Ja zeg dat dan.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kiki1983 schreef:Deze is wel een beetje 18+
Ik werk in een kroeg die een beetje louche is en die voornamelijk door vast klanten bezocht wordt dat ook nogal ongure types zijn. Ik sta achter de bar, tap bier, moet er een beetje sexy uitzien en flirten met de klanten ( vind ik alleen maar leuk :p).
Komt er gister een nieuwe klant binnen. Besteld een wijntje en gaat aan de bar zitten vertellen aan mij wat een raar volk hier wel niet komt en of ik het niet gevaarlijk vind om hier te werken blablabla. Afijn meneer was ondertussen flink aan het opscheppen over zijn baan, zijn auto, zijn huis, zijn dure spullen, zijn goede smaak en dat hij zich altijd als een heer gedraagt. Ondertussen is hij 6 wijntjes verder en begint over zijn ex dat die zo lekker strak daar beneden was en of ik dat ook ben en of ik voor het torenhoge bedrag van 50 euro ff met hem mee naar huis wil gaan zodat hij mij eens ff lekker kan verwennen ( en geloof mij dat ik nu nette taal gebruik hij niet!). Ik maakte een geintje van " Joh voor een miljoen zou ik het wel even overwegen" ( in een kroeg heb je nu eenmaal dronken mensen dusja direct kwaad worden heeft geen nut). Na meneer zijn 9de wijntje werd hij handtastelijk en bij zijn 10de wijntje is hij fijn door de zogenaamde "louche en ongure" klanten eruit gezet de reden? Hij greep mij bij mijn borsten, viel over het drempeltje bij de bar en scheet zijn hele broek vol!!!!!
MarvanTom schreef:Sta ik in de rij bij de Appie met maar 1 ding.
Mens voor me kijkt me woedend aan, alsof ze zo wil zeggen dat ik niet voor mocht.
Dat kon ook niet, want de kassajuffrouw was al begonnen met scannen.
Ik had de tijd, ik was de volgende, dus geen probleem.
Ik kon niet bij de tussenleggers, dus hevig geirriteerd pakt dat mens een tussenlegger en knalt die tussen onze boodschappen.
Ik trek een wenkbrauw op, kijk naar de kassajuffrouw die ff niet meer weet waar ze naar moet kijken en ik wacht geduldig op het afrekenen.
Mens trekt allerlei pasjes eruit: bonuskaart, airmilespas en ze wil zegels.
Kassajuffrouw telt de zegels, terwijl zij d'r man aan het toesnauwen was dat de eieren bovenop moeten. Kassajuffrouw telt opnieuw voor de zekerheid, mens trekt de rits zegels al uit d'r handen en snauwt weer iets naar man.
Ik ben aan de beurt, betaal en loop weg.
Mens mept haast d'r man zo van opschieten en schreeuwt: zij is al eerder klaar dan jij, schiet es op joh!
Ik kon het niet laten om me om te draaien. Meneer, een fijne dag nog.
Zij ontplofte haast, hij knikte lachend naar me. Kassajuffrouw kroop haast onder d'r kassa met een knalrood hoofd.
Volgens mij stikte ze haast van het lachen.
Wát een heks zeg...
Courses schreef:Pfoeh, zulke heb ik ook wel eens aan de kassa gehad. Ik heb 3 maand kassa gezeten in een supermarkt, daar kwamen ook rare types voorbij
Voor bepaalde handelingen in de kassa hadden we een pas nodig (artikelen uitslaan bijvoorbeeld) en een klant wou afrekenen, maar had niet genoeg saldo en liep dus weg.
Prima, kan ik alleen niet uitslaan dus ik belde m'n collega en die kwam eraan.
Man erna moeilijk doen, diep zuchten en maakt ineens de opmerking 'Je moet toch zeker VMBO hebben om hier te werken of niet?'
Ik wou er eigenlijk op in gaan met 'Zeker, waarom ligt mijn VWO diploma thuis op een mooi plekje!' maar heb toch maar m'n mond gehouden.
Sommige mensen weten ook echt niet wanneer ze hun mond moeten houden, schiet op zegSlechte nacht gehad ofzo.
Konstantine schreef:Ik vind dit geen moeilijk doen, regels zijn regels.
Als ik een (assistent)manager erbij roep voor zoiets onbenulligs (halve prijs aanslaan kun je niet zelf) krijgt de klant ongetwijfeld ook gewoon te horen dat het niet kan en krijg ik als bonus nog eens lekker op m'n flikker, daar heb ik ook geen zin in.