Neverland schreef:Moet die andere het wel leuk vinden. En de meeste mannen hebben niks met paarden (gelukkig)
Dat laatste

Welkom MyWishMax! Misschien juist met je honden gaan wandelen dan, goede manier om het kaf van het koren te scheiden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Neverland schreef:Moet die andere het wel leuk vinden. En de meeste mannen hebben niks met paarden (gelukkig)
prulletje schreef:Neverland schreef:Moet die andere het wel leuk vinden. En de meeste mannen hebben niks met paarden (gelukkig)
Dat laatste. Waarom zoveel vrouwen spontaan beginnen te glibberen bij de aanblik van een man in rijbroek zal me mijn leven lang een raadsel blijven. Maar zo heeft ieder zijn type
.
Welkom MyWishMax! Misschien juist met je honden gaan wandelen dan, goede manier om het kaf van het koren te scheiden
Neverland schreef:Een andere hobby delen lijkt me ook fantastisch! Ik reis veel dus dat is mijn hobby en het liefst wil ik dat mijn toekomstige vriend dat ook deelt.
Maar paardrijden delen... Nee... Ik vind mannen die paardrijden niet aantrekkelijk. 99/100 hebben ze iets te veel vrouwelijke trekjes en ik val op een echte man man.
Sunnyenjarno schreef:Is liefde iets wat je overkomt of wat je zelf creërt ?
Callisto04 schreef:Er is een verschil tss liefde en verliefdheid/aantrekkingskracht. Het tweede is er vaak als eerste, mogelijk gevolgd door liefde. Al is het ook een wisselwerking en kan liefde ook ontstaan uit vriendschap bv.
Yvankaxx schreef:Ik denk dat het beide is inderdaad, het overkomt je, maar je moet er wel voor werken beide
Wij hebben alweer bijna 9 maanden. Vandeweek lagen we op de bank en ik lag op zijn buik, ik keek naar hem en dacht "fiets, ik ben echt gek op jou" en toen ging ik als een idioot grijnzen
Toen droomde ik gisternacht dat hij het uit maakte, boos dat ik was
Yvankaxx schreef:Ja was ook echt geen leuke droomIk was zo boos op hem
Maar dat heeft ie wel weer goed gemaakt toen ik wakker was haha
De tijd vliegt echt om! We hebben het ook nog echt vaak over onze eerste dates enzo