[CENTRAAL] Het Cadeau topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Polivy

Re: [CENTRAAL] Het Cadeau topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 09:37

Tja, jij kent m het beste. Niemand in zijn omgeving om het bij te kunnen checken?

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 18:06

Vraag het aan zijn moeder of vader o.i.d.?

IloveAnoukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 12:03

over een poosje is de eigenaar (vrouw) van m'n verzorgpaardjes jarig
ik wil graag iets origineels, dus niet standaard een bos bloemen ofzo :P

omdat ze mij ook een heel halsterset+dekje heeft gegeven , waar ik echt blij mee was!, wil ik haar ook iets leuks geven
maar ik heb geen idee waar ze van houd

ideees? :+

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 17:02

Is een ferrari rijden ook een leuk verjaardags cadeau? (Had hier al eerder wat geplaatst over een canvas foto geven)

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 17:21

Dat is zeker leuk!

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 17:25

Ik ben bezig met bieden haha!

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 22:22

ik ben opzoek naar een klein cadeautje voor vriendje, om deze donderdag aan hem te geven als we als verrasing gaan ice fonduen.

hij heeft namlijk vandaag een klein ongelukje gehad waardoor we de rest van de middag in het ZH zaten om zijn vinger weer vast te hechten :=

ik dacht aan een chocolade reep met tekst, maar we gaan al genoeg met chocolade eten dus vind ik achteraf toch niet zo leuk.

luchtje, boek etc heeft die pas gehad en hij houd ook niet van lezen :')

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 22:26

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 20:28

Ik ga heel vaak naar slam fm toe, en ik neem ook altijd een cadeautje voor ze mee. Maar nu wil ik iets orgineels aan hun geven. Heeft iemand een leuk ideetje wat ik voor ze kan kopen/maken ?

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 22:24

Hoi!
Ik ben op zoek naar iets leuks om te geven aan m'n ouders en aan m'n vriend. Ik wil hen graag bedanken voor al hun steun en het zorgen voor mij tijdens m'n ziekte (kanker). Ik kan alleen nog niet echt iets leuks/origineels bedenken..
Alvast bedankt voor suggesties! :)

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 22:28

Nou het ferrari cadeau viel in de smaak! 29 aug 2012 is het zover! :D

EstherMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 11:21

Ik breek al weken mn hoofd om iets leuks te bedenken!
Volgend weekend heb ik een vrijgezellenfeest van een vriendin die ik al 10 jaar ken.
We moeten nu een klein cadeautje meenemen waaruit zij kan opmaken van wie die is. Dus het moet iets zijn wat te maken heeft met onze tijd samen. Ik ken haar van mijn studie (SPH) en we hebben samen met nog een vriendin een scriptie geschreven over adoptie.
Heel google al afgegaan om iets kleins te vinden van adoptie (een beeldje/geschenkje), maar dat is onvindbaar of veel te duur.. Het mag ongeveer 5 a 10 euro kosten.
Nu dacht ik nog aan Fortune Cookies. Mooie spreuken er in en het verwijst ook naar china, een land waar adoptie regelmatig voorkomt.
Maar waar koop je die?
En als jullie andere goede ideeen hebben...graag!

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 15:11

Fortune cookies heb ik wel eens bij de AH gezien!

IloveAnoukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 16:43

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 12:20

EstherMe, wat dacht je van gelukspoppetjes van de wereldwinkel?

Floepie86

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 13:24

Over 8 dagen is mijn nieuwe vriend jarig.
Hij is 27, werkt bij de dierenambulance, houdt van alle dieren.
Onwijze fan van muziek, dan vooral uit de 90´s.

Ik ken hem nu ongeveer een jaar al, bij mijn stage, ik kan onwijs goed met hem opschieten.
Maar als t op een cadeau aankomt, weet ik me even geen raad.

Heeft iemand een leuk orginieel idee? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 00:54

Vraagje, ik vlieg volgende week naar mijn vriend in Canada en ik blijf dan bij vrienden van hem. Dan is het wel zo beleefd om iets mee te nemen enzo, dus zat heel cliché aan typische Nederlandse dingetjes te denken als stroopwafels, drop en hagelslag enzo. Iemand die nog wat dingetjes kan bedenken? Geen verse producten als kaas enzo ivm douane en wil dat soort spullen dus niet in m'n bagage koffer hebben zitten. :+

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 07:32

Ik wil een cadeautje voor mijn zwager. Hij wordt 37 en heeft zijn verjaardag jaaaaaren niet gevierd. Hij heeft een nieuwe vriendin die een dochtertje van 2 heeft waar hij knettergek op is.
Hij is nu bezig met zijn huisje opknappen zodat ze bij hem in kan trekken. Heeft iemand een leuk origineel idee. Vind het zo lastig voor mannen.

Hij heeft verder geen hobbies ofzo.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 09:18

Anthea, neem dan ook wilhelmina pepermunt mee en bij de Blokker bv hebben ze van die klompjes aan een sleutelhanger. Ook heel leuk. De Amerikaanse militair waar ik mee schrijf heeft die aan zijn sleutelbos hangen. En een recept voor oliebollen en appel beignets, want dat kennen ze ook niet.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 09:21

Sharmilla, houdt ie ook niet van andere dingen? Bv pindakaas, en dan geef je een mooi stapeltje pindakaas met een kluscadeaubon van de gamma ofzo, want daar word je groot en sterk van en dat is handig met het klussen. Of als ie heel erg van koffie houdt, ga dan eens langs een koffiewinkel en koop een heerlijke bijzondere koffie, voor de nachtelijke uurtjes klussen, en doe daar een cadeaukaart van de gamma ofzo aan.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 09:26

Anthea schreef:
Vraagje, ik vlieg volgende week naar mijn vriend in Canada en ik blijf dan bij vrienden van hem. Dan is het wel zo beleefd om iets mee te nemen enzo, dus zat heel cliché aan typische Nederlandse dingetjes te denken als stroopwafels, drop en hagelslag enzo. Iemand die nog wat dingetjes kan bedenken? Geen verse producten als kaas enzo ivm douane en wil dat soort spullen dus niet in m'n bagage koffer hebben zitten. :+

Neem hasj mee.

luckyboy5

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 10:02

Sharmila schreef:
Ik wil een cadeautje voor mijn zwager. Hij wordt 37 en heeft zijn verjaardag jaaaaaren niet gevierd. Hij heeft een nieuwe vriendin die een dochtertje van 2 heeft waar hij knettergek op is.
Hij is nu bezig met zijn huisje opknappen zodat ze bij hem in kan trekken. Heeft iemand een leuk origineel idee. Vind het zo lastig voor mannen.

Hij heeft verder geen hobbies ofzo.

Een bord voor aan de deur met hun namen erop, leuk voor hem, en een welkom gevoel voor de nieuwe vriendin

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 11:01

lieveli schreef:
Anthea schreef:

Neem hasj mee.

dat hebben ze al

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 15:42

Ik ben inspiratieloos en weet dus echt niet wat ik aan mijn beste vriendin moet geven.. Ze is 16 Juli jarig en ik ga er Vrijdag al heen. Normaal weet ik altijd wel iets te kopen maar ik ga emigreren naar Canada, dus ik zou graag iets geven dat ze nog een leuke herinnering aan ons heeft, iets waar ze altijd even in kan kijken. Weet iemand iets orgineels?

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 15:45

Anthea schreef:
lieveli schreef:
Neem hasj mee.

dat hebben ze al

:')