Vandaag review van 2 catrice lipsticks Link in onderschrift
Elanor
Geplaatst: 03-01-14 13:34
Dank voor het welkom en de tips! Ik heb inmiddels m'n site ook aangemeld bij Google en ook Google Analytics geïnstalleerd, kijken wat daaruit komt want het duurt kennelijk tot 48 uur voordat dat 'werkt'. Tot dan schrijf ik nog maar even door in het Engels.
xRooss: Mooie lippen heb jij zeg! Ik zou alleen nog heel graag een full-face willen zien als het om lipproducten gaat. Of wil je liever wat anoniem blijven?
Hey Roos, dit kan misschien omdat je blog op Engelse tijd staat? Dit kun je bekijken bij settings-> general. En het lettertype kun je volgens mij niet per post aan passen alleen voor de hele blog denk ik...
Marit, mooie post, ik wist wel hoe dat werkte op n camera maar het is wel heel handig om het zo duidelijk uitgelegd te lezen, nu weet ik ook hoe ik het aan anderen uit moet leggen
corrina, fijn dat je er iets aan hebt! Daar schrijf ik het voor, dus erg leuk als het inderdaad nuttig blijkt!
Roos, dat tijdsinplannen heb ik ook gedoe mee. Bij mij luistert hij nooit naar de tijd die ik heb ingepland Hij heeft het nog nooit goed gedaan. Lettergrootte moet je echt in je post zelf doen, maar lettertype kun je geloof ik niet aanpassen voor posts, dat moet inderdaad echt voor je hele blog dan. Maar daar zul je voor moeten betalen vrees ik.
xSaarSaar
Geplaatst: 04-01-14 09:09
151 followers!
Leuke post Marit! Zelf fotografeer ik ook meestal in Av maar rommel dan wat aan, dit is handig als richtlijn!
Ik heb een blog gemaakt met de 2 Liebster Awards die ik kreeg, ik heb een aantal van hier ook genomineerd om mee te doen Onder anderen: Jans, RianC, Charles en Chans!
Nu ben ik een beetje lui en heb ik geen zin om alle 105 pagina's door te spitten. Maar waar zouden jullie mij aanraden om een blog aan te maken? En zijn er nog andere belangrijke dingen die ik moet weten? xD
Charles
Geplaatst: 04-01-14 20:48
Wordpress of Blogger zou ik aanraden. En wat je moet weten? Geen idee? Als je een specifieke vraag hebt kunnen we misschien antwoord geven.
Ik ben van Blogger overgestapt op Wordpress, Blogger had te veel beperkingen voor mij en vond de backend niet prettig werken.
Charles
Geplaatst: 04-01-14 22:54
Marit schreef:
Super leuk stukje! en sterk einde
Dankjewel!
Imre
Geplaatst: 05-01-14 10:26
Mooi stuk over de AV-stand, Marit! Superhandig om het zo allemaal bij elkaar te zien. Als ik snel ergens een plaatje van wil pak ik meestal de automatische stand, maar als ik wat meer tijd neem dan gebruik ik de AV. Moet wel bekennen dat ik dat niet vaak genoeg doe. Jouw goeie voornemen is wel een goed idee!
Gatver, Charlotte, nagels knippen in de trein! Ik vind het heerlijk om te luisteren naar de gesprekken die mensen in de trein voeren. Tenzij ik in de stilte-coupé zit, dan moeten ze hun mond houden.
Het project met mijn vriendinnetje is zo goed als af. Ze is vanmiddag terug van vakantie, dus het is nog een verrassing! Als ze het heeft gezien zal ik hier ook een linkje posten.
Ik ben van plan weer echt aan mijn blog te beginnen en ik vroeg me af of jullie toevallig nog echte do's en don'ts hebben voor een rasechte beginner? Ik zal uiteraard het topic doorbladeren en ook al jullie blogs even bekijken. Ik heb mijn blog overigens bij wordpress.com en wil binnenkort mijn eigen domein aan gaan vragen (als het goed is gaat een vriend van mij me daarbij helpen) Het zal een reis-/fotografieblog worden.