Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mvdende schreef:Brievenbus pakje vandaag netjes optijd bezorgd. Alleen beetje jammer dat er oude (uit 1983, dus collector item) stripboeken in zaten en de bezorger niet echt z'n/ haar best heeft gedaan het pakje droog te houden. Nu zijn de stripboeken klam, gelukkig niet doorweekt, maar liggen nu dus te drogen.
Béétje je best doen pakjes droog te houden mag trouwens wel. Tis dat het in een bubbeltjes enveloppe zat, anders had ik nu doorweekte stripboeken en zó hard regent het hier óók weer niet. Flinke miezer, dus pakje heeft best een tijdje buiten in de regen gelegen om het zo nat te krijgen.
mvdende schreef:Brievenbus pakje vandaag netjes optijd bezorgd. Alleen beetje jammer dat er oude (uit 1983, dus collector item) stripboeken in zaten en de bezorger niet echt z'n/ haar best heeft gedaan het pakje droog te houden. Nu zijn de stripboeken klam, gelukkig niet doorweekt, maar liggen nu dus te drogen.
Béétje je best doen pakjes droog te houden mag trouwens wel. Tis dat het in een bubbeltjes enveloppe zat, anders had ik nu doorweekte stripboeken en zó hard regent het hier óók weer niet. Flinke miezer, dus pakje heeft best een tijdje buiten in de regen gelegen om het zo nat te krijgen.
karuna schreef:Dan nog. Je mag verwachten dat de post je toch droge post bezorgder kunnen ook dingen inzitten die niet best tegen natworden kunnen. Ik krijg soms post door de bus gepropt, of half buiten de brievenbus terwijl dat niet nodig is
MyWishMax schreef:Het is een supermarkt, geen idee of die vol kunnen zitten? Het gebeurt af en toe en punt weet niet waarom. Ook wel eens dat er 1 pakket daar ligt en ander pakket bij die paar km verder. Supermarkt weigert normaal nooit iets.
Maar krijg nu melding dat ik hem bij die ander al op kan halen? Ipv maandag pas, hij is blijkbaar na het aanbellen hier meteen doorgereden naar dat punt? (Ik kreeg vandaag ineens melding dat ze onderweg waren, terwijl ze dinsdag zouden komen dus was 10 minuten te laat thuis)
Zou die er ook echt zijn al? Normaal toch pas volgende werkdag en niet zo snel na mislukte bezorging?
hwn schreef:MyWishMax schreef:Het is een supermarkt, geen idee of die vol kunnen zitten? Het gebeurt af en toe en punt weet niet waarom. Ook wel eens dat er 1 pakket daar ligt en ander pakket bij die paar km verder. Supermarkt weigert normaal nooit iets.
Maar krijg nu melding dat ik hem bij die ander al op kan halen? Ipv maandag pas, hij is blijkbaar na het aanbellen hier meteen doorgereden naar dat punt? (Ik kreeg vandaag ineens melding dat ze onderweg waren, terwijl ze dinsdag zouden komen dus was 10 minuten te laat thuis)
Zou die er ook echt zijn al? Normaal toch pas volgende werkdag en niet zo snel na mislukte bezorging?
Ja, kan wel dat het er al zal liggen, in het ideale geval gaat de chauffeur op het einde van zijn ronde de pakketjes waarvan de klant niet thuis was op het afhaalpunt leveren. Zo moeten ze die niet meer terug meenemen naar het depot en niet opnieuw in hun bestelwagen laden en zo. In veel gevallen lukt dit niet omdat sommige chauffeurs pas na sluitingsuur van het afhaalpunt klaar zijn met hun ronde.
Ashleytjuhh schreef:Hier is het nu ook raak met postnl
1 pakket heeft er gewoon 6 dagen over gedaan om er te komen. zit zelf nu al 3 dagen te wachten op een pakket dat naar het afhaalpunt zou gaan.
Gisteren is de chauffeur gewoon doorgereden terwijl ik zat te wachten.