Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

luuntje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 15:42

Hooikoorts.
Ik geniet van het zonnetje buiten en de aangename temperatuur.
Maar de pollen kunnen mij gestolen worden.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 15:49

Google maps die zei “hier links”... maar die weg was afgesloten vanwege wegwerkzaamheden. Volgende 2 links waren doodlopend (volgens de bordjes) volgens Google maps niet.....
dus 15 min later op bestemming. Ik zou er 10 min voor de afspraak zijn en was dus nu 5 min te laat. Niet fijn!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 15:49

Dat ik goedkoop een tweedehands groter aquarium kan kopen... maar dat ik hem dus nu niet kwijt kan. Maar wel twijfel... want ik wil wel als ik de ruimte heb een groter aquarium.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 15:50

MarlindeRooz schreef:
Moderatoropmerking:
Dit bericht is leeggehaald omdat het niet voldoet aan de boktregels

Kun je even reageren waarom je niet wilt reageren.....

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 15:53

Zertab schreef:
Dat ik goedkoop een tweedehands groter aquarium kan kopen... maar dat ik hem dus nu niet kwijt kan. Maar wel twijfel... want ik wil wel als ik de ruimte heb een groter aquarium.

Kan je niet met de meubels schuiven of een meubelstuk tijdelijk ergens anders heen.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 15:54

hagelslag schreef:
MarlindeRooz schreef:
Moderatoropmerking:

Kun je even reageren waarom je niet wilt reageren.....

Nee, ik ben onder mijn meeleessteen gekropen

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 15:57

Niobe schreef:

Stiekem of niet stiekem, that's the question

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 16:02

Moderatoropmerking:
Laatst bijgewerkt door Sica op 26-02-21 09:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Dit bericht is leeggehaald omdat het niet voldoet aan de boktregels.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 16:04

Zertab schreef:
Zet hem gewoon naast je op de bank. :+

MarcoBorsato schreef:
MarlindeRooz schreef:
Moderatoropmerking:

Moderatoropmerking:
Nou lekker dan, sta ik me helemaal uit te sloven in mijn vitrage in een ijskoude zee met mijn eenhoorn, reageer je niet eens. ;(
Laatst bijgewerkt door Sica op 26-02-21 09:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: quote verwijderd bericht aangepast

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 16:21

Dat er hier al ruim 100 jaar een groot park is waar zolang als ik weet kippen en hanen rondlopen en die beesten lopen ook buiten het park.
Nu gaan sommige omwonenden ineens klagen dat ze last hebben van die hanen, ze hebben zelfs een petitie opgestart.
Ik heb er 25 jaar naast gewoon en woon er nu schuin tegenover en er was nooit iemand die klaagde want het hoort erbij.
Ik vind dat hetzelfde als naast een school gaan wonen en zeuren dat je kinderstemmen hoort.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 17:26

Ah, de buurtkatten geven een miauwconcert. Lovely. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 17:33

Bloemetje75 schreef:
Google maps die zei “hier links”... maar die weg was afgesloten vanwege wegwerkzaamheden. Volgende 2 links waren doodlopend (volgens de bordjes) volgens Google maps niet.....
dus 15 min later op bestemming. Ik zou er 10 min voor de afspraak zijn en was dus nu 5 min te laat. Niet fijn!

Vaak is er wel een omleiding aangegeven. Dus volgende keer wat beter op de gele borden letten :) of even met flitsmeister rijden, die geven dat ook aan.

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 17:34

Telpeva schreef:
Niobe schreef:

Stiekem of niet stiekem, that's the question

Hahahaha onee ik ben hier zo schuldig aan :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 17:37

Bloemetje75 schreef:

Hahaha, dit klinkt zo herkenbaar. Maps gaf een keer aan dat ik moest afslaan, terwijl er een bord stond dat je verplicht rechtdoor moest rijden. Kostte me ook extra rijtijd daardoor. :P

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 17:42

KEVERS. Ik zie weer kevers. Ik heb vorige zomer een enorme keverplaag gehad vanuit mijn hamstervoer. Maar ze komen dus blijkbaar terug. Ik heb zo geen tijd, energie en kracht om weer alles leeg te trekken en te vergassen. :x

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 17:44

Marije_1997 schreef:
Bloemetje75 schreef:

Vaak is er wel een omleiding aangegeven. Dus volgende keer wat beter op de gele borden letten :) of even met flitsmeister rijden, die geven dat ook aan.

Ik reed in België...

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 17:46

Coconut schreef:
Monteur gebeld omdat onze koelkast een paar dagen achter elkaar een enorme herrie maakt(e).
Nu komt de monteur straks, maar nu maakt de koelkast geen herrie meer :')

Jaaaaaa en dan bel je ze af en gaat hij weer brommen! Echt altijd.

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 17:47

Ik heb heel erg honger maar het duurt nog ca. 50 minuten voordat ik thuis ben |o en dan moet ik ook nog koken pff..

Of ik gooi gewoon een diepvries pizza in de oven.. :)* twijfel..

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 17:50

Bloemetje75 schreef:
Marije_1997 schreef:

Ik reed in België...

Oh, maar daar weet Marije ook vast alles vanaf!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 17:51

Toch nog een beetje goed nieuws omtrent de situatie van mijn opa en oma. Mijn opa is nauwelijks ziek en kan gewoon alles doen ( maandag begonnen de klachten , neemt nu al af). Mijn oma heeft lichte tot milde klachten. Het is even spannend hoe het nu gaat verlopen maar dit is toch wel fijn!

Slecht nieuws is dat mijn tante er vrijdag nog is geweest , en nu ook hoestklachten heeft. De GGD zei dat ze niet in quarantaine moest. Maar als ik tel is dat toch echt binnen de 3 dagen....
En waarschijnlijk is het ook nog de Britse variant. De buurvrouw van mijn opa en oma lag voor een hartoperatie in het UMCG. En daar is afgelopen 2 weken een mega uitbraak op de hart en longdeling. De buurvrouw is afgelopen weekend naar huis gestuurd omdat ze besmet was. De buurman heeft met mijn opa en oma staan praten ( heel slim die had niet eens naar buiten gemogen) en waarschijnlijk het doorgegeven. Dit gesprek vond buiten plaats... Dus in de buitenlucht is het wel mogelijk...

Heel triest de buurman ligt inmiddels aan de beademing....

Maar ze zijn wel heel eigenwijs met testen en wachten heel lang. Ik zei al tegen mijn oma ga nu , je mag dan ook weer naar buiten als je weer beter bent anders moet je nog 20 dagen wachten. Tante zelfde verhaal laat je gewoon testen dan weet je waar je aan toe bent en voor ons als familie ook duidelijker als we wel wat moeten doen vindt ik het wel fijn dat je weet of iemand besmet is.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 19:17

Vanmiddag een uur moeten wachten op CT, en in de CT zelf bijna een paniekaanval door flashbacks. :( Die zag ik niet aankomen, ik vind de CT normaal nooit een naar onderzoek. Nu kwam ik er huilend en rillend uit. Stom.

JackieT

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 20:44

Gillende mensen bij het vaccineren

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 20:52

JackieT schreef:
Gillende mensen bij het vaccineren

Dit zou ik kunnen zijn hoor :') Prikangst is mega vervelend

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 21:03

Eindelijk uitslag van de bloedtest van de hond, moeten we nu nog twee weken wachten tot het middel om te behandelen er is -O-

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 21:16

Nayomie schreef:
Bloemetje75 schreef:

Hahaha, dit klinkt zo herkenbaar. Maps gaf een keer aan dat ik moest afslaan, terwijl er een bord stond dat je verplicht rechtdoor moest rijden. Kostte me ook extra rijtijd daardoor. :P

Zo ben ik een keer een fietsburg opgereden, vond het al raar hoe er naar mij gekeken werd :') Altijd goeie die google maps _O-