Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-25 09:32

Half 10 de melding dat pakket tussen 8 en 10 gebracht wordt. 2 minuten later dat ze me gemist hebben en het naar pakkentpunt gaat.

1. Lekker handig melden dat je eraan komt als het tijdvak al zowat voorbij is.
2. Pakketpunt is juist niet wat ik aangegeven heb als voorkeur maar waarom zou je daar ook naar luisteren. Het stond zelfs al op veilige plek achterlaten van vorig pakket...

En nu wachten op afspraak waar ik gelukkig terecht kon, hopelijk kunnen ze de pijn weg halen

denisesilver

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-25 09:42

Het is vanmorgen in mijn rug geschoten. Hopen dat ik het er een beetje uit kan lopen. Mijn zus wilde vrijdag naar de IKEA, maar dan komt een collega van mijn zwager op visite, dus de vraag of we vandaag konden. Met kinderen, die we vrijdags gewoon bij mijn zwager hadden kunnen laten. Fun.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-25 09:43

Oh Ikea met drie kinderen is crime!
Ik zou niet vrijwillig mee gaan.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-25 09:54

Die tweeling zal wel liggen te pitten, maar die peuter schiet waarschijnlijk alle kanten op. Misschien dat ze de babies bij mijn vader laat hoor. Ik zie er eigenlijk meer tegenop, omdat ik gisteren dus een kleine terugval had met de hersenschudding. Maar de muren komen echt op me af, dus ik pak elke kans aan om even de dam af te zijn.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-25 09:55

Polarize schreef:
Ik heb een of andere angst ontwikkeld voor buitenritten, zonder dat er iets gebeurt is, dus ik rij ondertussen al 2 maanden elke keer in het land -O- vandaag ga ik maar weer eens proberen om het te overwinnen..

Ik kreeg een tip van iemand dat als je het spannend vind, je moet zingen op het paard.Ik zong dan, “ zen met je paard” enz.Hielp echt.Alleen was dat wel in een bos waar we bijna niemand tegen kwamen.Probeer dat eens,helpt echt en dit is geen grapje.In je hoofd zingen kan natuurlijk ook, maar dan hoort je paard het niet,

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-25 10:02

Britta31 schreef:
Polarize schreef:
Ik heb een of andere angst ontwikkeld voor buitenritten, zonder dat er iets gebeurt is, dus ik rij ondertussen al 2 maanden elke keer in het land -O- vandaag ga ik maar weer eens proberen om het te overwinnen..

Ik kreeg een tip van iemand dat als je het spannend vind, je moet zingen op het paard.Ik zong dan, “ zen met je paard” enz.Hielp echt.Alleen was dat wel in een bos waar we bijna niemand tegen kwamen.Probeer dat eens,helpt echt en dit is geen grapje.In je hoofd zingen kan natuurlijk ook, maar dan hoort je paard het niet,

Dit werkt onironisch echt inderdaad :') Maar nu reageert mijn paard sowieso heel sterk op muziek.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-25 10:10

Behalve dat ik gisteren een bejaarde bijna omver trapte door een blikje cola tegen haar aan te trappen, ben ik ook belangrijke boodschappen vergeten.

Ik vergeet echt zelden iets met boodschappen doen. En vandaag ga ik echt niet de deur uit. -O-

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-25 10:13

Ik ben zo verwend met m'n leven op de boerderij waarbij buren maar relatief zijn.
Zit nu in het huis van m'n broer die gewoon in een wijk woont met, duh, buren.
Ik denk dat die nu buiten zitten en ik voel me gewoon zo bezwaard om geluid te maken :=

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-25 10:39

Britta31 schreef:
Polarize schreef:

Hahaha ik klep altijd al een eind weg tegen Nero :') vandaag is t m alleen niet geworden, want ik moet mn energie een beetje verstandig verdelen over de dag, en ga vanavond nog maar een escaperoom met vrienden

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-25 10:52

We hebben de vleermuis niet meer := :o

Hij is inderdaad op het balkon (afgezet met een net!!) gevangen. Vraag me niet hoe.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-25 11:55

Wil iemand nog een baarmoeder?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-25 11:55

Zo veel kneuzen op het water...

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-25 12:31

SpikkelFire schreef:
Zometeen naar de dokter met een genant probleem. Ook de allereerste keer dat ik naar deze dokter ga, joepie.

Het werd nog gezelliger want de student arts was er ook bij :') lig je daar met je benen wijd.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-25 12:34

Zoveel kneuzen in de IKEA. Was even vergeten dat het schoolvakanties is, anders was ik dus wel thuis gebleven. Ook een of andere doos die zich genoodzaakt voelde mijn zus te wijzen "dat we daar wc's voor hebben" toen ze die oudste van haar snel op het potje zette. Ik weet niet hoor dame, maar je had meer moeten dweilen als we terug naar de wc's hadden gelopen. Kind is 2, die kan zijn plas niet zo lang ophouden.

Hahah Spikkelfire, gezellig :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-25 12:46

denisesilver schreef:
Zoveel kneuzen in de IKEA. Was even vergeten dat het schoolvakanties is, anders was ik dus wel thuis gebleven. Ook een of andere doos die zich genoodzaakt voelde mijn zus te wijzen "dat we daar wc's voor hebben" toen ze die oudste van haar snel op het potje zette. Ik weet niet hoor dame, maar je had meer moeten dweilen als we terug naar de wc's hadden gelopen. Kind is 2, die kan zijn plas niet zo lang ophouden.

Huh... had je je eigen potje mee?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-25 12:57

Ik heb ook veel vragen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-25 12:57

denisesilver schreef:

Huh, midden in de winkel?

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-25 13:18

De bezorger die geen Duits en Engels kon en ik duidelijk probeerde te maken dat de pakketten voor mijn vriend zijn. Uiteindelijk maar “for me” wijzend naar mezelf gezegd en toen gaf hij maar af.
Bleek 1 van de pakketten voor de buurvrouw te zijn. :+ :')

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-25 13:19

denisesilver schreef:

Oh hier had ik ook wat van gevonden trouwens. :o
Als een kind nog niet dusdanig zindelijk is dat je niet veilig bij een wc kunt komen in een winkel, dan horen ze voor de zekerheid gewoon nog een luier te dragen.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-25 13:19

Kaitlyn schreef:
De bezorger die geen Duits en Engels kon en ik duidelijk probeerde te maken dat de pakketten voor mijn vriend zijn. Uiteindelijk maar “for me” wijzend naar mezelf gezegd en toen gaf hij maar af.

:+ Oeps.

Ik slaap echt de hele week al voor geen meter. Elke keer overdag mega moe en s nachts klaar wakker. Super irritant

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-25 13:20

Sintara schreef:
Kaitlyn schreef:

:+ Oeps.

Ik slaap echt de hele week al voor geen meter. Elke keer overdag mega moe en s nachts klaar wakker. Super irritant

Herkenbaar deze. Jij wordt in de avonden ook het meest wakker en actief? Het begint me nu langzaam op te breken..

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-25 13:49

Lau schreef:
Wil iemand nog een baarmoeder?

Je mag de mijne hebben.
1 kleine aanmerking, dr zit een plekje endometriose op, 'heel klein' aldus het operatie verslag.
Geeft verder geen klachten.
Eierstokken moet je wel zelf even aansluiten, de mijne zijn afgekoppeld.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-25 14:04

Kaitlyn schreef:
denisesilver schreef:

Oh hier had ik ook wat van gevonden trouwens. :o
Als een kind nog niet dusdanig zindelijk is dat je niet veilig bij een wc kunt komen in een winkel, dan horen ze voor de zekerheid gewoon nog een luier te dragen.

Wat dus zorgt dat het zindelijk maken nog moeilijker wordt.

Voor diegenen met vragen, mijn zus heeft een afsluitbaar reispotje. Ik weet niet precies hoe het werkt, maar die heeft ze dus inderdaad mee voor als de nood hoog is, en hij het niet langer op kan houden. Het ging de laatste tijd dus heel erg goed, maar de afgelopen dagen minder. Als je dan weer een luier aandoet, ben je vaak weer terug bij af.

En weet je, ik heb als klein meisje ook weleens op een showroom toilet zitten zeiken. Of mijn broek volgescheten. En ik was nog wel gewoon zindelijk. Dan liever op zo’n potje hoor. Er lopen in zo’n IKEA toch voornamelijk ouders met kinderen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-25 14:06

Gadverdamme zeg. Dus andere mensen moeten in een winkel lopen met een pissend kind midden in het pad? Zodat het zindelijk maken voor je zus makkelijker is? :r

Naar de Ikea gaan is geen eerste levensbehoefte. Ga dan niet tot het kind zindelijk is. :n

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-25 14:07

Ik snap de logica erachter maar hier zou ik ook zeker een mening over hebben als ik het zou zien.
Ik zou geen opmerking maken naar de moeder oid maar ik snap die persoon opzich wel. Gewoon goor.