Outfit van Xsaar vind ik wel heel tof
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Monnie_ schreef:hoe vallen deze maten? Heb ze hier wel vaker zien langskomen nl!
http://www.hm.com/nl/product/09483?arti ... le=09483-A
Monnie_ schreef:hoe vallen deze maten? Heb ze hier wel vaker zien langskomen nl!
http://www.hm.com/nl/product/09483?arti ... le=09483-A
en die schoenen ook.
Ik heb gewoon maat 38 besteld.

dressagelady schreef:Tesssaaa waar heb je die schoenen vandaan?
. Vind overigens zowel het jurkje als de riem als de schoenen niet zo leuk. Dat is echt totaaaal niet mijn ding gewoon. Ik ben ofwel lekker casual ofwel classy gekleed. Ik ben niet zo van de meisjesachtige dingen. Jurkjes draag ik vrijwel nooit. Hoewel ik het anderen leuk vind staan, vind ik het bij mezelf maar mwoah.
) xxsalinaxx schreef:hoi!
ik heb nog niet heel het topic doorgelezen.. zijn beetje veel pagina's haha!
maar ik heb over 19 dagen eindexamen gala en weet nog steeds niet welk jurkje ik wil haha!
heeft iemand een idee of er winkels in de buurt van rotterdam zitten die leuke jurkjes verkopen?
(geen lange en het liefst een strak jurkje)

, ik ben wat mannelijk en was altijd lekker breed en draag altijd mannen vesten en truien , oversized(<3). Maar hoe zit het met vrouwen vesten met van die rare knoopjes en die helemaal niet dik aanvoelen
. Nu heb ik sinds vorig jaar de kolder in de kop en draag ik naast standaard denim , allemaal kleurtjes broeken
Ik durf wat meer mijn decolate te showen en alles is wat dunner , maar dan trek ik over die geweldige (ondertussen oversized
, ze komen tot mijn bovenbenen en eerst kropen ze omhoog
) shirtjes altijd die heerlijke oversized vesten. Kan in mijn oude slobbers wel werken maar als ik vrij ben toch wat vrouwelijker , ik heb maat 44/46 en schoenmaat 42,5/43 en mijn decolate dat ik niet graag heb is een E ><.zo lastig om een geheel te krijgen. Heb ook geen idee wat ik met een riem of ketting aanmoet
, iemand die me wat op weg kan helpen om me wat meer vrouw en minder slobber te krijgen?
, heb alleen 1 van afstand die recent is
. Zie dat wist ik niet , ben compleet niet bezig met 'mode'
Dus een ander kan het wel weer mooi vinden