Niet zo heel veel meer, maar toch nog genoeg om niet thuis te kunnen rijden. laat het maar mooi door dooien, het is nu heerlijk weer al zou er vanavond/vannacht ook nog weer het een en ander vallen hoorde ik
Volgens mij vriest het hier nog. het zonnetje schijnt wel en de sneeuw is bijna weg
Kellsterrr
Geplaatst: 17-02-10 12:53
Hier vriest het niet meer het is net 1 graden boven nul. en het zonnetje schijnt hier lekker het kantoor binnen. sneeuw gaat ook aardig snel weg GELUKKIG. en nou maar hopen dat er geen sneeuw meer komt. hopelijk ook geen regen/hagel of vries temperaturen.
aerdenhout1
Geplaatst: 17-02-10 13:23
Eindelijk LENTEGEVOEL!!!!!
marius
Geplaatst: 17-02-10 13:25
Jazeker! helaas alleen volgens de berichten niet zo lang geloof ik
Wat een verademing vandaag en gister. Wat een heerlijk weer. Paarden allemaal de hele dag lekker buiten in het zonnetje, dat geeft de mens weer moed! Zelfs een enkel paard zien liggen in de zon...voorjaar!!!!!!!!! Jammer dat de weersverwachting slecht is. Regen en natte sneeuw, maar de avonden worden al langer en s' morgens is het ook al licht als ik opsta, dus we gaan de goede kant op!
Vanochtend was het hier zalig! Vanmiddag lekker gereden want alles was aan 't dooien en is bijna weg. Nu sneeuwt het weer wordt er helemaal moedeloos van
kensha
Geplaatst: 17-02-10 18:27
Volgens buienrader zou hetnu sneeuwen, gelukkig nog geen vlok hier in Haarlem
aerdenhout1
Geplaatst: 17-02-10 18:30
EN IK WIL HET GEWOON ZO HOUDEN...GEEN....SNEEUW!!!!!!!!!
Bonnyyyyyy
Geplaatst: 17-02-10 18:33
noujaa er ligt geen sneeuw meer maar er is nog geen lente gevoel hoor hele ijsbaan stroomt leeg maar wij gaan lekker skaatse op het ijsel meer
__nina
Geplaatst: 17-02-10 18:34
Hier ligt nog een heel klein beetje sneeuw en was er weer de zon Alleen net was er een hagelbui. Laat het asjeblieft lente worden!
aerdenhout1
Geplaatst: 17-02-10 18:44
bonbon15 schreef:
noujaa er ligt geen sneeuw meer maar er is nog geen lente gevoel hoor hele ijsbaan stroomt leeg maar wij gaan lekker skaatse op het ijsel meer
Kijk je uit dat je er niet doorheen zakt!!!!!!!!!!!!
oeh dat zou ik ook niet durven hoor, schaatsen op een meer.... brrr durf het alleen op een ondergelopen weiland, toch wat minder riskant als je er doorheen zakt.
helaas is er nog wel sneeuw onderweg ja... hoop dat het iets meevalt, vindt het wel weer even best voor dit jaar