Ik drink de koffie bij ons niet.
Wel de thee.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Wel de thee.

Little_Gift schreef:Ik verschiet ervan dat die vloertegels daar nog zo goed onderuit gekomen zijn

LWDaisy schreef:Little_Gift schreef:Ik verschiet ervan dat die vloertegels daar nog zo goed onderuit gekomen zijn
Doodeng haha.
We hebben 5 jaar geleden de accumulatiekachels al uitgebroken, en hoewel de tegels toen ook heel smerig waren, is er geen enkele gesneuveld![]()
Nu lopen we wel tegen een aantal gebroken en ontbrekende plinten aan, maar ik hoop dat er op zolder nog een doos staat
Er is 2 meter exact dezelfde sierlijst onderweg, en mijn papa komt het plafond schilderen. Dan peuteren we ook de rozetten van het plafond![]()
En de nieuwe kachel kan minstens een meter verder naar achter, heerlijk vinden we dat![]()
We twijfelen over wat we met de muur rechts gaan doen.
Ik wil één van onze woonkamerkasten daar kwijt; mijn vriend wilt een kattenmuur. Misschien kunnen we het combineren haha.
Links kan de tv eindelijk een stuk opschuiven.
We gaan, als we dan toch bezig zijn, heel de woonkamer schilderen.
Ik denk 2 groene muren, de rest wit. En we willen ook nieuwe gordijnen![]()
Ik ben volgende week jarig, ik denk dat ik maar bonnen van de Gamma vraag haha.
Vinny12511 schreef:Nee, ik wilde wel dat het fatsoenlijk gedaan werd dus heb een bedrijf ingeschakeld.
De roze muur heb ik wel zelf gedaan. Die had dezelfde kleur als de haard maar wilde, eveneens na 20 jaar, eens wat anders.
Eerst voorstrijk ertegen en daarna twee lagen Tex. Viel me echt mee hoeveel werk dat was.