Ik date, jij datet, wij daten?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-19 12:43

Neverland schreef:
Moet die andere het wel leuk vinden. En de meeste mannen hebben niks met paarden (gelukkig :'))

Dat laatste :+ . Waarom zoveel vrouwen spontaan beginnen te glibberen bij de aanblik van een man in rijbroek zal me mijn leven lang een raadsel blijven. Maar zo heeft ieder zijn type ;) .

Welkom MyWishMax! Misschien juist met je honden gaan wandelen dan, goede manier om het kaf van het koren te scheiden :Y)

Quarter1994

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 12:51

Ik zo heerlijk vinden als ik vriendin zo hebben die gek is op paarden , gezellig na wedstrijden kijken of samen buitenritten maken .

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 12:58

prulletje schreef:
Neverland schreef:
Moet die andere het wel leuk vinden. En de meeste mannen hebben niks met paarden (gelukkig :'))

Dat laatste :+ . Waarom zoveel vrouwen spontaan beginnen te glibberen bij de aanblik van een man in rijbroek zal me mijn leven lang een raadsel blijven. Maar zo heeft ieder zijn type ;) .

Welkom MyWishMax! Misschien juist met je honden gaan wandelen dan, goede manier om het kaf van het koren te scheiden :Y)

Soms wel, ja _O- Hoewel 1 van de 2 sowieso een rotzak is tegen vreemden, ook tegen mensen die wel oke zijn.
Helemaal met jullie eens qua paardrijdende mannen :')

Sunnyenjarna; maar dat kan je toch ook met gewone vrienden en vriendinnen?

Quarter1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 13:03

Ja dat weet ik zo voor mij wel pluspunt zijn als ze van paarden houd of van dieren

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 14:21

Kan me daar wel wat bij voorstellen hoor, ik doe niets meer met paarden (behalve als ik in Nederland ben, hooguit 2x per jaar) maar m'n vriend en ik hebben wel dezelfde hobby en ik vind het wel heel fijn om dat te delen :)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 14:43

Wij delen de hobby voetbal. Alleen niet de liefde voor dezelfde club haha. Soms felle discussies.

Hij vindt mijn pony's leuk. Wil geregeld mee maar dat hoeft van mij niet zo

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-19 14:51

Wij doen ook allebei veel sport en ik vind het een dik pluspunt dat we dat gemeen hebben, maar ik moet er niet aan denken om telkens met hem te gaan sporten. Maar de keren dat we samen sporten vind ik het wel heel leuk :) .

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 14:56

Een andere hobby delen lijkt me ook fantastisch! Ik reis veel dus dat is mijn hobby en het liefst wil ik dat mijn toekomstige vriend dat ook deelt. :j

Maar paardrijden delen... Nee... Ik vind mannen die paardrijden niet aantrekkelijk. 99/100 hebben ze iets te veel vrouwelijke trekjes en ik val op een echte man man. :+

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 15:16

Neverland schreef:
Een andere hobby delen lijkt me ook fantastisch! Ik reis veel dus dat is mijn hobby en het liefst wil ik dat mijn toekomstige vriend dat ook deelt. :j

Maar paardrijden delen... Nee... Ik vind mannen die paardrijden niet aantrekkelijk. 99/100 hebben ze iets te veel vrouwelijke trekjes en ik val op een echte man man. :+

Precies dit. Ben tot nu toe al wel 1 paardrijdende man tegengekomen waar ik wel op zou kunnen vallen

Quarter1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 15:26

Is liefde iets wat je overkomt of wat je zelf creërt ?

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 15:29

Die vraag heb je een paar weken geleden ook gesteld.

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 15:41

een eerste date paardrijden, mwah tjah als je beide van paarden houdt dan ja,
maar inderdaad het is nou niet alsof we er op ons opperbest uit zien tijdens/na zo'n rit
en inderdaad soms ga je zweten, vind ik ook maar niks :+
ik ruik dan toch liever even niet naar zweet :=

en er zijn genoeg andere dingen die je kan doen als eerste date
die ook als je wel samen paarden als hobby heb gewoon leuk kunnen zijn.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 15:49

Sunnyenjarno schreef:
Is liefde iets wat je overkomt of wat je zelf creërt ?

Iets wat je overkomt. Je kunt nog zo je best doen, wat er niet is komt er niet.

Niet gemeen bedoelt wat ik nu ga typen. Maar ik krijg een beetje het idee dat je te graag wilt en er mss teveel mee bezig bent. Dat snap ik, want het kan heel fijn zijn om een relatie te hebben. Maar staar je er niet op blind.

Maar als je te graag wil kun je vrouwen ook af schrikken. De meeste van ons houden wel van een beetje uitdaging.

Mijn advies. Ga leuke dingen doen met vrienden. Ga nieuwe mensen leren te kennen. Maar probeer gewoon te genieten van het proces opzich. Als je het leuk hebt met mensen en je zit lekker in je vel dan kom je vanzelf ooit een leuke match tegen. Of dat nou online of offline is.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 16:19

Ik denk dat hij misschien iets heeft (noem het een stoornis) waardoor de interactie met anderen soms wat lastiger loopt... dat lees ik ook in de manier van typen en reageren. Dat is absoluut lastig als je op zoek bent naar een vriendin!

Quarter1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 16:27

Ik heb zelf autisme maakt idd lastig je moet net iemand treffen die daar voor openstaat en het acpteert om wie je bent

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 16:34

Ik en vele anderen hier zullen vast en zeker ook een langere periode gedate hebben zonder succes. Echt het komt wel, geef het de tijd. Je kunt nog zo graag willen maar vaak werkt dat averechts.

Soms ook het idee dat je ook een beetje geluk moet hebben ja, en liefde creëer je deels vind ik. Maar dat overkomt je ook zoals capopjekop al zei. Je kunt iets niet pushen/dwingen als het er niet is.

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 17:16

Er is een verschil tss liefde en verliefdheid/aantrekkingskracht. Het tweede is er vaak als eerste, mogelijk gevolgd door liefde. Al is het ook een wisselwerking en kan liefde ook ontstaan uit vriendschap bv.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 17:20

Callisto04 schreef:
Er is een verschil tss liefde en verliefdheid/aantrekkingskracht. Het tweede is er vaak als eerste, mogelijk gevolgd door liefde. Al is het ook een wisselwerking en kan liefde ook ontstaan uit vriendschap bv.

Jaa klopt, ik vond die van mij heel aantrekkelijk en nu wel echt verliefd dat moest bij mij groeien. Maar ik ben daar best terughoudend altijd in

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 18:10

Beetje terughoudend is mss wel goed. Alleszins veel geluk samen!

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 18:13

Klopt ben dat best wel, soms ook wel lastig omdat ik soms wel wat sneller iets zou willen.

Dankjewel! Gaat vast goed komen wel weer spannend :o we hebben alweer bijna een week "officieel "

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 12:16

Ik denk dat het beide is inderdaad, het overkomt je, maar je moet er wel voor werken beide :j
Wij hebben alweer bijna 9 maanden. Vandeweek lagen we op de bank en ik lag op zijn buik, ik keek naar hem en dacht "fiets, ik ben echt gek op jou <3 " en toen ging ik als een idioot grijnzen :')
Toen droomde ik gisternacht dat hij het uit maakte, boos dat ik was :+

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 13:07

Yvankaxx schreef:
Ik denk dat het beide is inderdaad, het overkomt je, maar je moet er wel voor werken beide :j
Wij hebben alweer bijna 9 maanden. Vandeweek lagen we op de bank en ik lag op zijn buik, ik keek naar hem en dacht "fiets, ik ben echt gek op jou <3 " en toen ging ik als een idioot grijnzen :')
Toen droomde ik gisternacht dat hij het uit maakte, boos dat ik was :+

jeetje joh alweer bijna 9 maanden
De tijd vliegt!

dat moet je niet dromen dat is vreselijk -O-
fijn dat je zo gek op hem bent. <3

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 13:19

Ja was ook echt geen leuke droom -O- Ik was zo boos op hem _O- Maar dat heeft ie wel weer goed gemaakt toen ik wakker was haha
De tijd vliegt echt om! We hebben het ook nog echt vaak over onze eerste dates enzo

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 13:20

Yvankaxx schreef:
Ja was ook echt geen leuke droom -O- Ik was zo boos op hem _O- Maar dat heeft ie wel weer goed gemaakt toen ik wakker was haha
De tijd vliegt echt om! We hebben het ook nog echt vaak over onze eerste dates enzo

haha gelukkig kom je er dan inderdaad achter dat als je wakker wordt
dat je het gedroomd had :P

o dat is wel echt super leuk, lekker terug blikken/genieten <3

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 22:01

Iemand ervaring met badoo? Ik dacht probeer het eens maar snap er niks van. Ik heb het nu 3 uur en al tegen de 3.000 likes? Moet ik nu door al die likes gaan? Of wat is de beste manier om leuke mensen tegen te komen daarop? :+