Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sammie schreef:Tigress schreef:Van wat ik heb begrepen werden de dames dan in een huisje opgesloten. Bloed hoorde te stoppen na een paar minuten, en hoorde alleen bij geboorte en de dood, menstruatie paste niet in het straatje (duivels etc.) Gezellig weekje daar dus als je je feestje had, je mocht dan een week lang home alone zittenWanner is je dat verteld?
Sammie schreef:Tigress schreef:Van wat ik heb begrepen werden de dames dan in een huisje opgesloten. Bloed hoorde te stoppen na een paar minuten, en hoorde alleen bij geboorte en de dood, menstruatie paste niet in het straatje (duivels etc.) Gezellig weekje daar dus als je je feestje had, je mocht dan een week lang home alone zittenWanner is je dat verteld?
LisannePruts schreef:Ik had laatst een documentaire gezien dat ongestelde vrouwen in hun period in een koeienstal moeten verblijven. Dus het bestaat wel degelijk nog
[***] schreef:Waarom de site's van de Gamma en de Karwei bijna hetzelfde zijn.
Liselot schreef:Stof schijnt vooral uit dode huidcellen te bestaan
Na aanleiding van het Ali B verhaal bij boulevard net:
Waarom moet een advocaat zich alsnog aan zijn beroepsgeheim houden als hij weet waar een gevaarlijke en voortvluchtige cliënt van hem zich bevind?