Nimber schreef:Ik had me al eens gemeld in dit topic maar zal proberen meer aan te haken. Ik heb 6 jaar geschreven met iemand die vast zat voor drugs. Helaas is hij een aantal keer overgeplaatst en heb ik geen reactie meer terug gekregen op mijn laatste 2 brieven.
Sinds 3 weken (nog 2 brieven heen en weer gestuurd) schrijf ik met een nieuwe inmate. Ik ben wel over mijn principe heen gestapt per ongeluk. Ik wilde nooit schrijven met iemand die vast zat voor moord, verkrachting of kindermisbruik. Deze keer vond ik de oproep zo leuk dat ik meteen geschreven had. Na een brief van zijn kant ben ik toch nog even op de site gaan kijken en hij zit levenslang voor moord. Toch heb ik weer terug geschreven hij schrijft met zoveel humor.
Vriendin van mij en ook mijn zusje schrijven met inmates en beiden zijn op bezoek geweest. Die vriendin nadat hij vrij was gekomen. Mijn zusje is op bezoek geweest in prison. Ik denk niet dat ik er speciaal voor naar Amerika zou gaan maar als ik ooit die kant weer eens opga en het is mogelijk zou ik wel kijken of ik een bezoek kan combineren.
Zit hij in een federale gevangenis?
Dan zou je hem makkelijk kunnen opsporen met de inmate locator....