Martinklok schreef:Er zijn heel veel mannen die 2 cm te lang zijn dus is vast geen probleem![]()
Ik ben echt benieuwd of ze gaat
Ja, maar dat zijn maar een paar mannen, het grootste deel is wel binnen de maten

Ik ben ook benieuwd!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Martinklok schreef:Er zijn heel veel mannen die 2 cm te lang zijn dus is vast geen probleem![]()
Ik ben echt benieuwd of ze gaat
xRiiannex schreef:Martinklok schreef:Leuk ^^
Ik vind je echt een gave strakke kaaklijn hebben
Dankje![]()
Ik ben van plan volgend jaar (dan ben ik 16) aan the model convention mee te doen. Want wanneer ik 16 ben maak ik volgensmij veel meer kans dan dat ik 15 ben.
xRiiannex schreef:Martinklok schreef:Leuk ^^
Ik vind je echt een gave strakke kaaklijn hebben
Dankje![]()
Ik ben van plan volgend jaar (dan ben ik 16) aan the model convention mee te doen. Want wanneer ik 16 ben maak ik volgensmij veel meer kans dan dat ik 15 ben.
nafnaf schreef:Hoihoi,
Mij lijkt het best tof om mee te doen aan The Model Convention, alleen heb ik de maten niet, ik ben rond de 1,67 (dacht ik) dus naar mijn idee te klein. Zoals hier boven in gezegd het kost toch wat geld om mee te doen en het is zonde al het niks zou opleveren.
Zijn er mensen in dit topic die er ooit al eens naar toe zijn geweest en zo ja hoe was het?
Even een beeld van hoe ik er "neutraal" uit zie zonder make-up
http://i.imgur.com/lU9YkZY.jpg
nafnaf schreef:Hoihoi,
Mij lijkt het best tof om mee te doen aan The Model Convention, alleen heb ik de maten niet, ik ben rond de 1,67 (dacht ik) dus naar mijn idee te klein. Zoals hier boven in gezegd het kost toch wat geld om mee te doen en het is zonde al het niks zou opleveren.
Zijn er mensen in dit topic die er ooit al eens naar toe zijn geweest en zo ja hoe was het?
Emmaa_ schreef:nafnaf schreef:Hoihoi,
Ik zou niet meedoen aan een conventie, maar wat foto's (laten) maken en deze opsturen naar modellenbureau's. Je hoeft geen geld te betalen om het wereldje in te komen, je hebt zeker het gezichtje om ver te komenPráchtige meid ben je
LisaaSophie schreef:Precies, ik denk dat je daar snel word 'overgeslagen' omdat he te klein bent..
Emmaa_ schreef:LisaaSophie schreef:Precies, ik denk dat je daar snel word 'overgeslagen' omdat he te klein bent..
Dat denk ik ook inderdaad, dat je snel 'over het hoofd' wordt gezien (niet op die manier bedoeld) omdat je in principe niet aan de standaard hoogte voldoet. Over het algemeen worden in dit soort situaties echt alleen ideale modellen gescout, dus de perfecte maten, de perfecte hoogtes en ook nog eens een leuk gezicht.
Martinklok schreef:Je word niet zomaar aan de kant gezet omdat je kleiner bent.![]()
Zoizo heb je minder kans als je niet aan de eisen voldoet maar het zegt niet dat je niet aan de slag kan als model.
De kans is alleen erg klein.