De ene hond vindt alles en iedereen die hem aandacht geeft de leukste vd wereld.
En geef je wat lekkers dan ben je zijn allerbeste vriendje.

Als je hem pijn doet geeft hij na een paar waarschuwingen een hap, niet hard maar wel duidelijk genoeg om de boodschap over te brengen.
Fok je hem op dan hapt hij harder maar als je zegt dat hij zachtjes moet doen dan gaat hij zachtjes verder of likt je handen af.

De andere hond vindt kinderen best leuk maar ook heel spannend, zij zal dan ook weglopen als ze benaderd wordt door ze.
Maar haar moet je bijna letterlijk in stukken breken voor ze gaat happen oid.
Ik geef altijd aan dat je haar zelf naar je toe moet laten komen en rustig moet aaien enzo.
Tijdje terug was ik bij mijn moeder met de honden en 3 vd kleinkinderen werden een uurtje gedropt.
Geloof dat ze bijna 2, 4 en 6,5 jaar zijn dus drukte in de tent maar de 2 oudsten lieten de honden met rust en de jongste is een hondenmensje in de dop, die zat de hele tijd te kroelen met mijn reutje, propte beide honden vol met slagroomsoesjes en toen ik aangaf dat ze mijn teefje met rust moest laten omdat die haar een beetje eng vond luisterde ze daar ook perfect naar.