[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 21:23

Bovenstaande outfit vind ik afschuwelijk trouwens := Outfit van Xsaar vind ik wel heel tof :)

lies_sparkle

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 23:48

Ik vind dat ook echt heel lelijk haha!

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 01:36

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-13 10:36

Ik vind die outfit van Frummels leuk als er sandaaltjes onder hadden gezeten en geen riem :))

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 10:41

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 11:28

Ja die riem is ook niet helemaal mijn ding, maar dat jurkje vind ik heel leuk :j en die schoenen ook.

Dat blousje heb ik toevallig vandaag aan Monnie_ en bij mij is het net een tent, op onderstaande foto heb ik hem in mijn broek gedaan en strak getrokken en dan is het nog steeds een tent :+ Ik heb gewoon maat 38 besteld.
Dit is overigens ook meteen mijn outfit van vandaag.

Afbeelding

Met deze laarsjes eronder http://www.mijnalbum.nl/Foto-RNKYJIVB.jpg
En natuurlijk een vestje, maar ik ga naar de bibliotheek en daar is het altijd heel warm dus die heb ik alleen voor op de fiets. Gewoon een simpele zwarte :)

Edit: ik heb even foto's gemaakt waar hij los hangt, en waar ik hem strakker trek, dan kun je het verschil zien. Vind hem niet echt flatterend voor je figuur over het algemeen .. :')

Zo is hij los van voor: http://www.mijnalbum.nl/Foto-SDBZVQ84.jpg
Zo strak van voor: http://www.mijnalbum.nl/Foto-LY3UFSKG.jpg

Zo los van de zijkant (let niet op mn hoofd haha): http://www.mijnalbum.nl/Foto-CUGKL374.jpg
En zo strak van de zijkant: http://www.mijnalbum.nl/Foto-UGP3KZR3.jpg

Ik weet heus dat hij niet zo strak hoort - en hoeft- zoals ik hem trek, maar dit is even om aan te geven dat het je figuur niet echt veel goeds doet.. :Y)

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 11:35

jaa zo zit hij idd ook bij mij, ik denk dat dit het model is en je er een jasje er overheen doet en de voorkant in je broek ziet het er natuurlijk al anders uit dan dat je hem los laat hangen

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 11:36

Bedankt voor de reacties!! Met name frummels! ik vind m jou tof staan hoor!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 11:48

Ik denk idd ook dat dit het model is, ik draag hem nu ook in m'n broek en met een vestje er over dan is hij super leuk!
Kleine moeite hoor Monnie, en dankjewel! :)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-13 11:53

Frummels, ik vind hem jou eigenlijk heel erg goed staan! :j

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 11:59

Ik vind het eigenlijk echt ontzettend mee vallen met dat heel groot wat jullie zeggen. Je kunt van te voren al zien dat het een wijdvallend model is en hij is inderdaad wat langer aan de achterkant. Ik heb een maat 38 en heb normaal 36 (maar ik hou ook van oversized) maar dat ziet er gewoon normaal uit.
Als je het groot vind vallen heb je gewoon niet goed naar het model gekeken.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-13 12:07

Bij mij viel ie ontzettend groot uit, maar dat doen de meeste kleding van de H&M. Vooral die gaten onder m'n oksels kwamen onder m'n bh uit. Maar goed, zoals ik al zei, ik heb heel snel dat kleding van de H&M te groot valt. Erg jammer, want ik vind hem erg leuk!
Vriendin van mij heeft hem in het oranje en ook gewoon in haar eigen maat.

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 12:13

Staat je leuk hoor frummels! :)

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 12:50

Dat blousje had ik ook besteld, maar zoals Davinia zegt zag je mn BH bij de okselgaten, en zelfs als ik hem zo strak mogelijk in mn broek deed, was het net een tentje.. Dus die gaat terug helaas.

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 13:56

dressagelady schreef:
Tesssaaa waar heb je die schoenen vandaan? :D

Vorige nazomer bij de New Look gekocht, waren geloof ik maar 40 euro. Maar zijn denk ik niet meer te koop.
Frummels: jasje is van de Lady Sting, en wel nog te koop :). Vind overigens zowel het jurkje als de riem als de schoenen niet zo leuk. Dat is echt totaaaal niet mijn ding gewoon. Ik ben ofwel lekker casual ofwel classy gekleed. Ik ben niet zo van de meisjesachtige dingen. Jurkjes draag ik vrijwel nooit. Hoewel ik het anderen leuk vind staan, vind ik het bij mezelf maar mwoah.
Frummels ik vind het blousjes je wel heel mooi staan :j

xxsalinaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 19:13

hoi!

ik heb nog niet heel het topic doorgelezen.. zijn beetje veel pagina's haha!
maar ik heb over 19 dagen eindexamen gala en weet nog steeds niet welk jurkje ik wil haha!
heeft iemand een idee of er winkels in de buurt van rotterdam zitten die leuke jurkjes verkopen?
(geen lange en het liefst een strak jurkje :o )

TessaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 19:16

Leuke blouse frummels!

lauraP

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 19:35

xxsalinaxx schreef:
hoi!

ik heb nog niet heel het topic doorgelezen.. zijn beetje veel pagina's haha!
maar ik heb over 19 dagen eindexamen gala en weet nog steeds niet welk jurkje ik wil haha!
heeft iemand een idee of er winkels in de buurt van rotterdam zitten die leuke jurkjes verkopen?
(geen lange en het liefst een strak jurkje :o )

Ik zit met hetzelfde dillema. Ik twijfel of ik anders een jurkje bij de asos ga bestellen.

Ik heb deze op het oog maar twijfel zelf nog of het iets is voor een diploma uitreiking, al was iedereen bij mijn vorige diploma uitreiking wel in gewoon leuke jurkjes die je later nog aan zou kunnen.
http://www.asos.com/Elise-Ryan/Elise-Ry ... rec_viewed

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 21:15

Bedankt allemaal, vind m zelf ook wel leuk :D

Jurkjes voor een gala kan ik helaas niet bij helpen, zou het echt niet weten.. misschien gewoon bij de V&D : Jane Norman oid? Of bij Steps hebben ze ook altijd hele mooie jurkjes! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 22:54

Leuk topic :') , ik ben wat mannelijk en was altijd lekker breed en draag altijd mannen vesten en truien , oversized(<3). Maar hoe zit het met vrouwen vesten met van die rare knoopjes en die helemaal niet dik aanvoelen :') . Nu heb ik sinds vorig jaar de kolder in de kop en draag ik naast standaard denim , allemaal kleurtjes broeken *\o/* Ik durf wat meer mijn decolate te showen en alles is wat dunner , maar dan trek ik over die geweldige (ondertussen oversized :') , ze komen tot mijn bovenbenen en eerst kropen ze omhoog :o ) shirtjes altijd die heerlijke oversized vesten. Kan in mijn oude slobbers wel werken maar als ik vrij ben toch wat vrouwelijker , ik heb maat 44/46 en schoenmaat 42,5/43 en mijn decolate dat ik niet graag heb is een E ><.zo lastig om een geheel te krijgen. Heb ook geen idee wat ik met een riem of ketting aanmoet :Y) , iemand die me wat op weg kan helpen om me wat meer vrouw en minder slobber te krijgen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 23:06

Zelf zou ik als je een flink decolleté heb niet gaan werken met grote kettingen. Maar hou het subtiel. Een ketting met veel glim of die de aandacht trekt, vestigt ook direct de aandacht op je decolleté.
Tenzij je dat natuurlijk wilt...

Veder voor tips voor je figuur is het zo vanaf een beschrijving wel lastig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 23:14

Ojee zal morgen mijn moeder wel even wat laten maken :j , heb alleen 1 van afstand die recent is :') . Zie dat wist ik niet , ben compleet niet bezig met 'mode'

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 23:15

Je mag hem me ook wel pb-en anders..

En houdt er rekening mee.. Alles wat iedereen hier zegt is iemands mening.. :) Dus een ander kan het wel weer mooi vinden :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 23:20

Ja klopt :') , nog altijd beter dan die van mijn moeder _O- Die haalt kleren ik pas ze , keur ze goed of niet en ze brengt ze terug :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 23:21

hihihihi..

Maak anders ook eens van verschillende setjes foto's, waar jij je fijn in voelt.. Maar dan natuurlijk wel zonder die slobber truien ;)