Secret Santa Surprise 2017

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 12:49

Vind ik ook wel heel overdreven inderdaad... Sta om een aantal wensen/eisen idd wel verbaasd te kijken.. :o

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 12:54

ElineR

Re: Secret Santa Surprise 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 12:59

Volgens mij ben ik zelf ook niet zo heel actief. Maar als je een lastig lootje hebt: Je kan altijd in het secret santa topic van vorig jaar en het jaar daarvoor kijken (als diegene meedeed ja) :).

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 13:09

Oh goh, das een goeie +:)+

Mij maakt het allemaal echt niet uit... ben alleen niet zo hype gevoelig. Dus unicorns etc heb ik niks mee...
Wel game of Thrones <3
Oh en kleding maat 40/42/L, schoenmaat 40
Mijn beesten mogen alles, ik lust ook vrij veel, alleen geen sterrenmunt thee, en geen pure chocolade...
Oh en ik ben allergisch voor nikkel... draag graag sieraden, maar met nikkel erin gaat gewoon echt niet helaas, dan heb ik binnen een uur uitslag -O-
Vulling boeit me ook niet, ik maak het voor de zekerheid wel op de tuintafel open ofzo _O-

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 14:15

Ik werk in een frituurkar en moest de hele nacht werken. Heb het ijskoud gehad. Dat deed me eraan denken dat warme spullen ook altijd welkom zijn :brr:

Ben misschien ook niet de makkelijkste maar probeer hier en daar toch wat te reageren en hints neer te zetten. Ben totaal niet moeilijk en met alles wel tevreden dus het is zeker geen eisenlijst. Maar probeer het zo wat makkelijker te maken mocht mijn ss me lastig vinden :+ . Maar eigen inbreng en ideeën worden zeker gewaardeerd in mijn pakket :j

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 14:21

Oh ja, nikkelallergie...
Weet niet meer of ik dat al eens aangekaart heb, maar ik denk dat dit nog wel belangrijker is dan welke andere opmerking die ik al gemaakt heb.

En mocht mijn ss het toch leuk vinden om als vulling glitters of andere rotzooigevende materialen te gebruiken, wil mijn ss dit dan op se doos schrijven? Want dan pak ik de doos niet in huis uit :)

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 14:24

Nikkelallergie heb ik ook. Maar ik draag ook amper sieraden. Alleen 3 ringen waarvan 1 verlovingsring. Ik vind het nog het leukste als mijn ss vooral aan mijn kindjes denkt. Ik ben zelf echt niet moeilijk en veeleisend ofzo.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 14:55

Ik moet een nieuwe goed in de hand liggende hoefkrabber. Mijn oude is pleite sinds ik m vrijdagavond achterop onze veetrailer had gelegd en m was vergeten en toen ben gaan rijden met de veetrailer. Dus SS met zo'n hoevenkrabber maak je me ook blij. https://goo.gl/images/dBT6Rf dus alles zonder ribbeltjes is goed. Ik heb nu alleen nog mijn 10 jaar oude met vinger ribbels en die ligt echt niet lekker in de hand.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 15:17

Citaat:
SSS Beheer Mededeling

Graag alle verzoeken omtrent je lootje, alle vragen of opmerkingen naar mij toesturen.(zoals ook in de OP staat)
Laatst bijgewerkt door M_D_H op 12-11-17 15:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 15:23

Als ik zie hoe iedereen zijn best doet dan komt het vast helemaal goed en lootje als je twijfelt over een kadootje voor mij gewoon doen! Ik ben een alles eter en vind heel veel leuk!

Mijn pakketje is bijna af, weet alleen nog niet of ik nog wat met de huisdieren foto ga doen.

JoviManoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 15:26

xSwanHeart schreef:
Wat een leuke huisdieren allemaal! Ik heb helaas geen eigen huisdieren, alleen een kat en een hond bij mijn ouders.

Ik heb via PB begrepen dat ik een moeilijk lootje ben en dat ik actiever moet zijn... Een beetje een vreemd verzoek imo (lijkt me dat ik zelf mag bepalen hoeveel ik wel of niet post en dat een buitenstaander niets te zeggen heeft over hoeveel tijd ik op Bokt doorbreng), maar u vraagt, wij draaien! ;)

All things unicorn maak je mij niet echt blij mee. Ik vind ze best leuk, maar niet voor in huis :+
Over wat er dan wel in mijn huis past durf ik nog niet echt wat te zeggen, want vriendlief en ik zijn dus ontzettend druk bezig met onze verhuizing (vandaar ook weinig actief, iedere seconde die we overhebben steken we in behang afhalen, verven, meubels uitzoeken, etc). Eén muur in de slaapkamer wordt in ieder geval groen (Histor Geordend), maar de woonkamer zijn we nog niet over uit. We houden in ieder geval van industrieel en geometrisch, misschien kan mijn SS daar wat mee.

In de mokken kom ik om (met deze verhuizing eindelijk kans om er eens een paar weg te gooien :') ), dus hoewel ik die vaak erg leuk vind, heb ik ze niet per se nodig.

Qua chocolade (kan me voorstellen dat dat best lastig is) ben ik dol op Vego <3 Verkrijgbaar bij o.a. EkoPlaza. Ze hebben er ook een soort bonbonnetjes van, daar doe ik echt een moord voor!

Kerstverlichting vind ik trouwens ook helemaal fantastisch. Vriendlief niet, dus als iemand anders het voor me wil kopen... <<) Is het in ieder geval niet mijn schuld, haha.

Pfoe, verder nog info.... Ik heb schoenmaat 40 en kledingmaat 38/40 of M/L, ongeveer. Oh, en wat me te binnen schiet... Zo'n pop socket voor achter op je telefon lijkt me echt ontzettend handig aangezien ik echt een kluns ben en dat ding altijd uit mijn handen laat vallen :') (Ik heb trouwens een OnePlus 3T, mocht je een hoesje oid willen bestellen.)

Ik snap dat je zelf bepaald hoeveel je plaatst, maar Even een vraagje, mensen reargeren hier op met koop thee enz enz maar ik lees dat je eko plaza benoemt, drink je dan gewoon thee en eet je gewonen producten of?

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 15:30

SSS Beheer Lootjes Verzoek

Citaat:
@Gwenvd jou Secret Santa vraagt zich af of jij thee of koffie drinkt en wat voor een lekkers jij lust

YellowLeaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 15:31

JoviManoe schreef:
xSwanHeart schreef:
Wat een leuke huisdieren allemaal! Ik heb helaas geen eigen huisdieren, alleen een kat en een hond bij mijn ouders.

Ik heb via PB begrepen dat ik een moeilijk lootje ben en dat ik actiever moet zijn... Een beetje een vreemd verzoek imo (lijkt me dat ik zelf mag bepalen hoeveel ik wel of niet post en dat een buitenstaander niets te zeggen heeft over hoeveel tijd ik op Bokt doorbreng), maar u vraagt, wij draaien! ;)

All things unicorn maak je mij niet echt blij mee. Ik vind ze best leuk, maar niet voor in huis :+
Over wat er dan wel in mijn huis past durf ik nog niet echt wat te zeggen, want vriendlief en ik zijn dus ontzettend druk bezig met onze verhuizing (vandaar ook weinig actief, iedere seconde die we overhebben steken we in behang afhalen, verven, meubels uitzoeken, etc). Eén muur in de slaapkamer wordt in ieder geval groen (Histor Geordend), maar de woonkamer zijn we nog niet over uit. We houden in ieder geval van industrieel en geometrisch, misschien kan mijn SS daar wat mee.

In de mokken kom ik om (met deze verhuizing eindelijk kans om er eens een paar weg te gooien :') ), dus hoewel ik die vaak erg leuk vind, heb ik ze niet per se nodig.

Qua chocolade (kan me voorstellen dat dat best lastig is) ben ik dol op Vego <3 Verkrijgbaar bij o.a. EkoPlaza. Ze hebben er ook een soort bonbonnetjes van, daar doe ik echt een moord voor!

Kerstverlichting vind ik trouwens ook helemaal fantastisch. Vriendlief niet, dus als iemand anders het voor me wil kopen... <<) Is het in ieder geval niet mijn schuld, haha.

Pfoe, verder nog info.... Ik heb schoenmaat 40 en kledingmaat 38/40 of M/L, ongeveer. Oh, en wat me te binnen schiet... Zo'n pop socket voor achter op je telefon lijkt me echt ontzettend handig aangezien ik echt een kluns ben en dat ding altijd uit mijn handen laat vallen :') (Ik heb trouwens een OnePlus 3T, mocht je een hoesje oid willen bestellen.)

Ik snap dat je zelf bepaald hoeveel je plaatst, maar Even een vraagje, mensen reargeren hier op met koop thee enz enz maar ik lees dat je eko plaza benoemt, drink je dan gewoon thee en eet je gewonen producten of?

Ik weet toevallig dat ze vegan eet door een ander topic waar ik sporadisch in mee lees. Dus thee zonder honing is altijd goed!

Gwenvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 16:43

M_D_H schreef:

Citaat:
@Gwenvd jou Secret Santa vraagt zich af of jij thee of koffie drinkt en wat voor een lekkers jij lust

Hihi leuk!!

Ben gek op illy koffie (de donkere espresso bonen in zon blik, we hebben een maler) en thee ben ik ook gek op. Alleen geen rooibos :D

En qua lekkers, marsepein!! Of mergpijpjes, niet echt chocolade of koek al lust manlief het wel. Wel zoute stop en salmiak :)

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 16:55

jemig 20 paginas erbij....
ga ik niet allemaal lezen maar zag 6 paginas met fotos voorbij komen XD
die van mij zijn wel te vinden in profiel of ergens anders op bokt
Ik heb nog niks gekocht heb er volgend weekend pas tijd voor

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 16:58

SSS Beheer lootjes Verzoek

Citaat:
Pradadaan, jou secret santa is heel nieuwsgierig naar het geslacht van jou veulen.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 17:15

jouw* ;( O:)

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 17:43

zo het is steeds veel bijlezen, erg druk geweest afgelopen dagen.
warme sokken zijn hier ook wel welkom, geef paardrijles en soms best frozen voetjes...
maat 37, verder zag ik vandaag van die leuke cactuspotjes ook leuk, en had ik een heerlijk stukje chocolade met marsmallows:P , verder vind ik pip servies leuk .. nou dat zijn weer een zooi hints toch :P

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 18:11

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 18:40

Tanya schreef:
jouw* ;( O:)

Sssttttt... Mijn telefoon maakt altijd jou, ik kijk er al niet eens meer naar :')
Terwijl ik normaal (zonder telefoon) wel een redelijke... Taalnazi ben :')

MarlonNaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 19:46

Heej SS,

Ik weet niet of ik het gemeld had, maar wij doen dit jaar niet aan sinterklaas en ik ben bang dat ik daardoor m'n chocolade letter misloop. Ik doe een moord voor wit en puur.

Zou je mij kunnen helpen :+

Gr, je lootje :)

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 20:08

Bij mij mag alles in de doos qua vulling en alle cadeautjes zijn welkom. Alle tijd en moeite is al super!

Huisdieren staan in mijn profiel. :) Mijn 2 poezenkinders.

Ik ben inmiddels begonnen aan een van de cadeautjes. Super leuk te doen!

Ldev

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 22:00

Mijn 2 boefjes;

Afbeelding
Afbeelding

En paardlief;

Afbeelding

En voor mijn SS.. eind van de week komt dit kleintje erbij!! <3

Afbeelding

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 22:01

Citaat:
@Licor, jouw secret santa wil graag weten wat voor een kledingmaat jij hebt

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 22:30

Ik heb net een soort van moodboard gemaakt voor mijn lootje met dingen die ik wil kopen. Als het goed is moet ik toch een leuk en gevuld pakket voor mijn lootje kunnen maken, dus ik kan volgende week shoppen *\o/*