stefan3 schreef:okey het rituele slachten....Ik kan me voorstellen dat je dat naar vind, maar dat is ook 1 van de punten met betrekking tot Halal vlees.
1 van de redenen waarom een moslim bijvoorbeeld Halal vlees eet.
De omstandigheden waarin een dier gefokt werd, de kwaliteit van het voedsel en het onderdak dat het kreeg, evenals de wijze van transport en de afstand waarover dit verantwoord gebeurde, kan ook een rol spelen bij de beoordeling of het vlees halal is. Dierenwelzijn is een belangrijke verantwoordelijkheid die God de mens toevertrouwde.
maw het hele halal heeft er grotendeels mee te maken dat een dier een goed leven heeft voordat hij geslacht wordt. Ik denk dat wij daar nog wat van kunnen leren met onze bioindustrie.
Ik weet niet hoe je hier bij komt hoor maar ONZE BIOINDUSTRIE SCHAPEN werden verkocht aan die figuren voor halal vlees van te maken. bioindustrie, je heb geen flauw idee waar je het over hebt. Ik heb PVV gestemd want ben ze helemaal zat, zo ook jullie figuren met jullie bioindustrie. Bioindustrie is al jaren verboden net als kistkalveren en legbatterijen(ja dat is dus bioindustrie).