alle twee enorm aan het lijntje en met scharrel nummer 2 doet ze ook wel meer dan alleen klef zijn. Het grappige is dat ze dus laatst uit waren (ja alle drie) en zij liep met vriendjelief hand in hand en scharrel liep erachteraan :') vriendje weet ervan en vind het maar gewoon goed. Snap zulke mensen echt niet :? :evaw: maar kan me we wel om vermaken, net zoals de hele vriendengroep :D

Confession 2: ben te lui om alle (spel)fouten uit mijn post te halen. Sorry :o
Laatst bijgewerkt door gerpiegorp op 24-09-15 22:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Solmyrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 22:36

Toen Hyves er nog was, had ik altijd een "vriendin" die in de poll vaak dingen als "moet ik zelfmoord plegen, ja of nee?" had. En ik stemde altijd ja :oo

Wat een aandachtsgéíl meisje was dat zeg 8)7

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 22:50

Peuk schreef:

_O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 22:52

Confession van net: ik ging weg, maar er lag was op de kachel te drogen die ik morgen nodig heb. Heb de kachel aan laten staan zodat het eerder droog is en er was niemand thuis :')

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 23:47

gerpiegorp schreef:
Ik ben het eigenlijk wel een beetje eens met MarlindeRooz :o vind dat echt een cry for attention. Als iemand zelfmoord wil plegen, dan laten ze zich niet ompraten door 'lieve' facebookberichtjes.

Ik vind de uitspraak van MarlindeRooz wel wat hard. Maar het zijn meestal niet degenen die een schreeuw op internet zetten die ook daadwerkelijk zelfmoord plegen. Dat zijn meestal de mensen die er stil over zijn en waar je het niet van verwacht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 00:31

Misschien niet echt een confession, maar... Elke keer dat mijn moeder "op zijn/haar manier" kan ik haar hele punt al niet meer serieus nemen, het klinkt alsof ze iets aardigs probeert te zeggen maar het niet kan laten toch een beetje denigrerend te zijn :') Mam, "Op haar manier heeft ze het geprobeerd" of "Nou ja op haar manier is ze natuurlijk toch wel succesvol" of "Op hun manier zijn ze wel trots op hem hoor" zijn GEEN complimenten. Maar (confession!) blijf er vooral mee doorgaan want stiekem vind ik het heerlijk dat je zo'n bitch bent :')

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 05:35

Mijn moeder kijkt reikhalzend uit naar haar pensioen maar ze moet nog een paar jaar.

Gisteren zette ze iets op de app van "Ik wil dit niet meer." "En nu helemaal niet meer want ik krijg een werkrooster dat poedersuiker is, ik kan me net zo goed meteen verhangen."

Heel eerlijk gezegd is mijn enige reactie dan :roll:
Ik reageer dan ook niet en bij de andere familieleden bleef het ook verdacht stil :o

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 07:09

Ik kan er met mijn hoofd echt niet bij dat mensen proberen 'grappig'(of wat dan ook) te zijn met zelfmoord... :n

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 07:21

Ik hou gewoon niet van zielig doen :o

Iedereen heeft wel eens een offday, dat bedoel ik niet.
Maar als mensen herhaaldelijk klagen dan denk ik: Dóe er wat aan dan, onderneem actie en verander je situatie!

Ik ben dus gewoon niet liev :o