Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 09:32

theadora99 schreef:
Aan het feit dat iedereen zegt “jammer he, dat je volgende week op zonvakantie gaat terwijl het hier zo lekker warm wordt”. Nee. Ik vind dat niet jammer ik ben er mega blij mee. Daar heb ik airco, zee, en 23 graden is goed te doen. Hier heb ik niets behalve stad om me heen, en 35 graden is echt té warm + ik slaap op zolder. Dus geef mij maar mijn vakantie en zeur niet

Pas ik in je koffer?

dipstaartje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 10:08

dat we ons al om 7 uur in het ziekenhuis moesten melden en pas om half 9 echt aan de beurt waren ,
maar aan de andere kant is het voor het goede doel

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 10:09

Morgen naar Toverland,maar met buikgriep op bed.Ik denk niet dat het een goed idee is om te gaan :( Kan k wel iemand anders blij maken met een dagje uit.Alles is al betaald.
Laatst bijgewerkt door Britta31 op 21-06-19 10:10, in het totaal 1 keer bewerkt

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 10:10

ze hebben de dak ramen opgegooid in de hal van het ziekenhuis, en nu is het ineens best wel fris

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 10:10

Britta31 schreef:
Morgen naar Toverland,maar met buikgriep op bed.Ik denk niet dat het een goed idee is om te gaan :(

oh nee dat lijkt me niet handig nee,

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 10:28

theadora99 schreef:
Aan het feit dat iedereen zegt “jammer he, dat je volgende week op zonvakantie gaat terwijl het hier zo lekker warm wordt”. Nee. Ik vind dat niet jammer ik ben er mega blij mee. Daar heb ik airco, zee, en 23 graden is goed te doen. Hier heb ik niets behalve stad om me heen, en 35 graden is echt té warm + ik slaap op zolder. Dus geef mij maar mijn vakantie en zeur niet

Vind dat altijd zo flauw. Op vakantie is altijd anders dan thuis blijven.
Edit: ik kan je ergernis dus heel goed begrijpen.

Wens je een fijne vakantie toe!

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 10:30

Ik heb gister tien jaar aan tandsteen en thee-aanslag weg laten poetsen bij de mondhygiëniste en alle collega's roepen dat het zo mooi is en dat het echt verschil maakt. Aan de ene kand heel lief, aan de andere kant zag mijn gebit er dus blijkbaar echt heel goor uit en dat is best wel confronterend :')

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 10:38

Aan de kapper die mij om 5 over 10 belt dat ik een afspraak had om 10 uur, terwijl er kwart over 10 op mijn kaartje staat en dan zegt dat ik nu pas om kwart over 11 kan komen, omdat ze zo volgepland staan....ik kan dan alleen niet,omdat ik vanmiddag een afspraak heb en het dan niet ga redden.. zegt ze ja, maar u bent nu toch ook nog thuis...eh..jaa...maar ik woon 2 minuten bij jullie vandaan, dus dat is geen excuus om aan te geven dat ik anders ook niet op tijd zou zijn. Ik kan er niks aan doen dat jullie de tijd verkeerd noteren. Vorige keer ook al uren daar gezeten, omdat ze eigenlijk te veel klanten te gelijk laten komen, dus ben er wel klaar mee. Was al meer 10 jaar vaste klant daar, maar als ze geen tijd voor je hebben ga ik op zoek naar een ander, kost me iedere keer genoeg.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 10:53

Iemand die vlak naast me koffie slurpt en smakkend een koekje eet en vervolgens met z'n nagel tussen z'n tanden pulkt en dat ook weer met geluid opeet. %)

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 10:56

Mandarijn schreef:
Iemand die vlak naast me koffie slurpt en smakkend een koekje eet en vervolgens met z'n nagel tussen z'n tanden pulkt en dat ook weer met geluid opeet. %)

|( horror
Laatst bijgewerkt door Niobe op 21-06-19 11:15, in het totaal 1 keer bewerkt

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 11:03

Blackberry28 schreef:
Aan de kapper die mij om 5 over 10 belt dat ik een afspraak had om 10 uur, terwijl er kwart over 10 op mijn kaartje staat en dan zegt dat ik nu pas om kwart over 11 kan komen, omdat ze zo volgepland staan....ik kan dan alleen niet,omdat ik vanmiddag een afspraak heb en het dan niet ga redden.. zegt ze ja, maar u bent nu toch ook nog thuis...eh..jaa...maar ik woon 2 minuten bij jullie vandaan, dus dat is geen excuus om aan te geven dat ik anders ook niet op tijd zou zijn. Ik kan er niks aan doen dat jullie de tijd verkeerd noteren. Vorige keer ook al uren daar gezeten, omdat ze eigenlijk te veel klanten te gelijk laten komen, dus ben er wel klaar mee. Was al meer 10 jaar vaste klant daar, maar als ze geen tijd voor je hebben ga ik op zoek naar een ander, kost me iedere keer genoeg.

oh dat ken ik , heb ik voor de kerst gehad, ook jaren klant geweest bij een kapper, ga nu ergens anders heen .
had een afspraak voor de kerst had ie soepkip zijn ouders er tussen gegooid had ik een uur moeten wachten voordat ik aan de beurt was. toen was de maat vol.

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 11:19

Ja, ik plan alles in op mijn vrije dag en dan kan ik niet opeens een uur gaan schuiven en als ze dan al roepen dat ze volgepland staan dan weet je al dat alles een beetje tussendoor gaat en dat je er dan weer uren zit...niet echt klantvriendelijk meer.

Maar bij jou is helemaal erg dat hij zijn ouders tussendoor gaat doen zeg, dan hebben ze echt het idee dat ze bij een vaste klant alles kunnen maken denk ik.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 14:55

Een vrouw die bij de kapper me telkens aan zat te staren >;) Blijkbaar was ik erg interessant.

XRuby_SymmyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 15:08

Net mijn verstandskiezen getrokken. Ik hou van rust kom ik terug in een zaal. Zit er zo een stel hier constant te praten. Vet irritant.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 15:19

De tandarts.. God ik weet niet wat hij aan het doen was maar het bloed spoot er aan alle kanten uit omdat hij steeds mis prikte in mijn tandvlees, tong, lip, gehemelte. Kreeg halverwege ook nog is een paniekaanval. Nooit meer hoor..

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 19:42

Dat ik momenteel niemand kan vertrouwen. Jeetje wat een naai streken.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 19:44

Sheehan schreef:
De tandarts.. God ik weet niet wat hij aan het doen was maar het bloed spoot er aan alle kanten uit omdat hij steeds mis prikte in mijn tandvlees, tong, lip, gehemelte. Kreeg halverwege ook nog is een paniekaanval. Nooit meer hoor..

XRuby_SymmyX schreef:
Net mijn verstandskiezen getrokken. Ik hou van rust kom ik terug in een zaal. Zit er zo een stel hier constant te praten. Vet irritant.

Aan dat ik naar de tandarts ben geweest na 3 jaar vanwege ongelooflijke pijn en dat ik er nu echt aan moest geloven (lees: schijtbang) en nu 2 wortelkanaal behandelingen moet ondergaan, 2 gaatjes vullen en 4 kiezen moet trekken en ik na het lezen van deze reactie 24 kleuren stront schijt.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 20:27

Giolli, same here :') Alleen was het bij mij dan tien jaar, oeps :+

Maar ik heb gelukkig een hele lieve tandarts gevonden en een praktijk die je vervolgafspraken zo snel mogelijk inplant zodat je er niet alsnog tussenuit kunt naaien met een smoesje _O-. Ik had op 13 juni het eerste consult en zoals het nu lijkt, ben ik na 5 juli voorlopig klaar. Dan zijn er vijf gaatjes gevuld, is tien jaar thee- en koffie-aanslag weggepoetst en maandag mag ik voor twee wortelkanaalbehandelingen tegelijk. Had niet gedacht dat het zo snel zou kunnen, maar ben echt blij dat ik toch de stap gezet heb. You can do it too *\o/* *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 20:34

De buurtvereniging, heel leuk tentje en een aggregaat die lekker in huis doordreunt(deur dicht dan maar) en muziek morgenavond blijkbaar en overdag springkussen en weet ik het . Omwonenden die geen lid zijn moeten maar ruiken wat ze van plan zijn

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 20:57

Foaly schreef:
Giolli, same here :') Alleen was het bij mij dan tien jaar, oeps :+

Maar ik heb gelukkig een hele lieve tandarts gevonden en een praktijk die je vervolgafspraken zo snel mogelijk inplant zodat je er niet alsnog tussenuit kunt naaien met een smoesje _O-. Ik had op 13 juni het eerste consult en zoals het nu lijkt, ben ik na 5 juli voorlopig klaar. Dan zijn er vijf gaatjes gevuld, is tien jaar thee- en koffie-aanslag weggepoetst en maandag mag ik voor twee wortelkanaalbehandelingen tegelijk. Had niet gedacht dat het zo snel zou kunnen, maar ben echt blij dat ik toch de stap gezet heb. You can do it too *\o/* *\o/*

Oh, dappere heldin! _O_

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 20:57

Ik erger me aan mezelf. Waarom moet ik zo nodig eerst alle taken doen om pas nadien met mijn paard te rijden? Met andere woorden, taken gedaan maar niet gereden. Pfffff _-:(
En nu heel moe in de zetel :O
Morgen gelukkig wel les maar ik wil graag terug meer dan 2x per week met mijn paard rijden.

En dat er een vrouw het nodig vond om op onze hof met haar auto te keren. We wonen in een doodlopende smalle straat die eindigt op onze hof. Ons hek stond open dus mevrouw dacht: laten we maar gebruik maken van privé terrein. Zoon en ik stonden vol ongeloof te kijken. >;)

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 00:49

Goh wat is het probleem om even de auto te draaien in een doodlopende straat?

vladimir1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 01:01

Aan een tante die ik heel weinig zie maar die dan telkens steken onder water laat vallen omdat ik m'n Facebook vooral leuke dingen laat zien en blijkbaar perfect wil overkomen en dat m'n dochter alleen maar top en super zou zijn. Nee verbitterd jaloers oud mens, als je echt wil weten hoe het met me gaat moet je alleen op m'n fb gluren ipv het gewoon aan me vragen #enik laattos.

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 01:15

Aan het bedrijvenvoetbal hier, drie keer raden wie 200 meter vanaf de voetbalvelden woont..
Altijd een groot feest aan het einde maar dit keer is het wel heul hard.
Ik kan de bas voelen trillen, gelukkig ben ik aardbevingen gewend :7

XRuby_SymmyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 02:29

Poes eens :)

Gog god wat een slechte nazorg vanuit het ziekenhuis! Ik heb dus een verstandkies laten uittrekken, een verstandskies laten uitsnijden en een gaatje laten vullen.

Na een week zeer slecht slapen, nachtmerries en paniekaanvallen omdat de dag bijna komt die ik 3 jaar heb uitgesteld.
Leg er graag een klacht neer!

Ik vroeg oa aan het ziekenhuis hoe lang het duurde dat ik weer mag rijden op mijn pony. Helaas ze konden er geen antwoord op geven en jawel beetje bij beetje ben ik er letwel via internet! achter gekomen dat ik minstens 10 dagen niet mag rijden. Dit vanwege dat de wond opnieuw open kan gaan, kan bloeden en er kans is op infectie gevaar. Spoelen is heel onduidelijk. Wel elke keer spoelen of niet elke keer spoelen? Is letterlijk niemand duidelijk in. Hoe zo goed mogelijk ontstekingsgevaar voorkomen? Dat schijnt regelmatig te gebeuren. Daarnaast voel ik alleen een constante druk maar geen pijn en dan lees ik dat die pijn nog op kan zetten juist na 4/5 dagen en er kans is dat alles steeds pijnlijker kan worden. Grosh...
Daarnaast kan je bij de ingreep geen hechtingen krijgen, hechtingen krijgen die er uit moeten worden gehaald na zoveel dagen of oplosbare hechtingen waar dus geen omkijken naar is. Is mij niet verteld wat het nou bij mij is wat ik wel even heel fijn vind als dit wel wordt verteld. Ik durf geen tanden te poetsen en ik heb vandaag gewoon mijn vis crispino met groentemix van wortel/bloemkool/brokkoli met zilvervlies rijst gegeten na uiteraard navraag van de spoedpost. Je moet vloeibaar eten maar ik kon dit zelfs beter eten dan chocolade mousse wat plakkeriger en door heel de mond gaat. Er is mij verder totaal geen persoonlijke info over iets meegegeven van mijn ingreep en na zoveel informatie op internet te kunnen vinden en het vrijdag is dus zou ik ze pas maandag kunnen bereiken spoedpost gebeld. Je hebt daar een optie voor wanneer je een operatie hebt gehad. Dus ik van alles vragen mocht hij geen persoonlijke informatie verstrekken omdat dat alleen persoonlijk mag. Ben ik niet blij mee dus gevraagd waarom ze mij niet alles hebben verteld na de ingreep en verteld dat ik verdrietig ervan ben dat ik over sommige dingen totaal geen informatie kreeg. Ze gaan hun ook aanspreken. Eerst zei hij: ik vind het niet erg daar ben ik voor om informatie te geven en omdat ik duidelijkheid wou en alles wou weten omdat ik het zo goed mogelijk wou doen en wou weten wat ik kan doen, hoe enz. Enz. zij hij uiteindelijk: maar mevrouw, dit is een spoedlijn ik moet nu wel echt ophangen!

Hier raak ik dus mega geïrriteerd van!