Show je Vinted koopjes!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-23 10:51

Ja even spoelen in water met azijn. En 10min laten staan kan prima. Evt wat lanoline erbij. Daarna tussen 2 handdoeken leggen en oprollen. Zo krijg je bijna al het water er uit en droogt het sneller. Als nu lang duurt om te drogen ruikt het ook niet fijner. En als droog weer is buiten leggen in het gras. Dat werkt ook vaak wel.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 10:54

Ga ik dat proberen, thanks! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 11:00

_lautje_ schreef:
Ja die is van Black Label. Dat label is zoals ik hem altijd ken.
Je ziet op de foto ook dat het een mooie stof is. Zacht en fluffy.

Waarom twijfelde je over dit label?
Waar je op kan letten is de kwaliteit en stofuitdrukking. Is er iets te zien aan losse draadjes.
Een item van kasjmier en of zijde (wat ook echt daarvan is gemaakt) is gewoon qua stof te duur om na te maken.
Een item waar geen grote merklogos op staan idem. Dat is niet interessant want waarom zou je dat namaken als niemand direct ziet waarvanhet is nagemaakt.
RL wordt heel veel nagemaakt, maar dat is interessant voor de polo’s en items die je direct als zodanig herkent met logo er op. En snel en simpel na te maken zijn met goedkope stoffen en ontwerpen.
Idem voor merken als Louis Vuitton, Gucci, TH, Burberry…

Deze trui zie je op de foto dat het echt een hele mooie trui is qua stof en ontwerp.

Duidelijk!

Ja ik weet gewoon niet wat wel of niet goed is zegmaar.. op internet stond het maatlabeltje rechts naast het normale label zit daarom twijfelde ik.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 11:10

8nnemiek schreef:
Hebben jullie een goede tip hoe je rooklucht uit wol krijgt?
Ik heb een mooie trui binnen gekregen, maar hij stinkt een beetje. Niet enorm, maar wel genoeg dat ik er last van heb als ik hem aan heb.
Kun je wol zonder problemen in azijn leggen en werkt dat goed?

Insprayen met een water/azijn mengsel werkt goed :j.

Al is rooklucht wel hardnekkig.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-23 11:38

Marlou91

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 11:40

Ik vind de blouse echt prachtig maar ik denk dat hij mij te klein is :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 11:42

Super gave blouse! Maar ik ben bang ik daarin ook de hulk ben.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 11:42

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 11:45

Ik heb die blouse in dezelfde kleur en draag het met veel plezier, zeker een aanrader!

November108

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 12:28

Kaitlyn schreef:
_lautje_ schreef:
https://www.vinted.nl/items/3717292378- ... lph-lauren
Mooie jurk met zijde en kasjmier voor €30 van RL Black Label
Super mooie zijden blouse van black label voor €35. Hier is deze favoriet
https://www.vinted.nl/items/3679994434- ... lph-lauren

Ik vind die jurk ergens fantastisch, en ergens heel erg vreselijk :')

Ik vind hetzelfde van die jurk als jij :') haha!

Ik heb ook eindelijk wat koopjes weer via Vinted! Het zijn wel alleen maar boeken haha. Een boekenserie gekocht die in nieuwstaat is voor de helft van de nieuwprijs, bij een andere koper 3 boeken gekocht die nog op mijn verlanglijst stonden voor niet al te veel en bij nog een andere verkoper een boek voor 1/3e van de normale verkoopprijs gekocht... Ik ga verhuizen en in het nieuwe huis is plek voor een mini-bieb voor mij dus ik mag inslaan *\o/*

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-23 12:54

Dat is een hele jurk voor de winter met maillot en stoere dubarry laarzen er onder. Blouse er nog onder.
Ik denk dat hij aan vreselijk meevalt. Maat je moet het stoer dragen. Anders is het vreselijk truttig.

Die blouse is aardig stretchy. En hoort aangesloten.

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 14:40

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 14:54

Hebben jullie nog tips voor het verkopen op Vinted?
Ik heb een tijdje geleden gewoon om te proberen eens een trui erop gezet, en die is nu verkocht. Toch leuk, mijn eerste verkoop. Ik wil al langer ruimte maken in mijn kledingkast, maar weggooien of gratis weggeven vond ik altijd zonde.
Dus ik heb gisteren een stapel vloeipapier binnen gekregen om de kleding netjes te kunnen verpakken..
Hebben jullie bepaalde trucs om meer op te vallen tussen de advertenties? Behalve gewoon goede foto's natuurlijk..

November108

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 15:06

8nnemiek schreef:
Ik heb een tijdje geleden gewoon om te proberen eens een trui erop gezet, en die is nu verkocht. Toch leuk, mijn eerste verkoop. Ik wil al langer ruimte maken in mijn kledingkast, maar weggooien of gratis weggeven vond ik altijd zonde.
Dus ik heb gisteren een stapel vloeipapier binnen gekregen om de kleding netjes te kunnen verpakken..
Hebben jullie bepaalde trucs om meer op te vallen tussen de advertenties? Behalve gewoon goede foto's natuurlijk..

Toen ik er een keer echt veel op had staan (mijn vriend en ik zijn allebei 2 kledingmaten afgevallen dus was echt onze volledige kledingkast) kreeg ik een keer een aanbieding van Vinted om de kledingkast in de etalage te zetten. Ik verkocht toen alles echt extreem snel, misschien wel 20 dingen per dag. Als ik nog een keer zoveel zou plaatsen vind ik het dat zeker weer waard. Maar over het algemeen merk ik dat het meeste vrij vlot verkoopt zolang je maar realistisch geprijsd hebt. Ik maak altijd foto's van het artikel helemaal, closeup van een printje evt, closeup van de maat en closeup van het labeltje.

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 15:13

Mijn verkopen lopen soms supergoed en dan weer voor geen meter. Mij valt op dat met name de merkkleding goed verkoopt. De items van de sting/costes bv niet zo snel. Ondanks dat hier nieuwe items tussen zitten en dus in veel betere staat.

Afgelopen week had ik een aantal truien/vesten liggen waar ik echt vanaf wou, maar zonde vond om weg te gooien. Toen heb ik er een bundel van gemaakt met 8-9 truien/vesten voor 4 euro. Was meteen verkocht, ik ben er vanaf en iemand anders is er blij mee. Afgelopen week ook een heel aantal zwangerschapsboeken te koop gezet, nooit gelezen door mij dus dacht eurotje is prima, weg ermee :+ maar blijkbaar was daar grote vraag naar haha. Alles was in 1 dag verkocht.

En als koper ben ik eerder geneigd bij iemand te kopen waar ik een bundel af kan nemen, dus probeer zelf ook voldoende aanbod te hebben in dezelfde maat.

Vraag me wel af hoe je in je 'bio' zo'n gefilterde links kunt plaatsen? Dat zie ik wel eens voorbij komen (bijvoorbeeld meisjeskleding maat 86) en is wel zo handig als je een bundel probeert samen te stellen.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 15:14

Ik doe regelmatig etalage bij kinderbijslag/ loonstortingen en upload die week dan ook veel.
Dan kan het echt lekker oplopen :)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 15:16

Lys_PPA schreef:
Vraag me wel af hoe je in je 'bio' zo'n gefilterde links kunt plaatsen? Dat zie ik wel eens voorbij komen (bijvoorbeeld meisjeskleding maat 86) en is wel zo handig als je een bundel probeert samen te stellen.

Dit is mijn #
Zet je in je profiel en onder de advertentie

Afbeelding

Nu is het toys maar kan ook girl80 zijn bijvoorbeeld

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 15:18

Vind een close up foto van het materiaal, zodat je kan zien hoe de kwaliteit is, altijd fijn. En hoe meer eigenschappen je vult hoe meer je in zoekfilters terecht komt.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 15:33

8nnemiek schreef:

Als ik echt snel van iets af wil zet ik het gewoon écht heel goedkoop erop (werkt natuurlijk niet als je er wel iets aan wil overhouden :+ )

Al heb ik ook nog items van 1 euro erop staan die niemand hoeft _O-

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-23 16:23

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 16:29

_lautje_ schreef:
Ethelate schreef:
100% zijde gebreide trui.. is dat fijn spul?
https://www.vinted.nl/items/3729737375- ... e-100-soie

Ja!!
Ik heb deze en een paar soortgelijke. Het is heerlijk. Haakt soms wel, maar zo soepel en comfortabel.

Aha top dankjewel, gekocht voor €27.
En die zijde blouse die jij tipte ook :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-23 16:48

Koopje! Ik heb m paar jaar terug in de outlet gekocht voor 70% korting. Normale prijs was geloof ik €600 ofzo. Was ik al heel gelukkig mee als koopje :))

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 17:00

Suusjepluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 18:07

He bummer -O- Ik had een super mooie trui gezien en bewaard. Ik vond hem echt heel gaaf, maar omdat ie fel brandweerrood was moest ik een toch een uurtje over twijfelen. Weg trui... Eigen schuld natuurlijk, maar bah even balen hoor.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 20:05

Ik zoek nog echt leuke truien met wol, merino, cashmere, alpaca erin

Ik wil geen Ralph Lauren want ook al laat Lau mooie items zien het is niet aan mij besteed vind dat merk echt te saai voor woorden, echter heb ik wel gave vest voor kind van Ralph Lauren door Lautje

Ik zoek dus mooie truien

Merken die ik zelf gebruik met zoekfunctie zijn
Catwalk junkie
Second famale
Selected femme
Jcsophie
Gustav

Waar kan ik nog meer naar kijken want ik heb het koud