Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pandora2 schreef:Heerlijk Karin !
Waar ben je geweest in Belgenland ?
SdaphneS schreef:Turkije is nog oranje op de kaart en alleen noodzakelijke reizen zijn dus mogelijk.
Karin schreef:Pandora2 schreef:Heerlijk Karin !
Waar ben je geweest in Belgenland ?
Tussen de grenspalen #360 en #273Ik heb er een heel aantal op de foto gezet.
Bij Sluis de grens over en toen richting Zelzate (analoog op de borden, want de navigatie was even oververhit). De volgende dag wat langs de grens, o.a. bij Fort Bedmar (daarna naar Hulst en Saeftinge). Gisteren begonnen bij de Verbeke Foundation, via de altijd gezellige ring om Antwerpen terug naar huis. En zo lang mogelijk StuBru gevolgd. Die viel bij Gorinchem pas weg.
Het was allemaal niet ver over de grens, maar hee... het is wel Vlaanderen
Pandora2 schreef:https://www.msn.com/nl-be/nieuws/other/ ... d=msedgdhp
Interessant stuk over de lucht in vliegtuigen.
Zag het gesprek met die prof gister ook op tv.
Sizzle schreef:Het is uiteindelijk jouw leven Sheran.
Mijn ouders hebben doodsangsten uitgestaan toen mijn broer helemaal in zijn eentje 2 weken ging mountainbiken in het hooggebergte langs afgronden. Echter is het zijn leven.
Sizzle schreef:Ik snap ook echt goed dat je niemand verdrietig wil maken maar ik vind het ook heel erg om te lezen dat je anders een zomer vol eenzaamheid verwacht. Dat zou jouw ouders waarschijnlijk ook verdrietig maken?
Het is ook lastig hoor. Ik krijg ook nog steeds verkapte verwijten naar mijn hoofd dat ‚we ons kleinkind niet zo vaak kunnen zien‘. Dat is echt niet leuk, maar tegelijkertijd, tja...had ik dan ergens tegen mijn eigen zin moeten blijven wonen? Dat zijn de vervelende vraagstukken in het leven.
Was het niet zo dat ze ook liever niet wilde dat je met de auto ging? Of was dat iemand anders in het topic?
Sheran schreef:Sizzle schreef:Het is uiteindelijk jouw leven Sheran.
Mijn ouders hebben doodsangsten uitgestaan toen mijn broer helemaal in zijn eentje 2 weken ging mountainbiken in het hooggebergte langs afgronden. Echter is het zijn leven.
Ik weet het, maar in dit geval hebben ze gewoon wel een punt. Ben ook hun enige kind, ik leef niet om andere mensen verdrietig te maken. Dus ik wil in ieder geval goed uitzoeken in hoeverre het een goed punt is. Wil niet zeggen dat ik het niet doe, maar ik twijfel zelf ook een beetje.
@Pandora: Was ook het eerste waar ik aan dacht, leek me heerlij. Maar heb er vanaf gezien. Heb een zeer gammele autoen het risico met alle overnachtingen onderweg is niet echt kleiner. Bovendien afhankelijk van grenzen oversteken enzo. Bovendien niet zoveel tijd om er te komen, ik zou het dan wel in max 3 dagen moeten doen. Maar ik hou er wel van, gewoon een lekker eind met de auto weg.
Suzanne F. schreef:Ik zag net een item van Hart van Nederland over een groot gezin wat naar Turkije wil. Pfff wat een domme mensen. Ze willen graag gaan want ze hebben een moeilijke tijd achter de rug. Code oranje zijn ze niet mee eens en de quarantaine bij terugkomst doen ze niet want niemand kan hen controleren. Corendon vliegt dus ze gaan. En als Rutte er een stokje voor steekt dan gaan ze naar Den Haag en dan rukken ze zijn hoofd eraf.
Ik hoef ook niet te zeggen dat de familie een typerend Tokkie gezin was met prachtige half Engelse namen, forse hoogblonde vrouwen en mannen met kettingen.