Ik las het gisteren en was er helemaal stil van. Weet nog steeds niet wat ik posten moet, maar Yellowfish; wat ben jij een sterke dappere vechter! Eindelijk geweldig nieuws waar iedereen naar uit heeft gekeken. Be strong meid!
Als nu de transplantatie ook nog aanslaat, dan staat er werkelijk niks meer in de weg,en kunnen we eindelijk alles gaan doen wat we nog samen wilden gaan doen. Reizen, en een paint voor mij uitkiezen
Splash, ik hoop ook zeker dat het aanslaat! Heb ook erg bewondering voor jou meid, hoe je ermee omgaat, en wat voor goeie vriendin je bent voor Romaan !!!
Wauww Yellowfish!! Wat een GEWELDIG nieuws! Echt, ik ben sprakeloos....... wat moet dit FANTASTISCH voor jullie zijn!!!!!! Hihi, ik heb gewoon vochtige ogen.... ik ben zo blij! Hoewel ik hier maar een paar een aantal keer gepost heb, ben ik met mijn gedachten heel veel bij jou geweest de laatste tijd. Keer op keer verbaast het me weer hoe positief jij in het leven staat!!! Echt super!!
SUPER!!! ... weet gewoon even niks uit te brengen... heb het verhaal met tranen in mn ogen gelezen... wat een ontzettend fijn nieuws om te horen, zeker voor jullie maar ook voor "ons bokkers"
ik schrijf hie rmijn blijdschap nog eens op... echt romaan, ik heb zitten huilen vanmorgen! dit is het beste nieuws in tijden! kom op meis je bent echt een kanjer!
Wat een geweldig nieuws!!! Dat zal je vast veel helpen met die laatste loodjes!! Je doet het zo goed! Ga zo door! Nog even en dan heb je je oude vertrouwde leventje weer terug!
Echt supergoed nieuws en ook een dikke steun in de rug voor jou!!! Het komt vast ook goed met de transplantatie! Ik hoop dat het gauw weer beter gaat met je, zodat je ook weer gewoon kunt eten! Heel veel sterkte de komende tijd!
wat een supernieuws! Ik heb vanaf het begin af en toe stiekem meegelezen, en ben echt heel erg blij voor je dat er nu eindelijk goed nieuws is! Zet hem op!
Hartstikke fijn, dat goede nieuws! Complimenten voor je moeder die op het weblog op en heel toegankelijke manier schrijft. Zoals ik al een keer eerder zei, ik ken je helemaal niet maar door dat weblog heb ik toch een beetje het idee van wel. Het voelt een beetje als gluren bij de buren Heel veel sterkte nog voor jullie allemaal en ik hoop voor jullie op nog veel meer goed nieuws!!! Ik heb bewondering voor jullie...
wat ONTZETTEND GOED nieuws!! meid wat ben ik blij voor je!! ik blijf het maar zeggen maar ik weet 1000%zeker dat alles goed komt met jou!je bent een echte vechter! ik duim nog steeds voor je! hopelijk slaat alles goed aan! hou je sterk!ik ken je trouwens eigenlijk helemaal niet maar het verhaal van jou greep me vanaf het begin af aan zo erg aan.ik denk eigenlijk elke dag wel een keer aan je! groetjes pascale
eindelijk, eindelijk is het tij gekeerd. Dit wordt het begin van betere tijden, let maar op! We duimen van harte dat het beenmerg goed aanslaat maar met zulk goed nieuws lijkt een andere toon te zijn gezet. Op naar genezing! Ellendig dat je niet meer kan eten en dat je veel pijn hebt. 't is natuurlijk gemakkelijk gezegd, "nog even volhouden" maar probeer alsjeblieft voor ogen te houden dat je het diepste punt echt gehad hebt. Zet 'm op!
Wat een vreselijk goed nieuws!! Oooh ik ben zo blij voor je Romaan! Jij hebt gestreden, en je hebt overwonnen. Petje af meid, je zult nog even de kiezen op elkaar moeten zetten maar ik weet zeker dat een kanjer als jij dat absoluut kan!