Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zertab schreef:Zet hem gewoon naast je op de bank.Dat ik goedkoop een tweedehands groter aquarium kan kopen... maar dat ik hem dus nu niet kwijt kan. Maar wel twijfel... want ik wil wel als ik de ruimte heb een groter aquarium.
MarcoBorsato schreef:Nou lekker dan, sta ik me helemaal uit te sloven in mijn vitrage in een ijskoude zee met mijn eenhoorn, reageer je niet eens.MarlindeRooz schreef:Moderatoropmerking:Dit bericht is leeggehaald omdat het niet voldoet aan de boktregelsModeratoropmerking:Dit bericht is leeggehaald omdat het niet voldoet aan de boktregels
Bloemetje75 schreef:Google maps die zei “hier links”... maar die weg was afgesloten vanwege wegwerkzaamheden. Volgende 2 links waren doodlopend (volgens de bordjes) volgens Google maps niet.....
dus 15 min later op bestemming. Ik zou er 10 min voor de afspraak zijn en was dus nu 5 min te laat. Niet fijn!
Bloemetje75 schreef:Google maps die zei “hier links”... maar die weg was afgesloten vanwege wegwerkzaamheden. Volgende 2 links waren doodlopend (volgens de bordjes) volgens Google maps niet.....
dus 15 min later op bestemming. Ik zou er 10 min voor de afspraak zijn en was dus nu 5 min te laat. Niet fijn!
Marije_1997 schreef:Bloemetje75 schreef:Google maps die zei “hier links”... maar die weg was afgesloten vanwege wegwerkzaamheden. Volgende 2 links waren doodlopend (volgens de bordjes) volgens Google maps niet.....
Vaak is er wel een omleiding aangegeven. Dus volgende keer wat beter op de gele borden lettenof even met flitsmeister rijden, die geven dat ook aan.
Nayomie schreef:Bloemetje75 schreef:Google maps die zei “hier links”... maar die weg was afgesloten vanwege wegwerkzaamheden. Volgende 2 links waren doodlopend (volgens de bordjes) volgens Google maps niet.....
Hahaha, dit klinkt zo herkenbaar. Maps gaf een keer aan dat ik moest afslaan, terwijl er een bord stond dat je verplicht rechtdoor moest rijden. Kostte me ook extra rijtijd daardoor.