Blackberry28 schreef:Aan de kapper die mij om 5 over 10 belt dat ik een afspraak had om 10 uur, terwijl er kwart over 10 op mijn kaartje staat en dan zegt dat ik nu pas om kwart over 11 kan komen, omdat ze zo volgepland staan....ik kan dan alleen niet,omdat ik vanmiddag een afspraak heb en het dan niet ga redden.. zegt ze ja, maar u bent nu toch ook nog thuis...eh..jaa...maar ik woon 2 minuten bij jullie vandaan, dus dat is geen excuus om aan te geven dat ik anders ook niet op tijd zou zijn. Ik kan er niks aan doen dat jullie de tijd verkeerd noteren. Vorige keer ook al uren daar gezeten, omdat ze eigenlijk te veel klanten te gelijk laten komen, dus ben er wel klaar mee. Was al meer 10 jaar vaste klant daar, maar als ze geen tijd voor je hebben ga ik op zoek naar een ander, kost me iedere keer genoeg.
oh dat ken ik , heb ik voor de kerst gehad, ook jaren klant geweest bij een kapper, ga nu ergens anders heen .
had een afspraak voor de kerst had ie soepkip zijn ouders er tussen gegooid had ik een uur moeten wachten voordat ik aan de beurt was. toen was de maat vol.