Ik ken Lotte ook IRL, ze is bij ons op kamp geweest

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Lieve Lotte,
Omdat het voor de politie en andere instanties heel moeilijk is om jou 'zomaar' te komen halen, is het het beste om te bellen naar bijvoorbeeld de politie in Nederland, of een email te sturen naar de Nederlandse Ambassade in Brazilie, of het Consulaat. In die email moet je vertellen WAAROM je daar NU weg moet!! Ze moeten namelijk een voor hun echte reden hebben, anders kunnen ze niks doen. JIJ moet ZELF aangeven dat je weg wil en moet, en waarom!
Je zou kunnen bellen naar de Nederlandse politie, het nummer vanuit het buitenland is 0031 - 343 57 88 44. Een email-adres heb ik niet kunnen vinden.
De Nederlandse Ambassade: (in Brasilia) : bra@minbuza.nl
Het Nederlands Consulaat: (in Rio de Janeiro) : rio@minbuza.nl
Je kunt ze ook de link van 'jouw' topic meesturen:
[AM] Ten einde raad. Problemen thuis *Help*
Geef duidelijk aan WAAR je zit, dat je weg wilt, dat je daar tegen je zin bent en WAAROM het zo belangrijk is dat je daar weggehaald wordt.
Ik kan me voorstellen dat dit heel veel van je vraagt, maar heel Bokt leeft met je mee en staat achter je, je moet deze stap nu ZELF gaan zetten als je wilt dat er iets gebeurt!!
Op Bokt blijven we kijken wat we verder voor je zouden kunnen doen, deze zet is nu aan jou!
Heel erg veel sterkte en succes!!!
Namens de meelevende bokkers,
Sanna (Justy)
paardjuh schreef:heey meid
wat vreselijk dat je dit allemaal moet mee maken...
ik hoop voor je dat je je pony nog een keer weer ziet![]()
diep triest...ik wou dat ik een pony had.. dan mog je wel bij mij komen... mah helaas.
suppaah veel sterkte!!
en ik hoop dat alles daar goed komt.
chanel_16 schreef:ik weet het maar het is niet lotte vader ze bedoeling om lotte daar achter te laten en ja hij praat raar een beetje in zijn eigen taal maar hij en lotte moet weer een beetje tot elkaar kommen en dat probeert hij zo te doen lotte heeft aleen nog haar vader en weet zekker dat zei ook weer normaal met haar vader om wil gaan. en een familie wil worden en haar vader hoopt dat dat zo lukt