De Action is echt gevaarlijk met SS heb alweer een bulk inkopen gedaan (en nee, niet alleen cadeaus, ook veel voor mezelf hahaha)
x_spekkie_x
Geplaatst: 16-11-15 17:48
Ik laat mijn Secret Santa graag zelf creatief zijn en geef helemaal geen hints Ik vind het leuke juist dat iemand anders iets bij mij bedenkt (via profiel en berichten) wat ik misschien zelf nooit zou kopen maar wel heel erg leuk vind (en zo niet, dan heb ik pech )
Ik heb ook een lootje waar ik iets mee kan
ruitje
Geplaatst: 16-11-15 17:48
Voor mijn SS: Ik geef geen hints, je gaat met je luie reet maar lekker mijn berichten doorlezen
Daar staat tegenover dat ik nooit teleurgesteld ben
Oh ja, en 100 kg wortelen is altijd welkom! alleen dan vraag verspreid over het hele jaar
Rudina
Geplaatst: 16-11-15 17:50
Ik wacht nog eventjes, ga eind deze maand nog een dagje naar de kerstmarkt in Keulen. Ook staat er nog een dagje primark in de planning dus misschien vind ik daar wel wat. En anders.. De action zijn m'n buren haha!
Nee okay ik snap dat dat de opzet is maar toen ik bv las dat jij niet heel blij was met je kadootjes vorig jaar Dott had ik wel even zoiets van jaaa maar wat nou als degene die ik heb er ook niet blij mee is. Ik vind het dan persoonlijk een beetje zonde van het geld (ook al is het een klein bedrag).
Maar goed ik ga gewoon mn best doen, hoop dat degene die ik heb genoeg in haar historie prijs heeft gegeven dat ik er wat leuks van kan maken
Ik heb ook niet zo veel hints gegeven geloof ik, maar ik ben ook met veel dingen blij Dus dat is lekker simpel. Ik vind inderdaad het hele lootjes trekken, iets bedenken, de voorpret al leuk genoeg Ben erg benieuwd haha
Dott
Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-15 18:01
begrijp ik heel goed Suuskipje, maar snap ook dat ik geloof ik de enige was. en dat de jongste deelnemer mij had. Ik had aangegeven in het topic dat ik katten had, en kreeg vervolgens een hondenspeeltje en een (volgens mij gratis) tijdschrift wat ik zelf ook al via het asiel krijg/lees. Dus ja, ik was best teleurgesteld, want dit was geen gebrek aan creativiteit, maar gewoon niet lezen/opletten/geen moeite willen doen voor mijn gevoel.
Vind het ook heel banketstaaf om dit zo te zeggen, maar dat was wel wat ik vorig jaar voelde. ik heb dat maar aan de kant gedrukt, maar bleef best teleurgesteld
Ik heb iig al een idee voor mn hint en ook al wel wat kado ideetjes die bijna altijd wel in de smaak vallen
Anoniem
Geplaatst: 16-11-15 18:11
EngeltjeS schreef:
[naam], heb je nu al de kerstboom staan?
Met de hangers van vorige editie xd (De broek moest drogen maar er gewoon over gesmeten en na paardagen droog )
SpeechLess
Geplaatst: 16-11-15 18:25
Ik vind mijn lootje ook leuk Hopelijk vindt mijn ss mij ook een beetje leuk Ik heb maar gewoon meegestuurd wat ik zoal leuk vind, ik zet niet zo heel veel persoonlijke stuff op bokt namelijk.
@Dott begrijpelijk hoor dat je je zo voelde. Tuurlijk kan je de plank misslaan, maar als iemand in ieder geval z'n best heeft gedaan tijdens het misslaan van de plank, voelt dat toch beter..
@ Rebecca heb je nou je broek over de boom gesmeten?
Oooh en mocht mijn ss nog niet genoeg inspiratie hebben; ik ben gek op kerstmis!! Het is dat ik nog geen tijd heb gehad andets stond mijn boompje ook al hihi
Oh en degene die mij heeft: GEEN GEURKAARSEN. Ik heb een enorme schijthekel aan geurkaarsen, wierrook en alles wat geur af geeft behalve mijn parfum en shampoo.
ruitje
Geplaatst: 16-11-15 19:48
MarlindeRooz schreef:
Oh en degene die mij heeft: GEEN GEURKAARSEN. Ik heb een enorme schijthekel aan geurkaarsen, wierrook en alles wat geur af geeft behalve mijn parfum en shampoo.