Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
germie schreef:Dan haal je misschien seksuele gevoelens voor een ander of in het geheel geen seksuele gevoelens meer hebben door elkaar? (geen idee hoor, zouden ouderen nog wel de gevoelens hebben?)
Maar het is echt een geaardheid. https://www.oneworld.nl/lezen/seks-gend ... vattingen/
Het is echter wel een geaardheid die je vaak niet kunt aankruisen.
BaileyMix schreef:Bejaarden schijnen trouwens in die bejaardenhuizen heel veel seks te hebben, onbeschermd, vandaar dat daar zoveel soa's voorkomen
luxx schreef:Maar linksom of rechtsom, welke naam je het beestje ook geeft, is er niets raars en al helemaal niets ongezonds aan.germie schreef:Dan haal je misschien seksuele gevoelens voor een ander of in het geheel geen seksuele gevoelens meer hebben door elkaar? (geen idee hoor, zouden ouderen nog wel de gevoelens hebben?)
Maar het is echt een geaardheid. https://www.oneworld.nl/lezen/seks-gend ... vattingen/
Het is echter wel een geaardheid die je vaak niet kunt aankruisen.
Daar is dus niet iedereen het over eens. De Nederlandse wikipedia zegt dit 'Door sommigen wordt aseksualiteit ook wel aangeduid als het ontbreken van een seksuele geaardheid, hoewel dat door aseksuelen soms als inaccuraat wordt gezien'. Dat het zo op Wikipedia staat geeft natuurlijk wel aan dat daar wat discussie over is en dat niet iedereen dat hetzelfde ziet
Biks2 schreef:Leuk glow golf! Zijn jullie al lang aan het chatten?
Ik heb momenteel 2 dingen lopen, een man waar ik nu twee dates mee heb gehad (met twee weken tussenperiode). Hij appt me veel, het is wel gezellig, maar geen idee waar het heen gaat.
Andere is een man die ik nu 7 weken date, al veel afgesproken maar ook geen duidelijkheid. Wel gevraagd en toen wist hij het allemaal nog niet.
Ik ga het denk ik binnenkort afkappen, ik heb zelf helemaal geen haast met een relatie maar elkaar 1x per week zien (wat niet eens duidelijk ingepland wordt) vind ik op dit punt ook te weinig om echt een connectie op te bouwen.
Mkango schreef:Maar linksom of rechtsom, welke naam je het beestje ook geeft, is er niets raars en al helemaal niets ongezonds aan.
Mkango schreef:Peelie schreef:Gelukkig is jouw (vrij ongefundeerde en niet van enige kennis getuigende) mening in deze totaal niet van belang.Mag ik niet niet normaal vinden als je niet of bijna nooit seks hebt. Dat vind ik nog veel raarder (en ongezonder) dan iemand die iedere dag, of god forbid, meerdere keren per dag seks wilt of heeft.
Peelie schreef:[
Ik heb juist om die rede in mn bio staan sapiosexueel, want als ze al nieteens de moeite nemen om op te zoeken wat het in houdt.
Het gaat mij ook niet perse om opleidingsniveau, maar om de manier van denken, die vaak toch wel gelijk staat aan een bepaald opleidingsniveau, maar soms verrassen mensen je.
Ik zou niet willen zeggen dat het een meme is.
Ik heb in het verleden wel eens met een man gedate die absoluut niet aantrekkelijk was (wel verzorgd). Maar hij was arts, erg intelligent en gewoon een heel boeiende gesprekspartner. Interessante kijk op het leven. Daar levelde ik fijn mee.