Model worden/hoe? #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 17:46

Martinklok schreef:
Er zijn heel veel mannen die 2 cm te lang zijn dus is vast geen probleem :')
Ik ben echt benieuwd of ze gaat :#

Ja, maar dat zijn maar een paar mannen, het grootste deel is wel binnen de maten :') ik had trouwens ook niet gedacht aan kleding, maar dat is ook een reden dat er een maximum lengte is ingesteld.

Ik ben ook benieuwd! :)

LisaaSophie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 22:00

Uhm ik kom hier gelijk binnenvallen met mijn vraag :D

Vriendinnen van mij zeggen steeds dat ik mee moet doen aan de the model convention. Ik ben inderdaad lang genoeg en heb de juiste maten. Maar ik denk dat ik het gezicht er niet voor heb. Nu vind ik 80,- voor iets waarvan ik bang ben dat het me toch niets oplevert erg veel. Wat zouden jullie doen. Iedereen blijft zeggen dat ik het moet doen, maarja dat zeggen ze waarschijnlijk alleen omdat het vriendinnen zijn. Zouden jullie er gewoon heen gaan en kijken wat er uit komt of vinden jullie het daar te veel geld voor?

Nayomie

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 22:11

Heb je een duidelijke foto van jezelf?

LisaaSophie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 22:29

Nayomie schreef:
Heb je een duidelijke foto van jezelf?

Nee ik zal er morgen een maken.

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 22:36

Als je wilt mag je me een mailtje doen, ik heb ervaring met het zelf opgeven van modellen.
Zelf heb ik me ook opgegeven dus ik weet waaraan je foto's moeten voldoen etc :D

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 22:46

Op de foto's in je profiel vind ik je zeker een sprekend gezicht hebben, maar geen idee hoe oud die zijn natuurlijk :)

LisaaSophie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 22:58

_Zoe schreef:
Op de foto's in je profiel vind ik je zeker een sprekend gezicht hebben, maar geen idee hoe oud die zijn natuurlijk :)

Die zijn een jaar oud, sommige iets ouder

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 00:04

Zaterdag een fotoshoot gehad. Was een leuke en leerzame shoot!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 06:03

Leuk ^^
Ik vind je echt een gave strakke kaaklijn hebben :Y)

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 07:32

Martinklok schreef:
Leuk ^^

Dankje :o

Ik ben van plan volgend jaar (dan ben ik 16) aan the model convention mee te doen. Want wanneer ik 16 ben maak ik volgensmij veel meer kans dan dat ik 15 ben.

yvanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 08:05

xRiiannex schreef:
Martinklok schreef:
Leuk ^^

Ik ben van plan volgend jaar (dan ben ik 16) aan the model convention mee te doen. Want wanneer ik 16 ben maak ik volgensmij veel meer kans dan dat ik 15 ben.

mooie fotos! De laatste spreekt me het minst aan.
huh 15 haha je lijkt ouder ook qua lichaam enzo.

LisaaSophie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 14:07

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 15:06

xRiiannex schreef:
Martinklok schreef:
Leuk ^^

Maakt niets uit. Mijn dochter was 13 toen ze gescout werd en is nu 15 gescout voor New York. Ze komt 10 cm te kort maar loopt evengoed komende Amsterdam Fashion week. Als je de looks heb laten ze je niet gaan is mijn ervaring

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 15:27

Hoihoi,

Mij lijkt het best tof om mee te doen aan The Model Convention, alleen heb ik de maten niet, ik ben rond de 1,67 (dacht ik) dus naar mijn idee te klein. Zoals hier boven in gezegd het kost toch wat geld om mee te doen en het is zonde al het niks zou opleveren.

Zijn er mensen in dit topic die er ooit al eens naar toe zijn geweest en zo ja hoe was het?

Even een beeld van hoe ik er "neutraal" uit zie zonder make-up
http://i.imgur.com/lU9YkZY.jpg

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 15:27

nafnaf schreef:
Hoihoi,

Mij lijkt het best tof om mee te doen aan The Model Convention, alleen heb ik de maten niet, ik ben rond de 1,67 (dacht ik) dus naar mijn idee te klein. Zoals hier boven in gezegd het kost toch wat geld om mee te doen en het is zonde al het niks zou opleveren.

Zijn er mensen in dit topic die er ooit al eens naar toe zijn geweest en zo ja hoe was het?

Mooi ben je zeg!

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 15:33

Er zijn meer modellen die korter zijn / of langer.
Alleen korter in 1 a 2 cm, of je moet de nieuwe Kate Moss zijn :D
Ik zou vooral niet opgeven, als je een bijzonder gezicht hebt kan je ver komen...zie Kate Moss maar als voorbeeld. :D

Zelf zou ik gewoon aanmelden via een mail naar een bureau.
Dat vind ik beter dan een Convention waar heel erg veel mensen naartoe komen, en wat je dus veel meer tijd kost als het niets word.

@Will65 Super gaaf ! Ik ben ook voorgesteld :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 15:34

nafnaf schreef:
Hoihoi,

Ik zou niet meedoen aan een conventie, maar wat foto's (laten) maken en deze opsturen naar modellenbureau's. Je hoeft geen geld te betalen om het wereldje in te komen, je hebt zeker het gezichtje om ver te komen :j Práchtige meid ben je

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 16:35

Zou het met mijn 1.65 zin hebben om mee te doen aan The Model Convention of een berichtje naar bureaus te sturen? Ik ben bijna 18, en voldoe verder aan alle maten...

Afbeelding

Afbeelding

Eerste foto heeft een heel klein beetje makeup, tweede foto is makeuploos.

Artocreas

Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 17:25

Ik heb geen ervaring met mailen naar bureaus die minder streng zijn, maar voor zover ik dat kan zien op de tweede foto heb je hebt wel echt een modellengezicht! En niet geschoten is altijd mis ;)

LisaaSophie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 18:33

Maar wat vinden jullie, zal ik me gewoon opgeven?

LisaaSophie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 18:35

Emmaa_ schreef:
nafnaf schreef:
Hoihoi,

Ik zou niet meedoen aan een conventie, maar wat foto's (laten) maken en deze opsturen naar modellenbureau's. Je hoeft geen geld te betalen om het wereldje in te komen, je hebt zeker het gezichtje om ver te komen :j Práchtige meid ben je

Precies, ik denk dat je daar snel word 'overgeslagen' omdat he te klein bent..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 18:37

LisaaSophie schreef:

Dat denk ik ook inderdaad, dat je snel 'over het hoofd' wordt gezien (niet op die manier bedoeld :') ) omdat je in principe niet aan de standaard hoogte voldoet. Over het algemeen worden in dit soort situaties echt alleen ideale modellen gescout, dus de perfecte maten, de perfecte hoogtes en ook nog eens een leuk gezicht.

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 18:45

Emmaa_ schreef:
LisaaSophie schreef:

Dat denk ik ook inderdaad, dat je snel 'over het hoofd' wordt gezien (niet op die manier bedoeld :') ) omdat je in principe niet aan de standaard hoogte voldoet. Over het algemeen worden in dit soort situaties echt alleen ideale modellen gescout, dus de perfecte maten, de perfecte hoogtes en ook nog eens een leuk gezicht.

_/-\o_

Bedankt voor de tips ik zal binnenkort dan goede fotos laten maken en die opsturen :)

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 18:46

Je word niet zomaar aan de kant gezet omdat je kleiner bent.;)
Zoizo heb je minder kans als je niet aan de eisen voldoet maar het zegt niet dat je niet aan de slag kan als model.
De kans is alleen erg klein.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 18:47

Martinklok schreef:
Je word niet zomaar aan de kant gezet omdat je kleiner bent.;)
Zoizo heb je minder kans als je niet aan de eisen voldoet maar het zegt niet dat je niet aan de slag kan als model.
De kans is alleen erg klein.

Goh, dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat als ze naar een grote conventie gaat die alleen maar gemaakt is om perfecte modellen te scouten ze sneller aan de kant gezet wordt dan als ze gewoon zelf een bureau benadert.