Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Polarize schreef:Ik heb een of andere angst ontwikkeld voor buitenritten, zonder dat er iets gebeurt is, dus ik rij ondertussen al 2 maanden elke keer in het landvandaag ga ik maar weer eens proberen om het te overwinnen..
Britta31 schreef:Polarize schreef:Ik heb een of andere angst ontwikkeld voor buitenritten, zonder dat er iets gebeurt is, dus ik rij ondertussen al 2 maanden elke keer in het landvandaag ga ik maar weer eens proberen om het te overwinnen..
Ik kreeg een tip van iemand dat als je het spannend vind, je moet zingen op het paard.Ik zong dan, “ zen met je paard” enz.Hielp echt.Alleen was dat wel in een bos waar we bijna niemand tegen kwamen.Probeer dat eens,helpt echt en dit is geen grapje.In je hoofd zingen kan natuurlijk ook, maar dan hoort je paard het niet,
Britta31 schreef:Polarize schreef:Ik heb een of andere angst ontwikkeld voor buitenritten, zonder dat er iets gebeurt is, dus ik rij ondertussen al 2 maanden elke keer in het landvandaag ga ik maar weer eens proberen om het te overwinnen..
Ik kreeg een tip van iemand dat als je het spannend vind, je moet zingen op het paard.Ik zong dan, “ zen met je paard” enz.Hielp echt.Alleen was dat wel in een bos waar we bijna niemand tegen kwamen.Probeer dat eens,helpt echt en dit is geen grapje.In je hoofd zingen kan natuurlijk ook, maar dan hoort je paard het niet,
denisesilver schreef:Zoveel kneuzen in de IKEA. Was even vergeten dat het schoolvakanties is, anders was ik dus wel thuis gebleven. Ook een of andere doos die zich genoodzaakt voelde mijn zus te wijzen "dat we daar wc's voor hebben" toen ze die oudste van haar snel op het potje zette. Ik weet niet hoor dame, maar je had meer moeten dweilen als we terug naar de wc's hadden gelopen. Kind is 2, die kan zijn plas niet zo lang ophouden.
Hahah Spikkelfire, gezellig
denisesilver schreef:Zoveel kneuzen in de IKEA. Was even vergeten dat het schoolvakanties is, anders was ik dus wel thuis gebleven. Ook een of andere doos die zich genoodzaakt voelde mijn zus te wijzen "dat we daar wc's voor hebben" toen ze die oudste van haar snel op het potje zette. Ik weet niet hoor dame, maar je had meer moeten dweilen als we terug naar de wc's hadden gelopen. Kind is 2, die kan zijn plas niet zo lang ophouden.
Kaitlyn schreef:De bezorger die geen Duits en Engels kon en ik duidelijk probeerde te maken dat de pakketten voor mijn vriend zijn. Uiteindelijk maar “for me” wijzend naar mezelf gezegd en toen gaf hij maar af.
Bleek 1 van de pakketten voor de buurvrouw te zijn.![]()
Sintara schreef:Kaitlyn schreef:De bezorger die geen Duits en Engels kon en ik duidelijk probeerde te maken dat de pakketten voor mijn vriend zijn. Uiteindelijk maar “for me” wijzend naar mezelf gezegd en toen gaf hij maar af.
Bleek 1 van de pakketten voor de buurvrouw te zijn.![]()
Oeps.
Ik slaap echt de hele week al voor geen meter. Elke keer overdag mega moe en s nachts klaar wakker. Super irritant
Kaitlyn schreef:denisesilver schreef:Zoveel kneuzen in de IKEA. Was even vergeten dat het schoolvakanties is, anders was ik dus wel thuis gebleven. Ook een of andere doos die zich genoodzaakt voelde mijn zus te wijzen "dat we daar wc's voor hebben" toen ze die oudste van haar snel op het potje zette. Ik weet niet hoor dame, maar je had meer moeten dweilen als we terug naar de wc's hadden gelopen. Kind is 2, die kan zijn plas niet zo lang ophouden.
Oh hier had ik ook wat van gevonden trouwens.![]()
Als een kind nog niet dusdanig zindelijk is dat je niet veilig bij een wc kunt komen in een winkel, dan horen ze voor de zekerheid gewoon nog een luier te dragen.