Het praat-me-hiervan-af-topic (zelfspot nodig)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tjaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 21:05

Die reclametekst bij die pompoen slaat natuurlijk ook nergens op. "Bovendien is de platte bodem bevorderlijk voor gemakkelijk roeren". Ja ok, die platte bodem wel, maar die uitstulpingen in die pan maken dat je met een theelepel je soep moet gaan staan roeren, omdat je anders de prut niet uit die pompoenenwangetjes krijgt. Met als gevolg een volledig aangebrande rand met aangekoekte zooi die je er na afloop met een beitel uit moet gaan staan bikken. Sta je dan met je pan van veel te veel geld...

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 21:24

tjaakje schreef:
Die reclametekst bij die pompoen slaat natuurlijk ook nergens op. "Bovendien is de platte bodem bevorderlijk voor gemakkelijk roeren". Ja ok, die platte bodem wel, maar die uitstulpingen in die pan maken dat je met een theelepel je soep moet gaan staan roeren, omdat je anders de prut niet uit die pompoenenwangetjes krijgt. Met als gevolg een volledig aangebrande rand met aangekoekte zooi die je er na afloop met een beitel uit moet gaan staan bikken. Sta je dan met je pan van veel te veel geld...

:') jaaaa, maarr neenee het zijn fijne pannen echt, bakken niet aan , gaan makkelijk schoon, niks te klagen sorry , duur wel dat weer wel

Sheran

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic (zelfspot nodig)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-24 21:27

Je kunt toch gewoon niet roeren in een pompoen!

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 21:30

Welja , ik wel , ik heb geoefend in de tomaat en nu kan ik het in de pompoen ook

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-24 21:53

Ik had het kunnen weten, je hebt een hele knollentuin :))

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 21:59

Sheran schreef:
Ik had het kunnen weten, je hebt een hele knollentuin :))

Jij snapt m!!
Heb ook deze nl ...
Afbeelding
Staat zo gezellig in de keuken en pp tafel

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 22:01

knollentuin schreef:
Welja , ik wel , ik heb geoefend in de tomaat en nu kan ik het in de pompoen ook

Deze zou zo leuk zijn voor de quotes van de maand, en dan gewoon zo puur er in zonder verdere uitleg waar het over gaat _O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 22:02

Oh damn die roze vind ik wel heel erg cute! Het nepfruit is voor mij niet weggelegd maar die roze mag hier ook in de keuken komen wonen.

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 22:04

Ooooh die roze <3 <3 <3

Help, het gaat helemaal mis hier!

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 22:08

Voor dat geld van die dure, nutteloze pannen, kun je heel veel arme kindertjes helpen. :$

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 22:17

Nou dat….

En waarom moet je iets gezelligs op tafel hebben tijdens het eten terwijl iedereen het naar binnen schrokt daarbij ook nog non stop op z’n telefoon kijkt en het hooguit 15 min duurt?

Of moet er ook gezelligheid zijn bij het afwassen? Dan heb je er 20 min per dag plezier van….

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 22:21

Alja schreef:
Nou dat….

En waarom moet je iets gezelligs op tafel hebben tijdens het eten terwijl iedereen het naar binnen schrokt daarbij ook nog non stop op z’n telefoon kijkt en het hooguit 15 min duurt?

Of moet er ook gezelligheid zijn bij het afwassen? Dan heb je er 20 min per dag plezier van….

#20 minuten per keer.

Zéker niet íedere dag, dit is van dat gereedschap dat met màzzel 15 x per jaar tevoorschijn komt.
Hooguit.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 22:22

Hier geen telefoons aan tafel, maar ook geen pannen, en om zo'n raar gevormde pan nou alleen maar op het fornuis te zien gaat me 325 euro te ver. Ik vind Le Creuset pannen echt geweldig - ze hebben hier vlakbij pas een winkel geopend, echt alle kleuren kun je er krijgen := - maar puur een pompoen om in te koken?! Neuh :n

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 22:25

Ach je moet wat als je niet kan koken en je wil ermee weg komen. Je kan ook gewoon een pizza bestellen, weegt minder, kost minder, meer plezier.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 22:28

Een beetje zoals de senseo blond versie. Je betaald meer voor iets met een ander vormpje wat er functioneel al lang was (en praktischer want wit is besmeytelijk). Enige reden om de fabrikant extra te spekken voor nul toegevoegde waarde :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 06:39

Bienotje schreef:
Een beetje zoals de senseo blond versie. Je betaald meer voor iets met een ander vormpje wat er functioneel al lang was (en praktischer want wit is besmeytelijk). Enige reden om de fabrikant extra te spekken voor nul toegevoegde waarde :')

Mmm
M’n vriend vroeg dan weer als ik die wou hebben :+

rhapsody_do

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 08:47

billy3105 schreef:
Oké praat me er van af. Hidez pak voor mijn paard :Y)

We gaan zo’n 3 keer per jaar 6+ uur enkele reis op de trailer en dan nog denk ik zo’n 10 keer 2+ uur enkele reis met de trailer. Maar is het nou echt nodig }:0

Oh en hij is wit! Dus kan ook mooi schelen om m een keer wél wit te houden op wedstrijd

Met zulke reizen komen ze wel degelijk fitter aan.
Je kunt ook altijd kiezen voor een keer een pak huren, mocht je daarna overgaan tot koop vervallen de huurkosten. Dan koop je het alleen omdat je zelf hebt ervaren wat het doet!
Er zijn momenteel ook demo pakken verkrijgbaar voor een gunstigere prijs.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 09:12

rhapsody_do schreef:
billy3105 schreef:
Oké praat me er van af. Hidez pak voor mijn paard :Y)

We gaan zo’n 3 keer per jaar 6+ uur enkele reis op de trailer en dan nog denk ik zo’n 10 keer 2+ uur enkele reis met de trailer. Maar is het nou echt nodig }:0

Oh en hij is wit! Dus kan ook mooi schelen om m een keer wél wit te houden op wedstrijd

Met zulke reizen komen ze wel degelijk fitter aan.
Je kunt ook altijd kiezen voor een keer een pak huren, mocht je daarna overgaan tot koop vervallen de huurkosten. Dan koop je het alleen omdat je zelf hebt ervaren wat het doet!
Er zijn momenteel ook demo pakken verkrijgbaar voor een gunstigere prijs.

Dit is het "Praat-me-hiervan-af-topic". Je werkt tegen. :D :')

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 09:54

Jup, reclame is een soort van het antidoel hier.

Antireclame is O:)
Reclame is }:)

Inhoudelijk heb ik ook nog wel wat over die pakkies te zeggen (niet per se pro overigens )maar daar is dit topic niet helemaal voor.

Het is om te zorgen dat mensen hun Euros toch net ff zinvoller uitgeven.
Mocht iemand werkelijk niets anders meer hebben om zijn euros aan uit te geven, dan voel ik mezelf geroepen om mijzelf aan te bieden als doel voor die euros.

En nee, niet op díé manier }:)

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 10:39

Jullie hebben het goed gedaan hoor :D ik stond gisteren met de pompoen in mijn handen maar jullie commentaar gonsde zo door mijn hoofd dat ik hem heb laten staan. Als ik hem volgend jaar herfst nog steeds graag wil mag ik hem van mezelf kopen, dus tegen die tijd zien jullie me vast wel weer in dit topic verschijnen :D

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 10:44

Trots op Lau :))

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 10:44

*\o/* *\%/*

Pompommetjes ipv pompoen

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 11:12

Ik heb net heeel tactisch naast m’n reguliere spaargeld bewust meer naar m’n spaarrekening gesluisd dat ik m deze maand niet kan kopen. En tegen de tijd dat de volgende wedstrijd dan weer op de planning staat zijn we ruim een half jaar verder. Als ik m dan nog wil dan mag t onderhand wel toch?

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 11:20

Goedzo Billy!

Tegen die tijd mag je terugkomen om nogmaals te vragen waarom je paard er niet uit mag laten zien als iemand die in de blue-screen reclame wereld werkt om het haar van Hans Klok te laten wapperen :j

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Indy_Mouse_9 op 26-09-24 11:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 11:20

billy3105 schreef:
Ik heb net heeel tactisch naast m’n reguliere spaargeld bewust meer naar m’n spaarrekening gesluisd dat ik m deze maand niet kan kopen. En tegen de tijd dat de volgende wedstrijd dan weer op de planning staat zijn we ruim een half jaar verder. Als ik m dan nog wil dan mag t onderhand wel toch?

Dan vraag je het gewoon opnieuw hier.

Dan helpen we je wel weer :+ O:)