Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
heerlijk, niet moeilijk doen, geen gedoe. Daar houd ik van. En nu afkloppen voordat er wel weer gezeur komt

Biebz schreef:Ik heb voor het eerst dat er een pakket terug komt nadat het niet is opgehaald vanaf het pakketpunt.
Wat gebeurt er als ik het niet ophaal? Ivm een blessure kan ik zelf niet makkelijk naar het pakketpunt toe (of ik moet 45 minuten heen en 45 Minuten terug lopen) en het gaat maar om een boek van 1,-, dus wil er eigenlijk geen moeite meer in stoppen

Saul schreef:Troi, lastig, ik vind de hoofdprijs betalen voor gebruikte kleding.
Maar op de een of andere manier, als ik iets wil verkopen krijg ik het nog niet voor een euro verkocht, en als ik iets zoek, kan ik alleen maar hoofdprijzen vinden
Biebz schreef:Ik heb voor het eerst dat er een pakket terug komt nadat het niet is opgehaald vanaf het pakketpunt.
Wat gebeurt er als ik het niet ophaal? Ivm een blessure kan ik zelf niet makkelijk naar het pakketpunt toe (of ik moet 45 minuten heen en 45 Minuten terug lopen) en het gaat maar om een boek van 1,-, dus wil er eigenlijk geen moeite meer in stoppen
C_arola schreef:Biebz schreef:Ik heb voor het eerst dat er een pakket terug komt nadat het niet is opgehaald vanaf het pakketpunt.
Het gaat dan weer retour koper.