Secret Santa Surprise 2018

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 22:42

Stop je er dan voor mij meteen een medespeler bij in? :o maar bordspellen zijn ook erg welkom! Leuk!

En een kerstmuts, haha! Ik moer werken met kerst (kok) dus wil er wel kerstig bijlopen!

Ricie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 22:46

Heb ook echt niks met harry potter. Tv kijken doe ik zelden. Soms wat netflixen....als ik tv kijk is het vaak flikken maastricht, das echt mn serie, dokter pol is ook erg leuk!

Formule 1 vind ik dan weer wel erg toff! Muziek luister ik echt heel veel. Favoriete artiest is Miss Montreal. En verder vooral 80’s, 90’s en country wat ik erg gaaf vind. Maar top 40 ook wel!

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 22:57

HP heb ik ook niks mee, ik ben friends en big bang theory fan ( en nerd _O- )

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 23:03

Sheldon Lee Cooper <3 _/-\o_

lovemaylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 23:45

Oh ja! The big bang theory <3 ben wel een beetje verslaafd aan die serie

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 23:52

Ik vind vanalles leuk maar zou dus geen Harry Potter of andere merchandise leuk vinden.

Ben eerder van de woordspelingen met katten (heb bijv een trui met leave me alone I'm only speaking to my cat today, en heb die beker gekocht die ik laatst postte) of andere teksten (kwam een trui tegen met "is het al vrijdag? Briljant!)

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 00:36

Spelletjes zijn hier ook welkom! :j Mag ook zeker tweedehands zijn, als ze maar compleet zijn.

Ramona1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 00:45

hier hebben we niet zo veel met spelletjes, man lief is een gamer dus die kruipt wel achter zijn pc, ik heb vandaag een nieuwe naaimachine gekregen dus ben daar nu veel mee bezig! ik maak vooral bandana's voor honden! dus als mijn lootje nog een leuke lap stof heeft liggen mag dat ook best mee komen hoor haha! :P

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 01:36

Bordspelletjes zijn altijd leuk. Ik heb al best veel maar ik kan altijd de lijst doorsturen als daar interesse in is.

dauphine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 01:45

Jaaaa gezelschapsspelletjes! :)
Ik ben groot fan, speel vaak spellen met vrienden die hele stapels spellen hebben, ik heb zelf niet zo veel spellen, dus dat is zeker leuk. Tweede hands geen probleem.

Ik ben gek op de Harry Potter films. De primark Harry Potter pyjama's vind ik ook echt super leuk, dus ook een top. Ik ben wat minder van de sleutelhangertjes en poppetjes enz.

happyness

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 01:54

Hier ook geen grote tv kijker op expeditie robinson na dan maar ik heb vorig jaar van mijn SS al een mega gaaf expeditie robinson bordspel gekregen. Verder vind ik het ook leuk om Max in de F1 te volgen...
Kwa muziek, Shania Twain fan!

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 02:17

Ik lees net nog eens mijn eigen lijstje terug en ik zie dat ik eigenlijk helemaal niet zo veel info heb gegeven :+
Nou denk ik dat mijn SS er best uit zou komen met hoe actief ik ben op bokt maar mocht mijn SS toch wat meer info willen hier een kleine samenvatting van mij:
Ik ben 22 jaar oud en werk in de kinderopvang en als fotograaf.
Mijn dieren zijn het aller belangrijkst voor mij maar als je voor 4 katten, 3 paarden en een hond wat lekkers wil kopen zit een pakket snel vol dus dat is geen must. De paarden krijgen genoeg dus als je graag iets koopt voor de beestjes maak je mijn hond en katten het meest blij met iets lekkers :j
Nacho is voor mij heel bijzonder doordat ik hem en zijn moeder zelf gefokt heb dus mocht mijn SS creatief zijn met foto's/tekenen/schilderen noem maar op dan laat ik mij daar graag in verrassen :)

Ik ben een fan van harry potter en unicorns (in het SSS 2017 topic staan foto's van wat ik al heb) en de kleur roze is mijn favoriet. Ook ben ik gek op glitters.
Ik hou van warme sokken, dekentjes en sloffen (uiteraard mag dit dus ook knal roze :P) en ik drink graag koffie uit een harry potter mok (deze verzamel ik)
Ook kan ik altijd veel te veel geld uit geven in de action als ik daar het schap met de luchtjes voorbij loop. Laatst weer 4 luchtjes gekocht voor nog geen 2 euro per stuk, daar wordt ik echt gelukkig van.
Ik heb een bad maar heb hier totaal geen geduld voor, met doucheschuim ben ik nogal kieskeurig.
Oooooh en keurkaarsjes! Heeeeerlijk <3
uhm even kijken, verder ben ik sushi verslaafd en bak ik graag taarten/cake/koekjes en noem maar op.
ik kleur graag mandela's en hou van stiften met leuke/unieke kleurtjes en glitters er in.
Make up draag ik bijna niet. Alleen lippenstift/lipgloss in bruin, nude en rood tinten.

nou verder dan dit kom ik niet maar dat zal denk ik ook niet nodig zijn O:)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 07:53

Pyjama's/onesie dingen draag ik niet hoor. :=
Spelletje vind ik ook leuk. :j

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 07:59

Spelletjes zijn leuk :j
Ik heb ook niks op m'n lijstje gezet, maar her en der staat wel wat in het topic en je moet het je ss toch ook niet te makkelijk maken :+

Ik vind Rick and Morty super grappig :') Ik heb rare humor :+

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 08:41

Jaaa spelletjes *\o/* maar we hebben er al wel best veel!

Hier ook fan van Friends en Disney, niet van Harry Potter, game of thrones enz!

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 09:05

Onesies draag ik ook niet, pyama’ s heb ik ook zat. Spelletjes hoeven niet perse.

Ik had al aangegeven dat ik graag thee uit een groot glas drink, als je deze nu ook dubbelwandig kan vinden ben je mijn held. Ik drink graag thee erg heet, in een gewoon theeglas is het onderste vaak al erg afgekoeld :(

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 09:50

Ik hou niet van Disney/Harry Potter enzo. Ook niet van Blond Amsterdam en Unicorns. Roze vind ik sowieso niks.

Ik heb een servies met roodborstjes en koolmeesjes :') Lekker truttig. Maar ik hou ervan. Sowieso alles in natuur kleuren, groen, bruin en hout is alles hier ik huis. Ik hou wel heel erg van kaarsjes/mooie mandjes/kussens enzo. En alle kerstdecoratie <|-

Spelletjes vind ik super leuk <3

Womble

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 11:19

ik ben niet zo van de harry potter merch.... maar mn lootje inde buurt van een primark zit, ik ben wel groot disney fan :o
vooral bambi en lion king fan!

primark tips: elastiekjes, disney pyjama (maat S denk ik) en schattige of leuke dekbedovertrekken (king maat) O:) O:)

spelletjes ook altijd leuk! vrienden zijn alleen nogal picky over welke spellen, maar aantal die ik wel zou willen: king of tokyo uitbreiding, exploding kittens, unstable unicorns, goede stock kaarten (merk bycicle met leuke print) en drankspelletjes zijn altijd wel leuk......

paarden maat :Fjoeri > COB Floki > SHET maar gaat nu eindelijk richting pony *\o/*
Favourite kleuren> Bordeaux rood, donker groen, cognac (leer)

uhm verder kan ik zo even niks meer bedenken :+

De datum voor mn vulsel dingetjes van alie staat tussen 23 nov en 13 dec dus dat word spannend :+
Volgende week de grotere pakjes halen :Y)

Paellapan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 11:38

Hier ook geen Harry Potter. Vind er echt niks aan. Spelletjes zijn ook niet echt mijn ding.

Maar giraffen, unicorns, leuke dingetjes voor in huis, diamond painting, thrillers (boeken), thee en marsepein en chocola en nog heel veel andere dingen waar ik blij van wordt *\o/* *\o/* :+ :D

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 11:42

Bordspellen zijn leuk!

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 11:56

Ik zie te veel leuke dingen _O-

Lughnassadh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 13:13

Oei, onesies en pyama;s........zeker als ik naar buiten kijk nu. Heerlijk! Ik heb nog altijd geen idee wat ik met mijn lootje aanmoet.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 13:50

Secret Santa Beheer mededeling

Citaat:
er is een lichtelijk crisis op het werk waardoor ik vandaag minder goed bereikbaar ben maar... HOLD YOUR SEATS.. na 18:30 ben ik weer gewoon goed te bereiken...

Dus, wees lief voor elkaar, wijk niet te veel af en als ik je pbtje nog niet beantwoord heb staat die op de nominatielijst van vanavond.

Bedankt voor jullie begrip :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 14:19

Ik heb geshopt met mama! ^^ en donderdag ronde 2 in de stad! Ben al heel tevreden tot nu toe! Bij ieder cadeautje goed bedacht: is dit prul of goed spul? Ik heb al een paar dingetjes dubbel gekocht omdat het zo lief is haha

Lughnassadh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 14:24

M_D_H schreef:
Secret Santa Beheer mededeling

Citaat:
er is een lichtelijk crisis op het werk waardoor ik vandaag minder goed bereikbaar ben maar... HOLD YOUR SEATS.. na 18:30 ben ik weer gewoon goed te bereiken...

Dus, wees lief voor elkaar, wijk niet te veel af en als ik je pbtje nog niet beantwoord heb staat die op de nominatielijst van vanavond.

Bedankt voor jullie begrip :)

Vooral rustig aan doen! Wij lopen niet weg en jullie doen dit voor de lol!