Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tjaakje schreef:Die reclametekst bij die pompoen slaat natuurlijk ook nergens op. "Bovendien is de platte bodem bevorderlijk voor gemakkelijk roeren". Ja ok, die platte bodem wel, maar die uitstulpingen in die pan maken dat je met een theelepel je soep moet gaan staan roeren, omdat je anders de prut niet uit die pompoenenwangetjes krijgt. Met als gevolg een volledig aangebrande rand met aangekoekte zooi die je er na afloop met een beitel uit moet gaan staan bikken. Sta je dan met je pan van veel te veel geld...
Alja schreef:Nou dat….
En waarom moet je iets gezelligs op tafel hebben tijdens het eten terwijl iedereen het naar binnen schrokt daarbij ook nog non stop op z’n telefoon kijkt en het hooguit 15 min duurt?
Of moet er ook gezelligheid zijn bij het afwassen? Dan heb je er 20 min per dag plezier van….
Bienotje schreef:Een beetje zoals de senseo blond versie. Je betaald meer voor iets met een ander vormpje wat er functioneel al lang was (en praktischer want wit is besmeytelijk). Enige reden om de fabrikant extra te spekken voor nul toegevoegde waarde
billy3105 schreef:Oké praat me er van af. Hidez pak voor mijn paard![]()
We gaan zo’n 3 keer per jaar 6+ uur enkele reis op de trailer en dan nog denk ik zo’n 10 keer 2+ uur enkele reis met de trailer. Maar is het nou echt nodig
Oh en hij is wit! Dus kan ook mooi schelen om m een keer wél wit te houden op wedstrijd
rhapsody_do schreef:billy3105 schreef:Oké praat me er van af. Hidez pak voor mijn paard![]()
We gaan zo’n 3 keer per jaar 6+ uur enkele reis op de trailer en dan nog denk ik zo’n 10 keer 2+ uur enkele reis met de trailer. Maar is het nou echt nodig
Oh en hij is wit! Dus kan ook mooi schelen om m een keer wél wit te houden op wedstrijd
Met zulke reizen komen ze wel degelijk fitter aan.
Je kunt ook altijd kiezen voor een keer een pak huren, mocht je daarna overgaan tot koop vervallen de huurkosten. Dan koop je het alleen omdat je zelf hebt ervaren wat het doet!
Er zijn momenteel ook demo pakken verkrijgbaar voor een gunstigere prijs.
billy3105 schreef:Ik heb net heeel tactisch naast m’n reguliere spaargeld bewust meer naar m’n spaarrekening gesluisd dat ik m deze maand niet kan kopen. En tegen de tijd dat de volgende wedstrijd dan weer op de planning staat zijn we ruim een half jaar verder. Als ik m dan nog wil dan mag t onderhand wel toch?