Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 10:35

Sterkte Jolandaa_ :(:) !

Hier erger ik me de hele ochtend al groen en geel aan het feit dat het systeem op stage loopt te kloten.. foutmelding hier, foutmelding daar.. dit is geen werken zo. -O-

marley93 schreef:
De omvang van mijn bankrekening, die op het moment even te wensen overlaat. :')

En dit ook :') ..

M_nouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 10:37

Ik erger mee eraan dan ik om 03:30 wakker werd van een mug die in mijn oor aan het zoemen was en daarna ik heb weg wou slaan waardoor ik mezelf sloeg en ik niet meer kon slapen. Dacht dat het muggenseizoen wel voorbij was... >;)

Zonnebloem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 11:15

Aan de jeuk onder mijn gips waar ik net niet bij kom...

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 11:54

M_nouska schreef:
Ik erger mee eraan dan ik om 03:30 wakker werd van een mug die in mijn oor aan het zoemen was en daarna ik heb weg wou slaan waardoor ik mezelf sloeg en ik niet meer kon slapen. Dacht dat het muggenseizoen wel voorbij was... >;)

Hier ook al.. De bastard daarna niet eens meer kunnen vinden -O-

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 12:29

aan een bepaald persoon in het howrse-topic

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 13:42

Aan een man die ik goed ken die denkt dat ik met jan en alleman het bed in duik en nog eens het lef heeft te zeggen of ik het nummer van z'n vriend wil wtf

limagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 14:17

Dat ik na de vakantie toetsweek heb en nu voor Duits woordjes aan het leren ben en dat het maar niet lukt. Ben echt al heel vroeg begonnen maar het zijn 13 bladzijden woordjes en ik krijg het niet in m'n hoofd :n .

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 15:12

limagirl schreef:
Dat ik na de vakantie toetsweek heb en nu voor Duits woordjes aan het leren ben en dat het maar niet lukt. Ben echt al heel vroeg begonnen maar het zijn 13 bladzijden woordjes en ik krijg het niet in m'n hoofd :n .

Ik leerde vroeger altijd woordenschat met het programma "Teach 2000". Werkte heel goed voor mij.
http://www.teach.nl/

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 16:49

limagirl schreef:

Goed dat je vroeg begonnen bent! Misschien met WRTS?

Ik heb me gisteren heb gesneden met een lino-mesje, en het sneetje zit precies in mijn vingertop. Ik vergeet het de hele tijd tot ik het ergens weer aan openhaal. Daar erger ik me vandaag aan!

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 17:24

limagirl schreef:

Hoe ben je precies aan het leren? WRTS helpt inderdaad, en ik heb altijd geleerd in groepjes van 20 woorden te leren, niet meer. Bij WRTS kun je de moeilijkheidsgraad van je overhoring langzaam opschroeven tot alles erin zit. En vergeet vooral geen pauze te nemen!

limagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 17:38

Ik gebruik inderdaad wrts. Probeer 10 tot 20 woorjes in een lijst te zetten. Raak alleen ook nu een beetje het overzicht kwijt omdat je moet blijven herhalen en tegelijkertijd nieuwe woorjes bij moet leren.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 17:46

Nou, probeer eerst elk lijstje een voor een af te werken. Zit er een in, ga je naar de 2e. Heeft de andere tijd om in te zinken, en doe je ondertussen de tweede. Als die erin zit allebei even kort herhalen met de in gedachten functie, en dan naar de 3e. Zit die erin, alledrie even kort herhalen, enz. enz.

Zo doe ik het altijd. :)

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 20:13

Aan iemand die me begint te appen, dus ik denk gezellig en vervolgens reageert die super kortaf of een hele poos niet. Serieus begin dan niet met appen..

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 21:24

Aan iemand die zijn mening als wet aan het doordrammen is bij mensen die een andere mening hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 21:56

Aan mijn buikpijn. |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 23:06

Zenuwpijn en vermoeidheid! :roll:

XRosalieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 23:28

aan het (weer) niet kunnen slapen en dat ik morgn ook nog eens hwt eerste uur en toets heb *\o/* -O-

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 08:13

Dat er nog steeds geen kijkers zijn voor mijn vriend z'n appartement. En nu komt er net een huis vrij waar ik erg graag zou willen wonen -O-

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 09:25

Aan mezelf, omdat ik dringend in gesprek moet gaan met mijn bazin over mijn gebrek aan motivatie hier en ik eigenlijk niet goed durf, omdat ik eigenlijk niet goed weet wat zeggen, buiten dat ik me hier belabberd voel...

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 20:03

Aan dat mijn rijlesinstructeur denkt/wilt dat rijles voor school gaat. Zit momenteel in een examenperiode, maar ik mag niet een week lessen overslaan van hem :n

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 20:33

Amira_ schreef:
Aan dat mijn rijlesinstructeur denkt/wilt dat rijles voor school gaat. Zit momenteel in een examenperiode, maar ik mag niet een week lessen overslaan van hem :n

Ik zou hem zeggen dat hij niet zo veel te willen heeft, want jij bent hier de betalende persoon. Plus, ik vind ook dat school voor mijn rijbewijs gaat. Als je school nu niet haalt, komt er minder snel een her examen als wanneer je je rijbewijs niet zou halen.

Vereentjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 21:54

Het feit dat ik altijd als ik iets ontzettend graag wil kopen geen geld heb.
Maar op het moment dat ik geld heb weet ik niet waaraan ik het ga besteden.....zucht (in de zin van sparen) |o

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 05:05

M'n poezen die al een uur rondjes rennen en herrie maken. :O

Solmyrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 09:24

Dat er bepaalde bokkers zijn met een "fanclub" (zo'n typisch stelletje meelopers die alles wat de bokker zegt op een bijna agressieve manier verdedigen met loze en niet onderbouwde argumenten.) en dat niemand meer kan zeggen wat hij of zij vindt omdat je dan de fanclub over je heen krijgt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 14:03

MayDayParade schreef:
Dat er bepaalde bokkers zijn met een "fanclub" (zo'n typisch stelletje meelopers die alles wat de bokker zegt op een bijna agressieve manier verdedigen met loze en niet onderbouwde argumenten.) en dat niemand meer kan zeggen wat hij of zij vindt omdat je dan de fanclub over je heen krijgt.

Is in real life niet anders soms. Gewoon je eigen mening blijven geven MayDayParade: er zullen altijd mensen zijn die het wel of niet met je eens zijn.

Ik erger me omdat ik me erger.... -O- :D