Wat kunnen sommige mensen toch zuur in het leven staan. Wat een zielige diep en diep trieste figuren heb je op deze wereld. En jij treft het dat ze uitgerekend naast jou moeten wonen. Knap hoor, dat je zo geduldig bent, ik had ze allang de huid vol gescholden.
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 15-02-22 08:45
Oh getsie nee he!
-Namiro-
Geplaatst: 15-02-22 08:50
Oow wat vreselijk als je zo bent als mens.. ik ben benieuwd wat ze allemaal in gedachte hebben.. de wijkagent inschakelen is misschien geen slecht idee. Dan weten ze alvast dat er iets speelt en zijn ze sneller ter plaatse. Je wil ook geen vertraging oplopen door allerlei fratsen..
Suzanne F.
Geplaatst: 15-02-22 08:51
Je zou eigenlijk een camera op moeten spelden, een body cam. Zoals de politie heeft op hun kleding. Dan heb je bewijs als de buurman stennis maakt of lastig gaan doen. Wat een toestand zeg.
Wat is de buurman van plan om het tegen te houden? Burgemeester, gemeenteraad, rechter, politie of nee, vrachtwagen huren in te protesteren ? Word je toch simpel van zulke mensen.
Succes vandaag. Sterkte ook voorl voor jullie en de werkmensen.
In gedachte laat ik de werkmensen spullen van de buurman plat rijden.
NoGo
Geplaatst: 15-02-22 09:32
Jeetje stille meelezer hier, wat een idioten zeg bah!
Maar goed dat jullie hen niet vooraf hebben geïnformeerd voor de kraan, want dan had je dus echt een probleem gehad. Hopelijk blijft het verder rustig vandaag en kunnen de werklui gewoon normaal hun werk doen
Ik zou idd bij het zien van de buurman al meteen mijn mobiel op opnemen zetten, je weet maar nooit hoe het je nog van pas kan komen. Verder hoop ik voor je dat de werkzaamheden toch soepel gaan verlopen.
MarjanB
Geplaatst: 15-02-22 10:10
Succes ts ik kan me voorstellen dat dit gewoon echt niet leuk is..