Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 21:27

Wat is veel en wat is weinig dat is zo subjectief!? Is dat 1x pweek is dat 1x per maand of 1x per jaar?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 21:28

Zonnetje81 schreef:
Wat is veel en wat is weinig dat is zo subjectief!? Is dat 1x pweek is dat 1x per maand of 1x per jaar?
Precies, het is maar net waar de behoefte aan is. Er zullen vast mensen zijn die drie keer per dag nog te weinig vinden, en mensen die een keer per jaar al veel vinden. :=

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 21:29

Laten we geen of weinig seks niet meteen ongezond noemen alsjeblieft. Voor de ene is het gewoon belangrijker dan voor de ander, klaar.

Zonnetje81

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 21:31

Ja en met de ene persoon binnen een relatie heb je daar meer behoefte aan dan de ander, of de een triggert je beter. Ik heb in relaties aan beide kanten gestaan, mijn partner beschuldigen dat ie nooit wilde en andersom dat ik dacht: laaaaat maarr.

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 21:49

Afgelopen tijd in een bejaardentehuis gewerkt, volgens mij zijn de meeste bewoners daar aseksueel, niet allemaal denk ik maar de meeste mensen wel. Dus waarschijnlijk kun je het zo zien dat we bijna allemaal aseksueel worden op een bepaald punt in ons leven, de één alleen wat eerder dan de ander :+ ik zie ook niet zo goed hoe je dat een geaardheid kunt noemen maar las dat niet alle wetenschappers het daar mee eens zijn. Net zoiets als atheïsme een geloof noemen

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 21:55

Dan haal je misschien seksuele gevoelens voor een ander of in het geheel geen seksuele gevoelens meer hebben door elkaar? (geen idee hoor, zouden ouderen nog wel de gevoelens hebben?)

Maar het is echt een geaardheid. https://www.oneworld.nl/lezen/seks-gend ... vattingen/

Het is echter wel een geaardheid die je vaak niet kunt aankruisen.

Enne, ik heb juist hoger opgeleid er bij gezet omdat bij geinteresseerd in wat diepere gesprekken ook niet bracht wat ik zocht, het ging nog steeds over vlees.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 21:58

Hoger opgeleiden praten ook over vlees en HOE OOIT.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 21:59

Sowieso verschilt het toch ook nog binnen een relatie? In het begin doe je het 3x per dag, dat wordt echt wel minder :')

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 22:06

germie schreef:
Enne, ik heb juist hoger opgeleid er bij gezet omdat bij geinteresseerd in wat diepere gesprekken ook niet bracht wat ik zocht, het ging nog steeds over vlees.

Sorry, maar hoger opgeleiden gooien ook gewoon met worst naar mogelijke partners. :D

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 22:09

Haha, ja verrassing, ook hoogopgeleiden neuken :') Wel een beetje vreemd om te denken dat dat een link heeft hoor.

Bejaarden schijnen trouwens in die bejaardenhuizen heel veel seks te hebben, onbeschermd, vandaar dat daar zoveel soa's voorkomen *D

Edit: ik heb trouwens echt noooooooit zulke gesprekken via Tinder/Happen/Bumble. Dus dan zit het hem toch in iets anders, denk ik.

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 22:12

germie schreef:
Dan haal je misschien seksuele gevoelens voor een ander of in het geheel geen seksuele gevoelens meer hebben door elkaar? (geen idee hoor, zouden ouderen nog wel de gevoelens hebben?)

Maar het is echt een geaardheid. https://www.oneworld.nl/lezen/seks-gend ... vattingen/

Daar is dus niet iedereen het over eens. De Nederlandse wikipedia zegt dit 'Door sommigen wordt aseksualiteit ook wel aangeduid als het ontbreken van een seksuele geaardheid, hoewel dat door aseksuelen soms als inaccuraat wordt gezien'. Dat het zo op Wikipedia staat geeft natuurlijk wel aan dat daar wat discussie over is en dat niet iedereen dat hetzelfde ziet

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 22:18

BaileyMix schreef:
Bejaarden schijnen trouwens in die bejaardenhuizen heel veel seks te hebben, onbeschermd, vandaar dat daar zoveel soa's voorkomen *D

Waar ik werk moet je de meeste mensen helpen met eten en hebben ze een luier om, dus dat lijkt me erg sterk. De verzorgenden vertelden me wel dat er 1 meneer regelmatig klaarkomt wanneer ze hem wassen

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 22:19

Relaxed schreef:
Sowieso verschilt het toch ook nog binnen een relatie? In het begin doe je het 3x per dag, dat wordt echt wel minder :')

Haha op een gegeven moment is het nieuwe er wel vanaf ja.

Die soa's en bejaarden was vorig jaar in het nieuws ja. Ik moest toch wel een beetje grinniken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 22:21

luxx schreef:
germie schreef:

Daar is dus niet iedereen het over eens. De Nederlandse wikipedia zegt dit 'Door sommigen wordt aseksualiteit ook wel aangeduid als het ontbreken van een seksuele geaardheid, hoewel dat door aseksuelen soms als inaccuraat wordt gezien'. Dat het zo op Wikipedia staat geeft natuurlijk wel aan dat daar wat discussie over is en dat niet iedereen dat hetzelfde ziet
Maar linksom of rechtsom, welke naam je het beestje ook geeft, is er niets raars en al helemaal niets ongezonds aan.

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 22:22

_Mir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 22:35

Biks2 schreef:
Leuk glow golf! Zijn jullie al lang aan het chatten?

Ik heb momenteel 2 dingen lopen, een man waar ik nu twee dates mee heb gehad (met twee weken tussenperiode). Hij appt me veel, het is wel gezellig, maar geen idee waar het heen gaat.

Andere is een man die ik nu 7 weken date, al veel afgesproken maar ook geen duidelijkheid. Wel gevraagd en toen wist hij het allemaal nog niet.
Ik ga het denk ik binnenkort afkappen, ik heb zelf helemaal geen haast met een relatie maar elkaar 1x per week zien (wat niet eens duidelijk ingepland wordt) vind ik op dit punt ook te weinig om echt een connectie op te bouwen.

Ja, we zijn al wel een paar weken aan het chatten. Of het echt iets gaat worden, geen idee.. maar deze kerel is in ieder geval niet op 1 ding uit. Hij lijkt me wel leuk, heel correct en leven goed op orde. :)
Hij wil een weddenschap doen qua winnen met glow golf, hebben jullie leuke ideeën? :D

Zou je niet gaan voor een 3e date?

Als die ene man nog twijfelt dan zou ik niet op hem gaan wachten. Jij verdient een man die moeite voor je doet en achter je gaat.
Laatst bijgewerkt door _Mir op 20-12-22 22:36, in het totaal 1 keer bewerkt

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 22:35

Mkango schreef:
Maar linksom of rechtsom, welke naam je het beestje ook geeft, is er niets raars en al helemaal niets ongezonds aan.

Dat zeg ik ook niet ik sla alleen aan op geaardheid. 'A' staat in aseksueel voor niet. Niet seksueel. Seksuele geaardheid. Bij mij gaat dat niet helemaal goed in mijn hoofd. Voor de rest moet iedereen in de slaapkamer (of waar dan ook) doen waar die persoon gelukkig van wordt, met wie die persoon daar gelukkig mee wordt en zo vaak of zo weinig als die persoon wil, daar heb ik geen enkele mening over

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 22:50

Boeiend.

Germie, is er geen datingsite voor aseksuelen?

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 23:23

Mkango schreef:
Peelie schreef:
Mag ik niet niet normaal vinden als je niet of bijna nooit seks hebt. Dat vind ik nog veel raarder (en ongezonder) dan iemand die iedere dag, of god forbid, meerdere keren per dag seks wilt of heeft.
Gelukkig is jouw (vrij ongefundeerde en niet van enige kennis getuigende) mening in deze totaal niet van belang. :)

Ik dacht dat het wel duidelijk was dat het sarcasme van mijn opmerking af druipt :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 23:43

Nou peelie, dat is dus totaal niet duidelijk..

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 23:47

Even weer ontopic: Bumble stroomt weer over van de leuke mannen *D En ik zit ziek thuis, dus tijd zat om te swipen haha. Ben nu met 7 (!!) oprecht leuke mannen aan het babbelen, en met ééntje dus een date in januari gepland.

Verwerken who, gewoon doorrammen :*

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 00:14

De beste manier om over iemand heen te komen is door onder iemand te gaan liggen.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 00:36

Peelie schreef:
[
Ik heb juist om die rede in mn bio staan sapiosexueel, want als ze al nieteens de moeite nemen om op te zoeken wat het in houdt.

Het gaat mij ook niet perse om opleidingsniveau, maar om de manier van denken, die vaak toch wel gelijk staat aan een bepaald opleidingsniveau, maar soms verrassen mensen je.

Ik zou niet willen zeggen dat het een meme is.

Ik heb in het verleden wel eens met een man gedate die absoluut niet aantrekkelijk was (wel verzorgd). Maar hij was arts, erg intelligent en gewoon een heel boeiende gesprekspartner. Interessante kijk op het leven. Daar levelde ik fijn mee.

Was die arts niet diegene die zijn lange haren aan de douchedeur plakte? :+
Maar, dus een bericht van een presentator?? <<)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 00:38

WHAHWHAHWA. JA DIE JA B-)

En ja. Maar dat ga ik hier niet delen in het topic verder :')

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 00:41

Peelie schreef:
WHAHWHAHWA. JA DIE JA B-)

En ja. Maar dat ga ik hier niet delen in het topic verder :')

Dan heb je een hoog opgeleide.. plakt hij alles onder, brr -O-
Ooit maanden gedate met een anesthesist en die was zo slim dat hij perfect een dubbel leven kon leiden :+