Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
rien10 schreef:Stom; je kind, partner feliciteren op social media. Doe dat persoonlijk.
"Mijn prachtige Truusje wordt vandaag alweer 15 jaar. Ze is zo gegroeid het afgelopen jaar! Dat je maar een mooie vrouw mag worden lieve schat." Aaaacchchhhhggggggrrrrrrrr
rien10 schreef:Stom; je kind, partner feliciteren op social media. Doe dat persoonlijk.
"Mijn prachtige Truusje wordt vandaag alweer 15 jaar. Ze is zo gegroeid het afgelopen jaar! Dat je maar een mooie vrouw mag worden lieve schat." Aaaacchchhhhggggggrrrrrrrr
MarlindeRooz schreef:Alja schreef:Of mensen die hun eigen bericht liken!
Snap ik ook niet en vind ik stom
Ik ken iemand die denkt dat ze een soort influencer is. Maar ze heeft meerdere accounts en wisselt dan van account om haar eigen berichten te liken. Dan heeft ze 5 likes waarvan 1 van haar moeder en 4 van haar zelf.
_Karlijn schreef:rien10 schreef:Stom; je kind, partner feliciteren op social media. Doe dat persoonlijk.
Ja of in onze familiechat, waar mijn nichtje bijvoorbeeld mijn tante (haar moeder) feliciteert, ipv even persoonlijk te berichten of te bellenNiet alleen mn nichtje, ook andere leden van de chat doen dat.