Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xSagan schreef:Mensen die bij mij ongevraagd aanbellen….
Zeker als ik zelf net pas binnen ben..
MARenAMY schreef:Ik erger me echt aan mezelf![]()
Ik ben namelijk echt enorm slecht in over mezelf praten (op kwetsbaar gebied). Ik kan namelijk prima leuk met mensen praten en ben ook graag een luisterend oor voor mensen, maar andersom… ik moet er er niet aan denkenhoe aardig het ook bedoelt is…
Vandaag vroeg er dus iemand waar ik wel goed mee kan dus iets over een oude verzorgpony van me, waar ik bij de verkoop wel het een en ander vervelende dingen mee heb meegemaakt.
Ik heb in die tijd het verdriet ook niet z’n plaats gegeven, dus het is nu niet bepaald mijn favoriete onderwerp…
Maar goed, diegene kon dat natuurlijk niet weten, want het was een gewoon een oprechte, aardige en gemeende vraag. Ik vind het dan zo stom van mezelf, want op zo'n moment verhard ik gewoon en word ik heel kortaf en rationeel. Omdat ik ergens altijd het idee dat ik krachtig moet blijven, omdat kwetsbaar zijn voor mij voelt als falen. Hoe graag ik ook anders zou willen, zit het er gewoon ingesleten.
Ik bedacht helaas ook pas na het gesprek dat ik waarschijnlijk heel hard gereageerdop zo’n moment gaat het gewoon atomisch
Nyaleti schreef:Had gisteren een sollicitatie voor een hele simpele kantoor functie in de klantenservice. Kom uit de ziektewet en ze vroeg ernaar. Ik antwoord altijd met "fysieke klachten maar gaat nu weer goed"
Wordt ik vanmiddag gebeld dat ik ben afgewezen omdat ze denken dat ik mentaal gezien de werkdruk niet aan kanoké dan.
Dit is de simpelste functie waar ik ooit voor gesolliciteerd heb, yet het meest uitgebreide sollicitatie proces ooit (voor bijna minimumloon ook nog eens). En de inwerk weken zijn in Amsterdam, de functie in Tilburg.
Ey zak een eind met je personeels tekort.
Marcella schreef:Luchtbed die zichzelf zou opblazen.
Denk dat ik dan toch logeerbed bij mijn ouders moet ophalen.
[ Afbeelding ]
Of kijk ik nu zo scheel.
MarlindeRooz schreef:Marcella schreef:Luchtbed die zichzelf zou opblazen.
Denk dat ik dan toch logeerbed bij mijn ouders moet ophalen.
[ Afbeelding ]
Of kijk ik nu zo scheel.
Betekent dat niet gewoon dat de pomp er niet bij zit?
daantjuhhh schreef:xSagan schreef:Mensen die bij mij ongevraagd aanbellen….
Zeker als ik zelf net pas binnen ben..
Dat had ik gisteren een uur nadat Tommy was ingeslapen.
Dus ik deed open met een mega betraand gezicht.
Snot tot aan mijn tenen….
Hahahaha hij schrok wel.
Ik zei alleen. Je hebt wel een slechte timing.
En toen deed ik de deur weer dicht.
Ik verwachtte mijn moeder, maar die stond niet voor de deur.