Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Little_Gift schreef:Bellatrix schreef:Ik erger mij dat het niet lukt om mijn foto's van mijn telefoon over te zetten naar mijn laptop.
De laptop herkent de telefoon niet als ik hem aansluit.
Bluetooth connectie al eens op "vergeten" gezet en dan opnieuw geprobeerd?
Bellatrix schreef:Little_Gift schreef:Bluetooth connectie al eens op "vergeten" gezet en dan opnieuw geprobeerd?
Nee maar ik heb het al anders opgelost...maar ik haat omwegen.
Dammie schreef:San87, mijn nichtje is als kind gewond geraakt door legaal vuurwerk. Haar oog is beschadigd en dat is nooit meer goedgekomen. Ja, de mensen die Cobra's verkopen en kopen zijn echt slecht bezig, maar legaal vuurwerk in de handen van overmoedige mensen met een drankje op, kunnen nog steeds heel veel schade aanrichten.
Little_Gift schreef:Bellatrix schreef:Little_Gift schreef:Bluetooth connectie al eens op "vergeten" gezet en dan opnieuw geprobeerd?
Nee maar ik heb het al anders opgelost...maar ik haat omwegen.
Hahaha dat herken ik ja, dat irriteert mij ook mateloos als iets niet gewoon vanzelf van de eerste keer functioneert zoals het de keer ervoor functioneerde

Eerst maar gekeken of ik iets in haar box kon vinden aan bloed en/of opties waar ze zich aan verwond zou kunnen hebben.
Ze is een officiële rattenpletter met haar dikke reet
Berdien schreef:Dat ik een berichtje kreeg dat er bloed op de bil van mijn paard zat, maar dat er nergens een wond te zien was. Zat me toch niet lekker dus halverwege de middag alsnog naar stal. Voor het spoedtarief van de DAEerst maar gekeken of ik iets in haar box kon vinden aan bloed en/of opties waar ze zich aan verwond zou kunnen hebben.
Dat vond ik niet, wel het andere slachtoffer en oorzaak van het bloed op haar bil![]()
![]()
Berdien schreef:Dat ik een berichtje kreeg dat er bloed op de bil van mijn paard zat, maar dat er nergens een wond te zien was. Zat me toch niet lekker dus halverwege de middag alsnog naar stal. Voor het spoedtarief van de DAEerst maar gekeken of ik iets in haar box kon vinden aan bloed en/of opties waar ze zich aan verwond zou kunnen hebben.
Dat vond ik niet, wel het andere slachtoffer en oorzaak van het bloed op haar bil![]()
![]()
DuoPenotti schreef:Ach LG, kun je het weer niet laten...
@denise
Laat het los..
Je moeder zal altijd zo blijven.
Mijn moeder heeft ook altijd van die rare opmerkingen of pakt dingen persoonlijk als het over weet ik wat gaat.
En dan een heel drama.
Hier 2 maanden terug ze wilde geen 80 worden en geen feest geven en wat allemaal meer. Maar niemand reageerde op haar drama.
En nu met kerst had ze het over waar ze feest gaat geven
Wij noemen haar dramaqueen.

Little_Gift schreef:denisesilver schreef:Wauw. Hoor net van mijn zus waarom mijn moeder chagrijnig is. Mijn vader had een grapje gemaakt dat ze altijd de mannengriep heeft. Maar ze moet altijd alles serieus opvatten als ze een reden wil hebben ergens haar gal over te spuwen. Vervolgens durft ze ook nog eens te zeggen dat wij haar gewoon dood hadden laten gaan. Jeweetwel, toen mijn zus de ambulance belde toen ze een infarct had en net zolang bleef doorzeuren tegen de triage arts van de SEH totdat ze mocht langskomen toen ze acute nierfalen had. Hé, zoek het de volgende keer lekker helemaal zelf uit. Egoïstische randdebiel. Ik ben zo helemaal klaar met dat mens hè.
Voordat mensen gaan steigeren, disclaimer: dit is een uiting van frustratie.
Nouja uiting van frustratie of niet, iemand verwijten voor randdebiel en dan nog je eigen moeder, vind ik wel een beetje ver gaan... Sowieso is randdebiel al niet echt een sympathiek scheldwoord...