denisesilver schreef:Mensen, ik heb net 15 minuten gezicht naar mijn sleutels. Zitten ze gewoon nog op m'n auto...
Het was net ook wel heel donker, snap wel dat je ze niet zag.

Hier wakker geworden met hoofdpijn en een hele lange to-do list.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Adelaide71 schreef:Spoiler:influencers...
Dat over-consumeren (is dat een woord überhaupt??) en dat etaleren, vanSpoiler:
kan toch niet meer in deze tijd? Vind het echt redelijk schaamteloos... Ze zouden hun platform eens kunnen gebruiken om juist het tegenovergestelde aan de kaak te stellen, maar ja, dat brengt geen geld in het laatje.. man, man, man de uiterlijke schijn... echt dat is dus mijn ergernis...
Jaja, stop wel met kijken...
Foaly schreef:Adelaide71 schreef:Spoiler:influencers...
Dat over-consumeren (is dat een woord überhaupt??) en dat etaleren, vanSpoiler:
kan toch niet meer in deze tijd? Vind het echt redelijk schaamteloos... Ze zouden hun platform eens kunnen gebruiken om juist het tegenovergestelde aan de kaak te stellen, maar ja, dat brengt geen geld in het laatje.. man, man, man de uiterlijke schijn... echt dat is dus mijn ergernis...
Jaja, stop wel met kijken...
Fixed it for you
miereneter schreef:Fly_high schreef:Ik wil lekker zitten vreten maar heb niets vreetbaars in huis :'(
![]()
[Totaal offtopic: vroeg me elke keer af wat je onderschrift betekende, dus eindelijk eens door Google translate gehaald, en daarna door naar de Wikipediapagina van Szczebrzeszyn. Toch weer wat leuke random wetenswaardigheden opgedaan!]
Captain schreef:Mensen die denken alle wijsheid in pacht te hebben en dit uiten met mooie woordjes maar zelf iets presteren ho maar.Hoezo dan anderen steeds de les lezen?
Relaxed schreef:Dat is k*t, maar kan het CBR niks aan doen toch?
fotolijstje schreef:Relaxed schreef:Dat is k*t, maar kan het CBR niks aan doen toch?
De vragenstelling sloeg helemaal nergens op
Er was dus een vraag dat ging over hoe hard je op de autosnelweg mag, 80, 100 of 130. In principe is alles goed dus welke zou je überhaupt moeten kiezen
Moet wel toegeven dat ik echt niet 2 weken van te voren begonnen ben met leren
DuoPenotti schreef:Balen zeg
Dan ben ik wel benieuwd naar het antwoord.
Mijn ingeving zou zijn 80.
130 mag alleen maar in de avond. (en dan ook niet overal)
100 mag je niet als je er een aanhanger achter hebt. Blijft 80 over.
Maar mijn redenatie is wellicht ook fout.
Al erg lang geleden examen gedaan.
_fotolijstje_ schreef:De vragenstelling sloeg helemaal nergens op
Er was dus een vraag dat ging over hoe hard je op de autosnelweg mag, 80, 100 of 130. In principe is alles goed dus welke zou je überhaupt moeten kiezen
Moet wel toegeven dat ik echt niet 2 weken van te voren begonnen ben met leren
_San87_ schreef:Ik neem aan dat je 100 geantwoordt hebt?
Fly_high schreef:Captain schreef:Mensen die denken alle wijsheid in pacht te hebben en dit uiten met mooie woordjes maar zelf iets presteren ho maar.Hoezo dan anderen steeds de les lezen?
Weet niet of het zo bedoeld is, maar het is soms zo mijn ergernis in de paardenwereldZelf nauwelijks op een paard kunnen zitten maar iedereen de les willen lezen, en dan echt van die mensen die net niet doodgaan als ze een boomstammetje in het bos moeten springen maar een SWOT-analyse kunnen maken van hoe iemand zijn 4* cross had moeten rijden.
stiekem jaloers op hun zelfvertrouwen