Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Sheran schreef:Dus jullie ruzies gaan over tijd? Op wat voor manier?
Mijn ervaring is wel dat als de en veel meer wil dan de ander, dit toch niet meer goed komt, alleen tijdelijk, en dat je na een tijdje in precies dezelfde situatie zit. Dit kun je wel 1x opnieuw proberen maar niet eindeloos.
. Mijn exen en ik hadden letterlijk nooit ruzie of grote meningsverschillen, maar dat is ook iets persoonlijks. Het zou mij dus ook aan het twijfelen brengen. Maar als het tot ruzie komt, kunnen jullie dingen dan niet op een andere manier naar elkaar uitspreken misschien? Bij mij helpt het bijvoorbeeld al heel veel als iemand niet zegt 'ik heb echt geen zin om jou te zien deze week' maar 'ik begrijp dat jij wel graag wil afspreken en ik vind het ook altijd leuk met jou, maar ik heb deze week even behoefte aan tijd voor mezelf.' 

lieveli schreef:Ik geloof er niet in.
, en ze verwachtte dat we samen oud en nieuw zouden vieren want dat hadden we toch afgesproken. 

denk eraan om eind v/d week een appje te sturen. Alleen om even te vragen hoe het met haar gaat. Zo close en dan ineens zo'n stilte... We hebben nog steeds het beste met elkaar voor, dat merkte je gister ook. Dus ik zou het ontzettend fijn vinden een keer een appje te sturen...