Oeh, ik heb nog een leuk voorwerp in mijn huis gevonden: mijn nieuwe rugzak!
Twee weken geleden gekocht, gisteren eindelijk getest. Het ding heeft led-lampjes!! Handig dus als ik in het donker de baan op moet (ik rij met de scooter), ik voelde me meteen meer zichtbaar

Hij zou ook waterdicht zijn, maar van mij hoeft het niet perse te regenen zodat ik dat kan testen, ik geloof het zo ook wel haha.
Ik las ergens Atypical. Geweldig leuke serie!!
Ik ben wel een Harry Potter fan, ieder zijn/haar mening natuurlijk

Ik verwachtte de nieuwste uitgave van Jim Kay gisteren, maar helaas...
Bridgerton vond ik trouwens ook ge-wel-dig. De serie, de boeken, de audioboeken
Breaking bad heb ik nooit gezien. The walking dead wel, maar helaas niet meer zo'n fan van. De eerste seizoenen vond ik top, daarna niet meer. Carl is echt een rotjong hahaha.
Verder voel ik me niet de slimste vandaag. Gisteren een 4 uur durende workshop omtrent polarisatie gehad. Na 4u kan ik nog steeds niet zo goed uitleggen wat polarisatie juist inhoudt, dus volgens mij heb ik meer workshops nodig. Het was een interessant onderwerp, maar ik weet nog steeds niet erg goed hoe ik dat moet gaan toepassen tijdens mijn werk. Maar de workshop was pas na 17u gedaan en ik moest daarna ook nog naar de paarden, dus tegen dat ik daar klaar was was het donker genoeg om mijn rugzak te activeren, dus dat was wel positief haha. En ik heb een eervolle vermelding gekregen van meneer de directeur, omdat ik als groentje een trauma heb opgelopen, de ballen had om dat gewoon met de "oude rotten" te delen én nog steeds met een big smile mijn werk kom doen
Dus mocht mijn Santa in kinderlijke bewoordingen "polarisatie" kunnen uitleggen en hoe ik dat op de werkvloer moet kan toepassen: please

Ikea-kasten: ik heb een vent die weigert om handleidingen te raadplegen. Dus blijven we steeds met een vijs of plug zitten