Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 17:54

Hier ook een schoenen ergernis: na twijfelen toch die mooie laarsjes besteld, geborduurd. Komen ze binnen, zitten er gewoon drie beschadigingen op.. die gaan dus retour, 2 kon ik nog wel repareren, maar die laatste zit op een plek die echt slijtgevoelig is en goed zichtbaar.

xSagan

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 17:56

Mensen die bij mij ongevraagd aanbellen….
Zeker als ik zelf net pas binnen ben..

MARenAMY

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 18:02

Ik erger me echt aan mezelf -O-
Ik ben namelijk echt enorm slecht in over mezelf praten (op kwetsbaar gebied). Ik kan namelijk prima leuk met mensen praten en ben ook graag een luisterend oor voor mensen, maar andersom… ik moet er er niet aan denken :+ hoe aardig het ook bedoelt is…

Vandaag vroeg er dus iemand waar ik wel goed mee kan dus iets over een oude verzorgpony van me, waar ik bij de verkoop wel het een en ander vervelende dingen mee heb meegemaakt.
Ik heb in die tijd het verdriet ook niet z’n plaats gegeven, dus het is nu niet bepaald mijn favoriete onderwerp…
Maar goed, diegene kon dat natuurlijk niet weten, want het was een gewoon een oprechte, aardige en gemeende vraag. Ik vind het dan zo stom van mezelf, want op zo'n moment verhard ik gewoon en word ik heel kortaf en rationeel. Omdat ik ergens altijd het idee dat ik krachtig moet blijven, omdat kwetsbaar zijn voor mij voelt als falen. Hoe graag ik ook anders zou willen, zit het er gewoon ingesleten.
Ik bedacht helaas ook pas na het gesprek dat ik waarschijnlijk heel hard gereageerd :') op zo’n moment gaat het gewoon atomisch :=

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 18:02

Blijkbaar druk bij de woningstichting.. probeer ze al een week lang te pakken te krijgen. Meerdere terugbelverzoek en staan er.
Maar wordt steeds doorverbonden met de noodlijn, en vervolgens krijg ik te horen dat mijn melding geen spoed is.

Wat ik ook wel snap, maar ik bel gewoon tijdens kantoortijden als ze open zijn.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 18:13

Had gisteren een sollicitatie voor een hele simpele kantoor functie in de klantenservice. Kom uit de ziektewet en ze vroeg ernaar. Ik antwoord altijd met "fysieke klachten maar gaat nu weer goed"
Wordt ik vanmiddag gebeld dat ik ben afgewezen omdat ze denken dat ik mentaal gezien de werkdruk niet aan kan :+ oké dan.

Dit is de simpelste functie waar ik ooit voor gesolliciteerd heb, yet het meest uitgebreide sollicitatie proces ooit (voor bijna minimumloon ook nog eens). En de inwerk weken zijn in Amsterdam, de functie in Tilburg.
Ey zak een eind met je personeels tekort. }:0

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 18:16

Ja inderdaad, wat stom is dat Nyaleti.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 18:23

Mijn overuren zouden in de 2e week van Januari uitbetaald worden ipv eind Januari i.v.m het boekjaar.

Het is nu week 4 en we hebben nog geen cent gezien.
Ik moet echt broodnodig tanken... _O-

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 18:35

Ik had van het weekend uit mezelf een leuk klusje gedaan voor werk. Wel veel werk, maar niet te moeilijk. Maar ik ben nu al een paar dagen echt motivatieloos en moe. Misschien dat een paar dagen niets doen toch een beter idee is? Of ik word ziek, kan ook nog.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 19:21

xSagan schreef:

Dat had ik gisteren een uur nadat Tommy was ingeslapen.
Dus ik deed open met een mega betraand gezicht.
Snot tot aan mijn tenen….

Hahahaha hij schrok wel.

Ik zei alleen. Je hebt wel een slechte timing.
En toen deed ik de deur weer dicht.

Ik verwachtte mijn moeder, maar die stond niet voor de deur.

flintstones

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 19:26

nou ik heb vakantie en dringend rust nodig...
gister rond 21u30 in mijn bed gekropen
om half 3 vannacht klaarwakker...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 20:09

Note: niet je volle bord pasta op je voet laten vallen waardoor alle parmazaanse kaas op het tapijt belandt. En het deed zeer. :=

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 20:18

MARenAMY schreef:
Ik erger me echt aan mezelf -O-
Ik ben namelijk echt enorm slecht in over mezelf praten (op kwetsbaar gebied). Ik kan namelijk prima leuk met mensen praten en ben ook graag een luisterend oor voor mensen, maar andersom… ik moet er er niet aan denken :+ hoe aardig het ook bedoelt is…

Vandaag vroeg er dus iemand waar ik wel goed mee kan dus iets over een oude verzorgpony van me, waar ik bij de verkoop wel het een en ander vervelende dingen mee heb meegemaakt.
Ik heb in die tijd het verdriet ook niet z’n plaats gegeven, dus het is nu niet bepaald mijn favoriete onderwerp…
Maar goed, diegene kon dat natuurlijk niet weten, want het was een gewoon een oprechte, aardige en gemeende vraag. Ik vind het dan zo stom van mezelf, want op zo'n moment verhard ik gewoon en word ik heel kortaf en rationeel. Omdat ik ergens altijd het idee dat ik krachtig moet blijven, omdat kwetsbaar zijn voor mij voelt als falen. Hoe graag ik ook anders zou willen, zit het er gewoon ingesleten.
Ik bedacht helaas ook pas na het gesprek dat ik waarschijnlijk heel hard gereageerd :') op zo’n moment gaat het gewoon atomisch :=

Ik heb dit ook. Ben er pas beter in geworden toen mijn psych zei dat huilen mag en dat het laat zien dat je ergens om geeft. Weet niet of ik blij moet zijn dat ik om elke scheet kan zitten janken nu :')

Ik ben echt kapot. Zelden zo geconcentreerd kunnen werken thuis, dus dat is wel positief. Het is ook zo koud, zodra je buiten stapt voel je dat gewoon energie vreten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 20:50

Nyaleti schreef:
Had gisteren een sollicitatie voor een hele simpele kantoor functie in de klantenservice. Kom uit de ziektewet en ze vroeg ernaar. Ik antwoord altijd met "fysieke klachten maar gaat nu weer goed"
Wordt ik vanmiddag gebeld dat ik ben afgewezen omdat ze denken dat ik mentaal gezien de werkdruk niet aan kan :+ oké dan.

Dit is de simpelste functie waar ik ooit voor gesolliciteerd heb, yet het meest uitgebreide sollicitatie proces ooit (voor bijna minimumloon ook nog eens). En de inwerk weken zijn in Amsterdam, de functie in Tilburg.
Ey zak een eind met je personeels tekort. }:0

Heb dat ook zo vaak gehad of dat ze het risico niet durven nemen.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 21:07

Jongere op een fatbike welke bijna werd aangereden door een bus. Kom op, het is mistig en donker. En dan denk je dat het handig is om een bus, die op een kruispunt naar links wil, snel links te passeren? Oja, en natuurlijk zonder dat je licht op je fatbike hebt natuurlijk :Y)

Ik fietste een paar meter verder en hoorde de bus achter mij vol op de rem gaan.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 21:19

Het was zo heerlijk rustig zonder die Amerikanen op tiktok. Nu kan ik geen app openen zonder het domme gezwets over die humpty dumpty te moeten lezen/zien/aanhoren.

Zo maar gewoon douchen en naar bed denk ik.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 21:29

Luchtbed die zichzelf zou opblazen.

Denk dat ik dan toch logeerbed bij mijn ouders moet ophalen. :+

Afbeelding
Of kijk ik nu zo scheel.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 21:46

Afbeelding

Dat we morgen niet meer dit uitzicht hebben -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 21:48

Marcella schreef:

[ Afbeelding ]
Of kijk ik nu zo scheel.

Betekent dat niet gewoon dat de pomp er niet bij zit? :+

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 21:57

Hoe kan een luchtbed zichzelf opblazen? Er zit dan toch altijd een snoer aan waardoor hij zich elektrisch oppompt? En als je de schakelaar omzet dan trekt hij hem weer leeg.
Maar zonder elektra kan hij toch niks doen?

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 21:58

Vanmorgen bij de fysio geweest, er is achteraf gezegd dat ik er goed last van kan hebben...
Nou dat is echt niet gelogen, maar kan eigenlijk bijna niks met die arm.

Pijn in de schouderkop, en voel het ook in mijn elleboog terwijl dat niet behandeld is.
Mijn schouder/iets boven arm en mijn pols/hand is behandeld, en ik voel hem goed.

Hopelijk morgen minder, en de halve dag goed last gehad van mijn onderrug.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 22:11

Zelf opblazende luchtbedden bestaan, Decathlon heeft er ook eentje.

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 22:39

Schooldag vandaag van 10u tot half6. morgen ochtend gaat m'n wekker weer kwart over 6. Mentaal voel ik me even klote en ik ben echt gesloopt. Slaap al nachten slecht. Hopelijk kan ik vanavond even goed bij slapen. Ik ga m'n bed opzoeken :z

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 22:45

MarlindeRooz schreef:
Marcella schreef:

[ Afbeelding ]
Of kijk ik nu zo scheel.

Betekent dat niet gewoon dat de pomp er niet bij zit? :+

Vrees het. :+

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 22:56

De verhuurder van ons pand is een fijne vent die weinig kan (dit zegt ie zelf ook) en gewoon voor alles een mannetje inhuurt. Zo ook voor de huurdingen te regelen.. die man is echt vanaf moment 1 een eikel. Hij had ineens een indexering gedaan die totaal uit de lucht gegrepen was.hierop aangesproken en nieuwe berekening toegestuurd... Om me te sarren gaatie nu elk jaar dat niet geïndexeerd was, alsnog indexeren. Hoop dat de verhuurder daar niet in mee gaat want volgens diezelfde overeenkomst moet hij jaarlijks een overzicht van gemaakte kosten van levering van zaken en diensten overleggen , die ik nog nooit heb ontvangen en waarvan ik weet dattie dat niet heeft.

En ik wil aircos zodat ik er kan werken in de zomer. Zou leuk wezen.

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 23:08

daantjuhhh schreef:
xSagan schreef:

Dat had ik gisteren een uur nadat Tommy was ingeslapen.
Dus ik deed open met een mega betraand gezicht.
Snot tot aan mijn tenen….

Hahahaha hij schrok wel.

Ik zei alleen. Je hebt wel een slechte timing.
En toen deed ik de deur weer dicht.

Ik verwachtte mijn moeder, maar die stond niet voor de deur.

Niet fijn voor jou natuurlijk, maar fijn dat ik daarin niet alleen ben met onhandige reacties daar op geven. Hoop dat je een beetje heb kunnen slapen?