Vanmorgen naar huisarts geweest en eindelijk de disgnose gehad die ik zelf al 20 vermoed. Opluchting en nu met behandelen beginnen. Daarna het gevecht weer aangegaan met ruiende shetland vachten. Het einde komt in zicht. Gelukkig! En nu mijn bed want om 9 uur afspraak bij de wei. Fijn weekend!
Marcella
Geplaatst: 08-05-15 22:24
Wachten tot ik mag afsluiten geplande eindtijd was 22.00 uur.
Vanochtend pony gelongeerd, vanmiddag de halve middag in de file gestaan, gewandeld in het bos, vanavond uit eten geweest, gezwommen en drankje gedaan bij de open haard.
Ik heb werkelijk nog geen idee. In ieder geval naar beide paarden, en had willen gaan sporten maar m'n enkel doet nog veel pijn dus dat sla ik maar over denk ik.
Vanochtend er al vroeg uit, omdat ik mijn vriend en vrienden naar het station moest brengen. Alleen heb ik autopech dus al de hele ochtend bezig met het repareren van de auto, wat niet gaat lukken dus nu wordt ie weg gesleept. Niet echt een heel goed begin van de dag.
Nu even werken, daarna mijn aanstaande en mezelf klaarmaken voor een fotomeeting van bokt! Misschien dat we daarna nog even in België kijken, als we dan toch in de buurt zijn!